𝑜𝑠𝑡𝑎𝑡𝑛𝑖𝑒 𝑠ł𝑜𝑤𝑎 𝑜𝑑 𝑎𝑢𝑡𝑜𝑟𝑘𝑖!!

3.7K 265 203
                                    




Hej wam wszystkim! Pierwsza część oficjalnie zakończona, sama przepłakałam ostatni rozdział, przez około 2 godziny nie umiałam się uspokoić. Teraz czuję się dobrze, ale mam taką pustkę, że exchange zakończona cooo nie możliwe.

Chciałabym wam podziękować, umililiście mi czas w ostatnich tygodniach wakacji, który nie był za dobry.. Przy pisaniu odtrącałam się totalnie od rzeczywistości, ciągle myślałam nad nowymi pomysłami, muzyka to u mnie leciała 24/7 ale wiecie co? Nie żałuję, pokochałam tą społeczność, a wymyśliłam fabułę przypadkiem, wkurzona i zaczęłam ją pisać nad jeziorkiem w ciszy, myśląc, że pewnie nikt nie przeczyta a tutaj proszę..

55K odsłon, prawie 6k vote i 13 tys komentarzy... Jesteście niesamowici, nie sądziłam, że aż tak dobra książka mi wyszła. Dziękuje wam. Z całego serduszka

Jesteście cudowni i mam nadzieję, że książka się podobała!!

Mam również małą nadzieję, że zostaniecie ze mną i będziecie czytać drugą część Exchange, lecz ona będzie miała inny tytuł i prolog. ALE, będzie nawiązywać do pierwszej, więc to nie tak, że to osobna książka!!

Mam naprawdę fajny pomysł na nią, chciałabym ją fajnie poprowadzić, jutro gdy tylko wstawię prolog lub 1 rozdział, poinformuje was TUTAJ, wiec nie usuwajcie EXCHANGE z biblioteki, jeśli chcecie dostać powiadomienie!!

JUZ JEST NOWA KSIAZKA (edit 28.08.2021)

Wspominajcie dobrze tą książkę, to były naprawdę cudowne dni z wami. Kocham was mocno < 3

To co... widzimy się jutro, nie? : )

Miłych snów misiaki i wyczekujcie...

A z osobami, które nie czytają drugiej części, się oficjalnie żegnam < 3 Miło było z wami tutaj:))

exchange || DREAMNOTFOUND || [COMPLETE✅]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz