!!TW!! NSFW
Równe 2 tygodnie do odlotu chłopaka. Zbyt mało czasu, by się sobą nacieszyć, nie wiadomo nawet na jak długo się rozstają. Rozmawiali o tym, że mogliby obydwoje podjąć pracę, zarobić na bilet Georga, załatwić mu tu robotę a zamieszkał by u Dream'a. Jego rodzice na pewno by się zgodzili, bo sami polubili chłopaka.
14 dni które chcieli ze sobą spędzić, nie miały polegać na codziennym leżeniu i oglądaniu filmów czy seriali. Dla nich była to najgorsza forma wykorzystania czasu. Obydwoje uwielbiali imprezy. Bycie wstawionym, picie alkoholu, palenie tytoniu czy marihuany, poznawanie nowych osób, tańczenie, wolność, wspomnienia, głupie pomysły, zapach używek, szaleństwo.
Tak właśnie chcieli spędzić ostatnie dni. Chcieli się bawić, nie myśleć o życiu codziennym. Oderwać się od rzeczywistości która ich czasem wykańcza.
Oboje postanowili, że mimo iż, są oficjalnie w związku, nie chcą żyć tylko miłością. Chcą być dla siebie przyjaciółmi, równocześnie być jako kochankowie. Głupie, ale ich nie da się zrozumieć.
Brunet obudził się jako pierwszy, spoglądając na chłopaka. Jego roztrzepane blond włosy, zamknięte oczy, usta małe ale idealne do całowania, ciało jeszcze lepsze, niż sobie można wyobrazić, wprawiało Georga w ciepły uśmiech na twarzy. Znalazł swój ideał, którego szukał od dawna.
Ziewnął i rozejrzał się po pokoju jego siostry. W sumie sami nie wiedzieli, czemu się tu znaleźli ale u niej lepiej im się spało, przy jej świecących ścianach i sufitu. Ujrzał na swoim widoku obrazek jego siostry i Dream'a, razem z dzieciństwa. Podniósł się, udając się w stronę zdjęcia. Obejrzał się za siebie, czy nie obudził swojego kochanka.
Wziął zdjęcie do ręki i szukał swojego telefonu, by zrobić zdjęcie temu uroczemu obrazku. Zaśmiał się cicho i cyknął sobie fotkę, ustawiając na tapetę.
W sumie nie wiem czy aż tak złe ale dam w razie czego... Znajdź < 3 i wróć : )
Do i wanna know - Arctic Monkeys
Wrócił do łóżka, wchodząc pod koc i siadając powoli na Dream'ie. Nachylił się nad nim i zaczął całować go po szyi, delikatnie jeżdżąc ręka po jego ciele. Clay przebudził się, nie otwierając oczu i uśmiechnął się. Złapał Georga za biodra, poprawiając go do przodu. Brunet przyssał się do ciała, wprawiając Dream'a w lekkie sapanie. ''Mmmm'' mruknął głęboko oddychając.
George oderwał się od niego i nachylił się nad twarzą chłopaka. ''Dzień dobry'' powiedział ciepłym głosem, poprawiając włosy z twarzy blondyna. Uśmiechnął się i wrócił do czynności, którą przed chwilą robił. Dream nie zaprotestował, włożył ręce pod koszulkę bruneta i otulił go, przysuwając mocniej do klatki piersiowej.
George przejechał ręką w dół, całując mu szyję i lekko poruszając biodrami po jego ciele. Wprawiło to blondyna w delikatne napięcie, a na ruchy Georga ocierającego, podniecał się jeszcze bardziej. Odchylił lekko głowę do tyłu, pomagając rękami chłopakowi ruszać swoim ciałem. George poruszał biodrami wolno ale w górę i w dół, równocześnie zostawiając czerwono-fioletowe znaczki na szyi. Dream przygryzł wargę i przełknął ślinę.
Brunet zjechał ręką w jego krocz, dotykając jego penisa przez bokserki. Dream spiął się i zmarszczył brwi. Złapał go, śmiejąc mu się w szyję. Oczywiście, że był twardy, ruchy Georga wprawiły go w duże podniecenie. Włożył powoli rękę w ciuch, odrywając się od szyi, patrząc na twarz chłopaka.
CZYTASZ
exchange || DREAMNOTFOUND || [COMPLETE✅]
Romance[COMPLETE✅] Siostra Dream'a wyjedża na wymianę do Anglii. Miesięczną. W zamian przyjedża chłopak, o imieniu George. !!TW!! Nsfw, alkohol, narkotyki, przemoc i molestowanie. START: 09.08.2021 END: 28.08.2021 #1 DREAM - 28.08.2021 !!!!! #2 GEORGE...