𝟗 - 𝒅𝒍𝒂𝒄𝒛𝒆𝒈𝒐?

6.8K 547 938
                                    

Przygotuj sobie 2 piosenki, polecam, włącz jak napiszę:

HEARTBURN - WAFIA

GIRLS LIKE GIRLS - HAYLEY KIYOKO

----------------------

Dream obudził się jako 1, od razu zszedł na dół pójść zrobić sobie jedzenie. Była jakaś 7, bardzo wcześnie rano dla Clay'a. Wszyscy jeszcze spali.

Zrobił sobie śniadanie, ale jeszcze go nie jadł. Poszedł się przebrać na górę. Wszedł bardzo cicho do swojego pokoju, otworzył szafę i wyjął sobie ubrania na ćwiczenia i na przebranie po nich. Spojrzał na śpiącego chłopaka.

Tak bardzo chciał się położyć obok niego.

Przytulić go.

Wyszedł z pokoju i zszedł szybko na dół. Przebrał się w czarny bezrękawnik i białe szorty. Ubrał buty do biegania i poszedł przebiec się po okolicy. Założył słuchawki i wyszedł. Biegł przed siebie, nie myśląc o niczym, po prostu się uwolnić.

W między czasie wstali rodzice chłopaka i zeszli na dół by zrobić im śniadanie. Zauważyli, że Dream sobie sam zrobił, więc postanowili zrobić dla Georga. Mama chłopaka zabrała się za gotowanie, a jego ojciec poszedł sprzątać dom.

Godzina 10, George się obudził i spojrzał na telefon. Odwrócił się w stronę okna, które świeciło mu tuż przed twarzą. Usłyszał kroki wchodzące do pokoju. Dream był w samych spodenkach, bez koszulki, ponieważ wyszedł dopiero spod prysznica.

Brunet obejrzał się za kolegą i złapał kontakt wzrokowy z nim. ''Hej..'' uśmiechnął się George. Clay spojrzał na niego, uśmiechnął się szybko i wyszedł z pokoju. ,,Wtf'' pomyślał i wstał z łóżka.

Zaczął się ogarniać i zszedł na dół na śniadanie.

--

Wszyscy usiedli do stołu i zaczęli jeść posiłek. Chłopcy usiedli obok siebie. Nikt nie odzywał się słowem, George patrzył cały czas w swój talerz, natomiast Dream nie mógł spuścić z niego wzroku. Brunet w końcu podniósł wzrok z talerza na oczy Clay'a. Obydwoje patrzyli na siebie dość napiętym wzorkiem.

Dream wziął kolano i powoli zaczął smyrać go po udzie. George spojrzał na chłopaka z zaskoczonym spojrzeniem i przestał jeść posiłek. Clay uśmiechnął się w stronę bruneta i co raz bardziej smyrał go po nodze.

''George mówiłeś, że chcesz się przeprowadzić do USA ale do jakiego stanu konkretnie?'' spytała mama Dream'a. Clay momentalnie przestał podrywać Georga i spojrzał na mamę. ,,Przeprowadzić?''

''Jeszcze nie wiem, chciałbym tu mieszkać, ale i tak wrócę do anglii po tym miesiącu'' odpowiedział uśmiechając się do mamy chłopaka. Dokończył jedzenie, podziękował wstając i idąc umyć talerz.

Dream bawił się jedzeniem i ciągle patrzył na Georga, dopóki nie wyszedł z jadalni i nie poszedł do góry do pokoju.

__

Reszta dnia przebiegła nudno, nie spędzili ze sobą go. Obydwoje byli zamknięci w pokoju i robili swoje sprawy. Nikt nie wiedział, jak zagadać, pogadać. Więc po prostu siedzieli u siebie w pokojach. Nawet obiad zjedli osobno i w innym czasie, więc się nie zobaczyli. George cały czas czekał na wyjaśnienia chłopaka, wczorajszej sytuacji.

Godzina 19, Dream w końcu wyszedł z pokoju i zapukał do Georga. ''Proszę'' odpowiedział brunet.

Dream wszedł i usiadł na łóżku. Spojrzał na Georga, który odłożył laptopa na bok. ''Chcę porozmawiać George'' powiedział już unikając wzroku.

exchange || DREAMNOTFOUND || [COMPLETE✅]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz