25

4 1 0
                                    

Esrasuyun ağzından:

Bugün senasu kankamsuyumla hastane ziyareti yapmaya karar verdiksu. Tahmin etmesi zor değil bedboysu ile kuulboysunun yanına gidecektik. Kuulboysu ile aramızda yaşanan trajiksu olaysuyu ayazsu açıklamış kuulboysuyu ikna etmişti. Zaten bu awsu kelleri de bizleri sevmiyormuş hastanede gördükleri ilk hemşiresularla evlenmişlersu. Oh hem hastanesu ziyaretsuyundan hem kuulboysu ile bedboysudan kurtulmuştuk. O hastanenin boksu kokususuyuna dayanımıyorum awsu.

Her şey sakinleşmiş hayatlarımız dinginleşmişken ayazsu aşkımsuyumla aramız düzelmişti. Bana çıkmasu teklifisu etmeyi planlıyorsuydu nerden mi biliyorum çünkü ben bu kitabın yazarsuyuyum awsu. İşler benim için böyle ilerlerken senasu kankimsuyum da mutluydu.

Senasuyun agzından:

Kanalizasyonsu felaketsuyundan sonra alpersu erözersuyun klibinden aldığım parasuyla evimi yaptırdımsu. Eskisinden daha güzelsu olmustu. Ama bi sorunsu vardı. Berkecansu alpersu erözersu ile kan davalısısuyuydu. Bana alpersuyla işbirliğisu yaptım diye çok kızmıştısu. O günden sonra onları bi daha hiç görmedimsu.

Kendimi kötü hissediyordumsu. Berkcansuya bir açıklama yapmak zorunda hissettimsu. Evine gidip konusmaya karar verdimsu. Eve vardım ve kapıyı çaldımsu. Hemen açtısu ve helikoptersu pistisuyu gibi çıplaksu göğsüsu ile beni karsıladısu. Yakınlardan bir selale sesisuyu gelmeye basladı. İçeri girebilir miyim diye sordum ve beni buyur ettisu.

Direk (lamba olan) konuya girdimsu.
-açıklayabilirim

-şşş diyip baş parmagısuyunu dudaksuyuma koydu ve dedi ki biliyorum her seyi evin için yaptın o boksu kokususuyu seni anlamamı sağladı dedi

Mutluluktan ağlıyorken bana yaklastı ve tam öpücekken alper erözersu dolaptan cıktı
Sok olmustum berkecansu da bim
Sonra saskınlıktan ona burda ve o dolapsuyun icinde ne yaptıgını sordugumda bana tam cevap verecekken berkecansu:

-susss sakınnnn dedi

Onu dinlemedi ve alpersu konusmaya devam etti ve dedi ki:

-BİZ SİKİSSUYORUZ!!!!!

Duydukarım karsısında ikinci bi sok geliyor okeeyh derken bayılmısım

Gözümü acıtıgımda hastanedeydim ve yalnızdım hemsiresulara sordum ve bana sizi burayasu getiren adamlar gittiler ve sana bu notsuyu bıraktılar

"SENASU BİZ BİRBİRİMİZE ASIGIZ TRAMVAYVESTİSULARIZ HOLLANDAYA GİDİYORUZ ORADA EVLENECEGİZ BİR GÜN GÖRÜSMEK ÜZERE"

Bu olansuları esrasu kankama anlatmam lazımsuydu...

DEVAM EDECEK...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 16, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Öyle Bir Awsu Zaman KiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin