𝟭𝟯 - 𝒘𝒊𝒆𝒄𝒛𝒐́𝒓

6.5K 519 2.2K
                                    




!! TW !! Alkohol, zielsko, molestowanie

2 piosenki:

OUTSIDE - ELLIE GOULDING

A WORLD ALONE - LORDE

włącz jak napiszę.

--

George wszedł do sali pełnych ludzi i głośnej, na razie w miarę spokojnej, muzyki. Było bardzo niebiesko-fioletowo, dużo ludzi tańczyło na parkiecie. Brunet wszedł głębiej szukając chociaż jednej znajomej twarzy. Znalazł Karla.

''Hej Karl! Wiesz gdzie jest reszta?'' spytał i rozejrzał się po pomieszczeniu. Karl odłożył drinka i odwrócił się. ''Prawdopodobnie tam, za mną'' uśmiechnął się i pokazał palcem. George podziękował i poszedł w kierunek, który mu pokazał.

Wszedł do ,,salonu,, w którym było troszkę ciszej i ujrzał wszystkie 4 znane twarze. Pierwszy wzrok poleciał na Dream'a, który siedział rozwalony na kanapie. Uśmiechnął się do niego jednym kącikiem ust. George tylko potrząsnął głową i przywitał się z resztą.

''George jesteś w końcu!'' powiedział Alex podając mu drinka. Brunet wziął go i napił się łyka. Usiadł na kanapie między Quackity'm a Sapnapem. Clay siedział na przeciwko, a obok niego laska z którą ostatnio grał w beerponga. Doszedł do nich Karl i usiadł po środku dwóch kanap.

OUTSIDE - ELLIE GOULDING // włączać!

''Gramy w butelkę?'' spytał ich Karl i wyciągnął szklaną butelkę po piwie. Wszyscy się zgodzili. Chłopak położył ją na stole i zaczął kręcić. Do zabawy doszli jeszcze Punz i Niki.

Wypadło na Georga.

''Prawda'' odpowiedział opierając się z drinkiem o oparcie kanapy. Karl zastanawiał się chwilę i spojrzał po każdej osobie grającej.

''Z kim miałeś swój pierwszy raz?'' spytał śmiejąc się. Wszyscy spojrzeli na niego, czekając na odpowiedź. ''O ile miałeś'' dopowiedział.

Brunet uśmiechnął się ''Oczywiście, że miałem, mam 24 lata, czego ode mnie oczekujecie..'' odpowiedział biorąc łyka drinka. ''Z chłopakiem'' zaśmiał się. Wszyscy zrobili to samo, tylko lżej. Dream zmarszczył brwi.

George zakręcił butelką, wypadła na Quackity'ego. ''Prawda'' odpowiedział szybko.

''Czemu ciągle nosisz czapki?'' spytał mierząc go wzrokiem. Alex uśmiechnął się i spojrzał w dół. ''Nie lubię swoich włosów'' spojrzał na Karla i znowu na Georga. Brunet zaśmiał się lekko i wrócił spojrzeniem na Dream'a. On cały czas nie ściągał z niego wzroku, nie wiedząc dlaczego.

Alex zakręcił butelką, wypadła na Sapnap'a. ''Wyzwanie''

''Spójrz na najbardziej hot osobę w tym gronie'' powiedział pokazując na siebie. Sapnap zaśmiał się i spojrzał na Karla. Karl zachichotał, rumieniąc się. Alex przerwał ich kontakt wzrokowy. ''Halo to ja miałem być'' Nick wysłał buziaka w stronę chłopaka.

Zakręcił i wypadło na Dream'a. Laska obok niego się zaśmiała i zaczęła dotykać włosów blondyna. Clay nie zwrócił na to uwagi. ''Prawda'' odpowiedział patrząc na Nick'a.

''Co łączy cię z oto tutaj Georgem'' wszyscy spojrzeli na Clay'a zaskoczeniem. Laska sama zmarszczyła czoło. Clay spojrzał w stronę bruneta, który również patrzył na niego uśmiechając się wrednie. ''Nic, a co miałoby?'' wrócił wzrokiem na swojego przyjaciela, który zadał mu te pytanie. Sap uniósł brwi.

Dream wziął butelkę i zakręcił nią. Wypadła na laskę obok. ''Prawda''

''Czemu siedzisz obok mnie?'' spojrzał na nią i się uśmiechnął wrednie.

exchange || DREAMNOTFOUND || [COMPLETE✅]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz