𝟭𝟴 - 𝒅𝒐𝒕𝒚𝒌

7.4K 497 1.7K
                                    

!! TW !! NSFW, ALKOHOL, MARIHUANA

Five more Hours - Chris Brown

Obydwoje radośni zapukali w drzwi Karla. Grała tam już głośna muzyka, więc prawdopodobnie nie słyszeli pukania. Poszli na koniec domu, na taras, na szczęście balkon był otwarty. Weszli do hucznego pomieszczenia, w którym było około 15 osób. George znalazł Quackity'ego.

''A to nie miało być trzeźwe spotkanie?'' uśmiechnął się i spojrzał na Alex'a.

''GEORGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE'' rzucił się na niego ale od razu się odsunął ''Przepraszam, twój chłopak będzie zazdrosny'' powiedział i podał mu shota.

''Ale ja nie mam chło-''

''PIJ KURWA'' krzyknął na Georga, który wybuchł śmiechem i wypił shota, bez popitki. Quackity zaklaskał i pobiegł na parkiet, tańcząc. Dream podszedł do bruneta, patrząc na niego. George uśmiechnął się i nachylił się do jego ucha. ''Widzimy się potem'' wyszeptał i puścił oczko w jego stronę. Pobiegł do Alex'a, tańcząc z nim na parkiecie.

Quackity WYWIJAŁ na tym parkiecie. George śmiał się z niego, dotrzymując mu tańca. Razem tańczyli jak 12-latkowie, którzy nie wiedzieli co ze sobą zrobić. Alex wyciągnął z kieszeni jointy i pokazał chłopakowi. Obydwoje zaśmiali się wesoło. ''Nie odmawiaj mi tu'' krzyknął Quackity.

George przytaknął i czekał aż chłopak im je podpali. Wyciągnął zapalniczkę, zapalił obydwa, podając jeden Georgowi. Obydwoje zaciągnęli się dymem i nadal tańczyli. Dream patrzył na swojego chłopaka, który śmiał się razem z Quackity'm.

Poszedł do Nick'a i Karla, którzy stali w kuchni robiąc drinki. ''Hej'' odezwał się Dream, opierając się o blat. Sapnap się uśmiechnął i podał mu drinka.

''Nie nie, ja się dziś chcę najebać'' powiedział odkładając drinka. Karl się uśmiechnął i podał mu całą butelkę wódki. Dream wziął i napił się z gwinta, popijając sokiem obok.

''Zostaw mi też'' Sap wziął butelkę od niego i napił się tak samo jak chłopak. Obydwoje się zaśmiali. Karl wyszedł z kuchni, wołąc wszystkich na przygotowane przez niego drinki.

''Więc... ty i George tak?'' spytał Nick zaś pijąc wódkę.

Dream uśmiechnął się i spojrzał w dół. ''Skąd takie przypuszczenie?'' spojrzał na niego, podnosząc brew. Nick podał mu wódkę, którą od razu chłopak wziął pijąc.

''Karl nam powiedział o szyi, językach, zazdrości'' powiedział, patrząc na chłopaka który dopijał alkohol. Oparł się głową o szafkę i zamknął oczy.

''Czekaj.. bo mi się w łbie kręci'' podniósł brew, zerkając czy Nick uwierzy.

Sapnap się zaśmiał. Odłożył pustą butelkę po wódce do umywalki i stanął przed Clay'em. On otworzył oczy patrząc na niego z góry.

''Wrócę do tej rozmowy'' poklepał go po ramieniu i wyszedł z kuchni. Dream zaśmiał się, bo udało mu się podstępnie zmienić temat. Poszedł za chłopakiem, usiadł na kanapie i rozmawiał z Punz'em i BadBoyHalo, pijąc alkohol.

George wszedł z Quackitym, śmiejąc się, do salonu, zmęczeni po tańcu. Byli już dość zjarani, wypalili po 3 jointy na głowę, więcej George nie dał rady. Usiadł na kanapie, na przeciwko Clay'a, nawiązując z nim kontakt wzrokowy. Uśmiechnął się w jego stronę.

Wszyscy zasiedli również w salonie, śmiejąc się i pijąc alkohol. ''Zagrajmy w grę!'' wstał Quackity i odszedł na środek, by każdy go widział.

exchange || DREAMNOTFOUND || [COMPLETE✅]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz