9

56 9 2
                                    

Esrasuyun ağzından:

Karşımızdaki kişi ile şaşkına dönerken Melihasu gidip Ayşesu ya sarıldı. Önceki okullarında bffsu imişler. Biz hala ne olduğunu anlamaya çalışıyorduk. Sonra konuşa konuşa kamp yerine geldik. Hemen hocasuyu bulup Ayşesu yu okula kaydettirmemiz gerekiyordu. Çünkü burada yanlız başına napacaktı. Bizimle birlikte gelmeliydi.

Hocasuyu ararken Melihasuyun nereden çıkardığını bilmediğim bir selfi çubuğu ile "kızlarlağğ selfieee" diye bağırdığını duydum. 2782922 tane selfiden sonra hocayı bulduk ve kayıt şeysilerini konuştuk. Ayşesu Türkçeyi bilmiyordu. Ama ona öğretecektik. Artık okulumuza gelebilirdi. Bizim odamızda boş bir çekyat olduğu için de bizimle kalıcaktı. Çok mutlu olmuştuk. Hemen odamıza gittik.

Gece çok iyi bffsular olmuştuk. Hatta kızlar gecesi bile yapmıştık. Çok eğlendik.

Ertesi gün kızlar gidip hava alıp sonra yüzeceklerini söylediler. O gün herkes göle girecekti. Kızlar bikinikerini herkese göstermek istiyorlardı. Çünkü pavırpafgörlssuluydu.

Ben de az sonra gidecektim ki kapı çaldı. Kapıyı açtım. Karşımda bir erkeksu vardı.

"Sen de kimsin?"dedim.

"Ben senin üveysu arkadaşınım."dedi.

Bende "Oha baştan söylesene." dedim ve onu içeri aldım.

Televizyonda Beşinci boyut açıktı.

"Oha sen de mi Samanyolusu izliyorsun. Ben bu kanala bayılırım." dedi.

"Ben de çok seviyorum. Ama en çok filaş tivi" dedim ve güldük.

"Bir şeyler içmek ister misin?" diye sordum.

"Le kolasu var mı?"

"Tabii ki var. Hemen getiriyorum." dedim ve yolda giderken feysbuğu açıp "G€L£NE M£RH@B@ GİD€N£ £LV£D@" yazdım.

Ne zamandır orda bilmiyorum ama XXL buz dolabından le kolasu çıkardım ve bardaklara koydum.
Tepsiyle gidiyordum ki yerdeki muz kabuğuna bastım ve içecekler 10 metre uzaktaki üveysu arkadaşımın üstüne döküldü. O sırada kapı çaldı.

"Sakın üzerini hızlı giyinme, gelen kişi yanlış anlasın." dedim ve kapıyı açtım.

Kuulboysu?

"Ben sana bişey demek için gelmiştim." dedi ve arkadaki üveysu arkadaşımı gördü...

Öyle Bir Awsu Zaman KiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin