4

89 11 5
                                    

Esrasuyun ağzından:

Kerimcansu o kadar da kötü bir insansu değildi. Bana yardım etmesi büyük inceliksuydu. Kuulboysu özür bile dilememişti awsu. Kerimcansu iyi olduğumdan emin olduktan sonra gitti. Kuulboysu ise kaşarsuyu koluna takmış önümden geçiyordu. Bu olanları hemen canım kankamsu senasuya anlatmalıydım.

Senasuyun ağzından:

Esrasuyun başına gelenlere çok üzülmüştüm kankamsuyumu üzen awsu kuulboysuyunu dövmek istiyordum. Kaşarsu çoklu ilişki uzmanıydı. Hem bedboysuyumu hem de eniştem olacak kuulboysuyu ayartmıştı.

Dersler bitmişti okuldan çıkıyorduk. Esrasu kankamsu ile birlikte çıktık. Çıkışta bekleyen iki motorlu vardı. Uzaktan görür görmez tanıdım onları. Bunlar bedboysu ile kuulboysu idi. Anlaşılan ikisi de kaşarsuyu bekliyorlardı. Kaşarsu okuldan çıktığı an beti benzi attı. Biz Esrasu kankamla kıkırdamaya başlamıştık. Bedboysu kaşarsuya baktı. Kaşarsu gözlerini çevirdi. Kuulboysu da kaşarsuya baktı, yine gözlerini çevirdi. Ne yapacağını bilemedi awsu kızı. Bedboysu ile kuulboysu kaşarsuya aynı anda seslendi. İşte o an..

Bedboysu ile kuulboysu birbirlerinin yakasına yapıştı. Dövüşmeye başladı salaklar. Kaşarsu hemen oradan uzaklaştı götü yemedi tabii. Biz Esrasu kankamla onları ayırdık. Ben beyboysuyun motoruna Esrasu da kuulboysuyun motoruna atladık ve sakinleşmek için bir yerlere gittik.

Eve döndüğümde meyk apımın biraz bozulduğunu farkettim. Çünkü ağlamıştım. Bedboysu bana kaşarsuyu ne kadar çok sevdiğini anlatmıştı. Ama gerçek aşkı bende bulduğunu söylemişti. Bugün kaşarsuyun ölüm günü idi. Hahahaha ağlasın tostkaşarı. Bir kaç dakika sonra telefona sarıldım ve canım kankam esrasuyu aradım...

Öyle Bir Awsu Zaman KiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin