Senasuyun ağzından:
Gölün önüne gelmiştik. Neredeyse herkes buradaydı. Kızlarla hemen bir yere oturup güneşlenmeye karar verdik. Melihasu güneş kremini sürmeye başladı. Ben de üstümdeki kıyafetleri çıkartıp pavırpapgörslü bikinimi herkesin görmesini sağladım.
Ayşesu Türkçeyi yeni yeni öğreniyordu. O yüzden biri ona selam verdiğinde "Heğlo, havagi, haksim" gibi kelimeler kullanıyordu. Ve anladık ki Ayşesuya yanlışlıkla İngilizce öğretiyormuşuz.
Kızlara "Ben yüzmeye gidiyorum kankeytolar." dedim ve göle doğru yürümeye başladım. Bedboysu peşimden geldi. Ben yüzme bilmediğim hale daha da derine gidiyordum. Bedboysu beni kurtarır nasıl olsa diye düşündüm ehehe. Bedboysu bana "senasu beni neden sevmedin" dedi. Onun o haline üzülmüştüm. Ve doğruyu söyledim. "Kaşarsu'nun sende bıraktığı boşluğu benimle doldurmaya çalıştığını farkettiğim an senden intikam almak istedim." dedim. Bedboysu hatasını kabulleniyordu. Beni sevmediğini kendi de biliyordu.
Biraz daha gittikçe göl derinleşiyordu. Boyum 1.30 olduğu için boğulmaya başladım. 2.15 olan bedboysu beni kurtarmak için göle daldı ve kurtardı. Ona minnettar kaldım. Esrasu gelip beni götürdü. Bedboysuya kötü bir bakış attı. Canım kankam onu hiç sevmiyordu çünkü benim kankam.
(flashback timeee)
--bir keresinde ben sınavdan 45 almıştım. Esrasu da 65 almıştı. Esrasu "hocam benim notumu da 45 yapın senasu ile eşit olmalı" demişti. Hocasu "o camdan atlasa sen de mi atlayacaksın" demişti. Bunu üzerine ben camdan atladım o da arkamdan atladı. 1 hafta yoğun bakımda yatmıştık canım esrasu kankamla.--Daha sonra bana neler olduğunu sordu. Ben de anlattım, ikimiz de bedboysuya ve kuulboysuya kin besliyorduk.
Birkaç saat sonra akşam oldu. Kamp ateşi yakıp etrafına dizildik. Herkes marşmelovsu kızartıyordu. Biz yiyeceklerimizi unuttuğumuz için melihasuyun kızarttıklarını çörüyorduk. Birden herkes karanlığın içinden gelene baktı. Kimdi o? Yaklaştı, yanımıza geldi..
KAŞARSU?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öyle Bir Awsu Zaman Ki
Teen FictionSenasu ve esrasuyun eğlenceli, saçma ve bir o kadar da heyecan verici maceraları