16 (1. sezon final bölümü)

60 8 9
                                    

Esrasuyun ağzından:

Beklenen o gün gelmişti, evet bugün mezuniyet balomuz vardı. Hepimiz çok heyecanlıydık bir o kadar da hüzünlüydük. Ben ve kankisularım hazırlanmak için buluştuk. Geçenki alışverişimizde satın aldıklarımızı giydik. Mahallemizin en iyi kuaförsuyu Müjgan ablaya gittik. Uzun zamandır tanışıyorduk, mahallenin en güzel roman kızıydı. Herkes tarafından sevilen biriydi. Bize indirim yapacağını söyledi. 637282728 liralık gelin başını bize sadece 10 liraya yapacaktı, ne kadar da iyi yha awsu. Hepimizin saçını tek tek yaptı, işinde o kadar iyiydi ki her birimizin saçı 1 saniyesu sürdü. Melihasu at kuyruğu ile, Ayşesu dalgalı saçları ile, Senasu simli mi simli topuzu ile harika görünüyorlardı. Ben de Senasuyun saç modelinin bir değişiğini yaptırmıştım. Hepimiz muhteşem görünüyorduk awsu. Son olarak ben ve Senasu yüzümüzü makyaj paletine daldırdık, Melihasu makyajı görünce kaçtı ve Ayşesu da evden getirdiği kamuflaj boyası ile suratına badana yaptırdı. Artık hepimiz hazırdık.

Kuaförde işimiz bitmişti, saate baktığımızda baloya daha çok vardı. Ne yapsak diye düşünürken, modifiyesi gelin arabası şeklinde değişmiş bir tofaşsu önümüzde durdu. Evet bunlar Bedboysu Kuulboysu Kerimcansu ve Kekosu idi. Kekosu çok zengin olduğundan yeni bir tofaşsu alıp gelin arabası gibi süsletmişti. Bize arabaya atlamamızı söylediler. "Yer yok awsu çocukları" diye atladı Senasu kankam. Onlar da arkayı işaret ettiler. Arabanın arkasına kasa taktırmışlardı şapşallar.
Kasayı pembeye boyatıp, üzerine pavırpaf görlslü, barbili ve hepsi 1li çıkartmalar yapıştırtmışlardı. Çok güzeldi awsu. Arkadaki kasaya bindik.

Bir süre ilerledikten sonra bizi tavuk dürüm yemeye Abdülcabbar ustanın mekanına götürdüler. 5 liraya dürüm ayran yedik. Doymayan Kekosu ile Senasu 2.yi yediler. Bu akşam zehirlenmezler inşsu.

Baloya 1 saat kala yola koyulduk. Ve yarım saatte vardık. Baloya giriş yaptığımız anda tüm sınıftakiler bizi kıskanırcasına bakıyorlardı. Alpersu Erözersu ve Kaşarsu da oradaydı. Biraz dikkatli baktığımızda ikisinin arasında bir şeyler olduğunu farkettik. Bu Kaşarsu asla boş durmuyordu ve bu kez Alpersuyu ayartmıştı. Amaaan bize ne diyip sahneye doğru yol aldık. Erkekler bizim için masa ayırmışlardı. Masa diğer masalardan farklı olarak kırmızıydı, üzerine güller serpilmiş ve şamdan koyulmuştu. Masa örtüsünden bardağın peluşuna kadar her şey lüks içindeydi. Bu durum biz kızları bayağı etkilemişti.

Balo başladı. Orkestra şefi anons geçerek herkesi piste davet etti. İstek üzerine ilk şarkı 'senin için bu dünyanın ipini çekerim' oldu. Bizimkiler şarkının bu kısmını kesip şefe vermişler. Şef "Bu şarkı Esrasu, Senasu, Ayşesu ve Melihasuya gelsin" diyerek şarkıyı açtı. Herkes tek tek dansa kalkıyordu. Bizimkiler durur mu tek tek dizildiler önümüze. Senasu kankam biraz naz yaptı ama sonra kabul etti ve Bedboysuyla dans ettiler. Ayşesu kızarmıştı ama yüzündeki badanadan görünmüyordu awsu ama ben onun kankisuyu olduğum için anlamıştım awsu. Onlar da Kekosu ile dansa kalktıktan sonra Melihasu ona doğru yaklaşan Kerimcansudan kaçmaya başladı. Kerimcansu zorla kolundan tutarak Melihasuyu sahneye sürükledi. Gülmekten yarıldım awsu. Ardından Kuulboysu da benim yanıma gelerek benle dans etmek istediğini söyledi. Tam o sırada Kaşarsu gelip "Kuulboysu dans edelim mi?" dedi. Kuulboysu daha ağzını açmadan uzattığı elini tuttum ve Kaşarsuya haha çatla biçız bakışı atarak sahneye çıktım.

Slow dans bitti ve hemen ardından 'aşk benimle' çalmaya başladı. Bu Senasu kankamsuyumla en sevdiğimiz şarkıydı. Onunla sadece bize özel olan dansımızı ettik;

Balo tüm eğlencesiyle devam ederken Kaşarsu ortadan kaybolmuştu. Evine gitti herhalde diyerek eğlenmeye devam ettik. Sıra pasta kesmeye gelmişti. Koca bir yapay pastayı sahneye getirdiler. Herkes pastanın başına doluştuğu anda pastanın içinden Kaşarsu çıktı, hem de dansöz kostümü ile. O dağları deviren poposu ile kıvırtıyordu. Kuulboysu ile Beyboysuya şov yapıyordu biçız. Biraz sonra bu rezilliğe tahammül edemeyen biz orkestraya biraz pop çalmalarını söyledik. 'Aya' çaldığı an herkes deli gibi dans etmeye başladı. Işıklar yanıp sönüyordu. Ve etraf net görünmüyordu. Melihasu balonun başından beri mekanı terk etme peşindeydi. Durumu farkeden Kerimcansu bu şarkıyla beraber Melihasuyu uzay mekiği görünümlü bir araçla kaçırdı. Olanları ışıklar eski haline dönünce farkettik. Aya gidiyorlardı awsu. Ne yapacaktık...

Hemen tofaşsuya atlayıp Türkiyenin gizli uzay üssüne gittik. Kapıda bekçiler vardı. Birisi "hob kimlikleri cıkra" diyerek kim olduğumuza baktı. Tanıdık çıktık awsu bekçisularıyla. Sonra bizi içeri aldılar. Durumu oradaki yetkililere anlattık. Bizi hazıladılar. Ve uzaya fırlattılar. Aya vardığımızda kimseyi bulamadık. Boşuna gelmiştik awsu. Şimdi nasıl geri dönecektik yhaa.s.s.s

Neyseki son teknoloji süper gelişmiş yerli ve milli dünyada bir ilk olan astronot kıyafetlerimizin arkasında füze vardı ve onları ateşleyip dünyaya uçtuk. Vardığımızda Kekosuyun ajanları o ikisini bulmuştu. Kerimcansuyun evindeler idi. Eve bir plan yapıp girecektik. Akasya durağı hayranı olan Ayşesu "arkadan dolanalım" dedi. O anda hepimiz şöyle dedik;


Arkadan dolanma fikri çok müthişti. Arka bahçeden evi bastık. Bir de ne görelim bizim iki salak anime izliyor. Balodan sıkılan çifte biz de eşlik ettik ve eğlenceye burada devam ettik. Yedik içtik eğlendik sonra yine yedik biraz daha yedik ve en son yine yedik. Bu kadar strese ve yorgunluğa dayanamayıp acıkmıştık çünkü. Gece saat tam 12yi geçiyordu ki hepimiz uyuyakaldık. Bu muhteşem günü asla unutmayacaktık...

Öyle Bir Awsu Zaman KiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin