35.časť - (15.august /ráno/)

414 41 9
                                    

15.august (ráno)

*Z POHĽADU LEXIE*

Zobudila som sa na slnečné lúče, ktoré dopadali do mojej izby presne cez škáry v žalúziách. Vážne niekedy uvažujem nad tým, že načo tu vlastne tie žalúzie aj sú, keď slnko prejde presne cez tie malé medzierky na nich. Táto moja dilema ma ale netrápila tak veľmi, ako iný, vám

(a vlastne už aj mne) veľmi známy dôvod.

Od momentu, ako som sa dozvedela, že čakám dieťa, som bola neskutočne nesvoja a vkuse zamyslená. Nevedela som prestať myslieť na to, koho to dieťa je, a ak je (s najväčšou pravdepodobnosťou) Zaynove, ako by asi reagoval keby sa to dozvedel.

Hlavou mi následne behalo, že keby ma odtiaľto vyrazil (povedzme si úprimne, kto by chcel kurvu s deckom, a ešte navyše ak by to decko nebolo jeho), kam by som asi tak šla. Možnosti, ktoré som mala, boli nasledovné:

a) vrátiť sa domov a trpieť znovu moju mamu – ožranku

b) nasťahovať sa k biologickému otcovi dieťaťa, alebo od neho prinajmenšom vypýtať peniaze na potrebné veci pre to maličké

c) prenajať si byt a žiť s tým malým sama.

Ako som tak nad tým premýšľala, možnosť a) nepripadala do úvahy už len kvôli prostrediu, v

ktorom by to malé vyrastalo. Veď si vezmite, že by sa muselo neustále dívať na opíjajúceho sa človeka, ktorý je navyše sem-tam mierne agresívny.

 Možnosť b) sa mi celkom pozdávala, ale len vtedy, ak by otcom bol Zayn (nepýtajte sa prečo, toto neviem ani ja) a možnosť c) bola zrejme úplne mimo moju kontrolu, keďže som nemala ani dochodenú školu, ani peniaze a ani neviem, kde by ma niekto vôbec zamestnal keby som si aj hľadala nejakú prácu.

*Okay Lexie, teraz sa tým nezaťažuj, toto vyriešiš potom, keď uvidíš, ako sa všetky tie veci vyvinú. Hlavné je, aby sa to nedozvedel Zayn. Aspoň kým sa nerozhodneš, čo vlastne budeš robiť,* povedala som si sama pre seba a zhlboka som sa nadýchla, a potom vydýchla ten vzduch z pľúc.

 Jediné, čo ma aspoň máličko tešilo, bolo, že v tom nie som tak úplne sama, a že o tom vedia aj Ashley a Niall. Samozrejme ale, že som im musela prísne a jasne vysvetliť, že Zayn, Harry, Liam a Louis sa to nesmú dozvedieť. Ani jeden jediný z nich. Hlavne nie Zayn. Tiež som ich poprosila (respektíve mi museli sľúbiť), že ma budú kryť hocikedy, kedy budem potrebovať, pretože moje ranné nevoľnosti neboli bohviečo, a myslím si, že Zayn by čo chvíľa odhalil moje „menšie“ tajomstvo.

*Fajn, dosť bolo stereotypných myšlienok, ide sa raňajkovať, * povedala som si, keď už som za tieto dva dni mala všetkého plné zuby. Pokrútila som hlavou, aby som tieto moje predstavy nejako vyhnala z hlavy, trochu som sa dala dokopy a šla som do kuchyne zajesť to moje trápenie. Teda.. zajesť, ak mi to neprekazí moja „úžasná“ ranná nevoľnosť.

*Z POHĽADU ASHLEY*

Ráno som sa prebudila do slnečného dňa. Vzhľadom na to, že som bola dosť hladná, tak som sa zbytočne nevyvaľovala v posteli, okamžite som vstala, obliekla sa a zbehla dole do kuchyne. Tam už boli Lexie aj Niall, ktorí si chystali raňajky. Popriala som im dobré ráno a prešla som k chladničke.

N: ,,Spravil som praženicu,“ povedal Niall a ja som sa naňho otočila ,,a ešte som nechal trocha pre teba, teda ak by si chcela,“ povedal a milo sa usmial. Ja som teda zabuchla chladničku a prešla som ku sporáku. Keďže sa mi nechcelo zbytočne vyberať tanier a nakladať si, tak som proste zobrala celý ten hrniec, lyžicu a sadla som si s ním za stôl.

Niall sa nad tým pousmial, ale nič nehovoril.

A: ,,Dneska dôjde Zayn, nie?“ začala som konverzáciu po tom, ako sme dojedli.

N: ,,Hej,“ kývol Niall.

L: ,,Dúfam, že sme sa jasne dohodli!“ povedala Lexie tvrdým hlasom a zamračila sa na Nialla. ,,A že si ani jeden z vás nepustí hubu na špacír!“

N: ,,Ale veď kľud,“ povedal Niall ,,sľúbili sme, že mu o tvojom tehotenstve nepovieme, tak to slovo aj dodržíme! Ale aj tak nechápem, prečo mu to nechceš povedať, mal by predsa vedieť, že bude otcom!“

Ja som sa len zhlboka nadýchla a pozrela som sa na Lexie ľútostným pohľadom.

Z: ,,Ahojtééé,“ započuli sme odrazu známy hlas, ktorý sa šíril z vchodu.

O pár sekúnd už stál v kuchynských dverách Zayn v celej svojej kráse. A keď hovorím v kráse tak to tak naozaj bolo! Napriek tomu, že mne sa vždy páčili taký obyčajný, zlatý chalani, tak som musela proste uznať, že Zayn, ktorý je skôr taký badboy, je brutálne sexy!!

N: ,,Čau brácho,“ postavil sa Niall a bratsky sa so Zaynom objal.

Z: ,,Čau strapaňa,“ rozcuchal moje už bez tak strapaté vlasy a milo sa na mňa usmial.

Neodpovedala som, len som sa naňho divne pozrela. Mal až akúsi neuveriteľne dobrú náladu!

Z: ,,Ahoj láska,“ povedal napokon, keď prišiel ku Lexie. Chytil ju okolo pása, pritiahol si ju k sebe a venoval jej vášnivý bozk. ,,Chýbala si mi,“ povedal jej potichu, no napriek tomu sme to počuli aj ja s Niallom.

Z: ,,Tak, čo máme na raňajky?“ milo sa usmial a stále pri tom držal Lexie okolo pása.

Zrazu len Lexie od seba odstrčila Zayna a ušla.

Z: ,,Čo to?“ povedal potichu ,,Kurva, Lexie, kde si šla??“ skríkol naštvane na celý dom.

N: ,,Nechaj ju,“ povedal Niall.

Z: ,,A prečo by som mal? Konečne sem dôjdem a ona hneď ujde?? Čo si to o sebe myslí? A kam to vlastne šla?“ chŕlil jednu otázku za druhou.

A: ,,Ona .. asi šla na záchod,“ vložila som sa im do konverzácie.

Z: ,,Je jej zle?“ spýtal sa Zayn už miernejším hlasom.

A: ,,Noo ..“ zatiahla som a poškriabala som sa po hlave ,,už pár dní vracia. Asi má nejakú brušnú virózu alebo tak,“ povedala som nakoniec a bola som so svojou výhovorkou nad mieru spokojná! Takto sa aspoň Zayn nebude diviť, keď bude Lexie nasledujúcich pár dní stále „odbiehať na WC“.

Z: ,,Čože?“ povedal sklesnuto.

N: ,,No,“ pokýval Niall hlavou a bolo na ňom vidieť že je nervózny a tak som ho chytila za ruku.

Z: ,,Prečo ste mi nezavolali? Kúpil by som jej nejaké lieky v lekárni alebo ..“

A: ,,Na to nie sú lieky,“ skočila som mu do rečí ,,nejako to nerieš Zayn, ako to na ňu prišlo, tak to aj odíde,“ usmiala som sa.

Z: ,,Ale ja nechcem aby ..“

A: ,,Ty s tým nemôžeš nič robiť,“ mykla som plecom ,,a asi by si sa nemal k nej moc približovať, aby si to od nej nechytil aj ty,“ povedala som napokon.

Z: ,,Uhm,“ zamumlal a na tvári pri tom nemal zrovna nadšený výraz.

*************************

Ďalšiu časť pridáme, keď tu bude minimálne 7 komentárov ;)

 

 

UNTOUCHABLESWhere stories live. Discover now