Esrasunun ağzından:
Kamp alanına gelmiştik. Hocasu herkesi bir alana topladı ve kurallardan bahsetti. Odalar dört kişilikti ama biz Senasu, Melihasu ve ben birlikte kalacaktık. O ot kokusulu bizimle birlikte kalmak zorunda kaldı. Onun bisküvisusunu yediğimden beri bana çok kötü bakıyordu. Nasıl beraber kalıcaz bilmiyorum.
Gözüm sağ taraftaki tofaşsuya kaydı. Bu tofaşsu bedboyun ve kuulboysuyun tofaşsuyuydu. Kimseye çaktırmadan Senasu aşkımla tofaşsuyun yanına gittik. İçine baktık ama kimse yoktu. Bende tofaşsuyu incelemeye başladım. Daha yeni modifiye etmişlerdi ve yanlarında alev desenleri vardı. Arkasında da el yazısıyla: BABAM SAĞOLSUN yazıyordu. Yaaa çok havalıydı.
Geri döndüğümüzde herkes dağılmıştı. Sadece Melihasu vardı. Yanına gittik. Herkesin odasına gittiğini söyledi. Biz de odamıza gittik. Oda gayet güzeldi. 4 tane çekyat vardı. Oh ne güzel uyulur şimdi bunlarda. Uzun süredir çekyatta yatmıyordum awsu. Senasu gelinliğin ağır geldiğini düşündü ve biraz daha doğal ve sade olması açısından kırmızı bir abiye giydi.
Her zaman olduğu gibi yine sade bir model seçmişti canım kankam. Melihasuya baktığımda çok abartı giyindiğini gördüm.
Bu kadar da olmaz yani kampa gelmişiz giydiğinde bak. Senasu aşkım seslendi: Esrasuu!! Gel de saçlarımı gelinin kız kardeşinin teyzesinin the best kankasının topuzunu yapmama yardım et. Sonra Melihasu topuz yapma konusunda çok iyi olduğunu söyledi ve ikimiz birlikte Senasunun saçlarını topuz yaptık. En son yanımdan hiç ayırmadığım 10 ton simsuyu kafasından aşşagıya boşalttım. Harika ve çok sade görünüyordu.
Ben de hemen hazırlandıktan sonra beraber ormana gitmeye karar verdik. Çünkü hava kararıyordu ve başımıza bir şeyler gelme olasılığı çok fazlaydı. O yüzden en uygun zamanın bu olduğunu düşündük.
Elimizde fenersular ile yürüyorduk. Senasu az önce topuklu ayakkabısının birinin topuğunu kırmıştı. O yüzden ayakkabısı yoktu. Elinde taşıyordu zavallım. Etrafa baktım ve kaybolduğumuza kanaat getirdim ve kızlara "Evet kızlar artık erkeklerin gelme zamanı geldi çığlık falan atmamız lazım." dedim. Kızlar da onayladılar ve 3 e kadar sayıp bağırmaya başladık. Sonra ansızın birdenbire aniden biz hiç beklemeden sağ tarafımızdan bir hışırtı geldi. Hepimiz o tarafa döndük. Gelen kişi kızıl derili kıyafetleri ile karşımızda duruyordu. Ve Melihanın ağzından şu isim çıktı.
AYŞESU ?...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öyle Bir Awsu Zaman Ki
Teen FictionSenasu ve esrasuyun eğlenceli, saçma ve bir o kadar da heyecan verici maceraları