13

43 7 0
                                    

Senasuyun ağzından:

Kerimcansunun koşması ilk başta ben ve Esrasuyu olmak üzere herkesi hayretler içinde bırakmıştı.

Tam ben de koşacaktım ki biri bileğimden yakaladı. Bu Bedboysuydu.

Ona "Bırak, canımı acıtıyorsun." dedim.

Ormanı kastederek "Oraya gitmene asla izin vermem." dedi.

Esrasuya baktığımda aynı durumda olduğunu gördüm. Bu yaptıkları bizi mutlu etsede, Melihasu için çok endişeliydk.

Yaklaşık yarım saat sonra ormandan iki kişi çıktı bunlar Melihasu ve Kerimcansuydu.
Fakat Melihasu Kerimcansuyu kucağında taşıyordu.

Herkes hemen yanlarına koştu. Melihasunun anlattığına göre Kerimcansuya  sincap saldırmıştı. Elinde bir çizik vardı ve çok tehlikeli görünüyordu.
Ölümcül olabilirdi. O yüzden hemen revire götürdük.

Yaklaşık 10 saat sonra, yüksek lisans yapmış ve hayatını sincap saldırıları üzerine adamış olan Doç. Prof. Doktorsu ameliyathaneden çıktı. Ve ameliyatın başarılı ve güzel geçtiğini söyledi.

Melihasu çok rahatlatmıştı. Hayatını onun için tehlikeye attığını görünce çok etkilenmişti.

Artık bir sorun kalmadığı için bu büyük ameliyatın hemen ardından Kerimcansu taburcu oldu.

Herkes gitmek için hazırdı. Tam otobüse binecektik ki Kuulboysu gelip "Kızlar sizi eve tüküreyim benimle gelin." dedi.

Ben, Esrasu, Ayşesu, Melihasu, Kerimcansu ve Bedboysu; Kuulboysunun şahin görünümlü Tofaşsuyuna pikniğe giden akrabalar gibi sıkışıp yola koyulduk. Sıkılınca Ayşesu bir şarkı önerdi. Ne olduğunu sorduğumuzda "haksim remix" dedi. Tüm yol boyunca bu muhteşem şarkısuyu dinledik.

Yolda bizim çaycı Hüseyinden çay aldık. Bende fotoğrafını çekip feysbuka attım ve hepsini etiketledim.

Bedboysuyun 36 tane takipçisi vardı ve çok havalıydı. O yüzden onu 2 kere etiketledim.

Birkaç gün sonra okulu mezuniyet telaşı sarmıştı. Herkes partner arıyordu. Bizim kimlerle gideceğimiz belliydi ama kızılderili Ayşesuyun yoktu. Ona acilen birini bulmamız lazımdı. Tam bu konu hakkında kızlarla tartışırken koridorun başında bir kişi belirdi...

Öyle Bir Awsu Zaman KiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin