Esrasuyun ağzından:
Senasu beni aramıştı. Sesi o kadar korkunç geliyordu ki kulağımın zarsuyunu patlattı awsu kızı. NOLDUU! diye bağırdım. Arkadan bedboysuyun sesi geliyordu. "Senasu sen bedboysu ile ne yapıyorsun?" diye sordum. Senasu bana bizim varoşsu kafeye gelmemi ve kafenin yandığını söyledi. Umrumda değildi. Tek umrumda olan bedboysu ile senasuyun orada ne yaptıkları ve neden beraber olduklarıydı.
Senasu bana "aptal mısın awsu kızı, şimdi konumuz bu mu?" dedi.
Ben de bi anda kendime geldim ve "haklısın awsu kızı geliyorum." dedim. Varoşsu kafeye gidip itfaiyesu ile birlikte senasu ile bedboysuyu kurtardık.
1 HAFTA SONRA...Esrasuyun ağzından:
Bugün kamp günü idi. Çok heyecanlıydım. Senasu dün bize gelmişti ve bavul hazırlamıştık. Sadece üç gün kalacağımız için fazla abartmak istememiştik. O yüzden sena 5 bende 7 tane bavul hazırladım. Son olarak Hepsi1sulu çantama makyaj malzemelerimi koyduktan sonra artık hazırdım.
Okulda buluşup otobüse binip öyle gidecektik. Eşyalarımın az olmasına rağmen babişkosum beni götürdü. Vardığımda neredeyse herkes oradaydı. Hemen senasu kankimi buldum. Yine harika görünüyordu. Gelinlik giymişti şapşal. Ve kafasında da plastik premsessu tacısu vardı. Ona bir öpücük attım. Kuulboysu ve bedboysu ortalıkta görünmüyordu. Neredelerdi awsu onlarsız gidemeyiz. Sonra tostkaşarısuyu gördüm yine kısacık eteğiyle hiçbir şey giymemiş gibi görünüyordu yellozsu. Ama boşuna gelmişti, babası onu alıp memleketleri olan Vana götürdü.
Gitme zamanımız gelmişti. Senasu aşkımla yan yana oturduk. Ama hala bedboysu ve kuulboysu gelmemişti. Otobüs hareket etmeye başladı. Gelmedikleri için çok üzülmüştük. Şimdi bizi ormanda kaybolunca kim bulacaktı off yhaaa.
Bir kaç saat sonra...
Herkes cama yapışmıştı. "Ne oluyor be" dedik aynı anda senasu aşkımla. Dışarı baktığımızda bedboysu ve kuulboysu modifiyeli tofaşlarıyla egzoz patlata patlata ilerliyordu. Kızlar bu hareketler üzerine çığlık atmaya başladılar. Camı açtım ve o müzik kulaklarımı doldurdu: ADANA ADANA ADANA MERKEZ PATLIYOR HERKES... Oha en sevdiğim şarkılardan biriydi.
Bir süre sonra yanımızdan hızlıca ayrıldılar. Her seferinde bu çocuklara daha çok düşüyorduk, hadi hayırlısı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öyle Bir Awsu Zaman Ki
Teen FictionSenasu ve esrasuyun eğlenceli, saçma ve bir o kadar da heyecan verici maceraları