12.júl 2013 (niekedy okolo polnoci)
Z POHĽADU ZAYNA:
Ešte pred tým únosom sme sa s Niallom dohadovali, kam tie baby vlastne dovezieme. Prišli sme k záveru, že držať ich v Niallovom dome by bolo nebezpečné, pretože nablízku sú aj ďalšie domy. Nakoniec ma napadlo ich zaviesť do starého, opusteného domu, ktorý kedysi patril mojej rodine. Využívali sme ho ako letné sídlo, no už dlho v ňom nikto nebol a dom pomaly chátral.
Obrovskou výhodou toho domu bolo, že všade navôkol boli len stromami porastené kopce a žiadne domy. Čiže sme sa nemuseli báť toho, že by nás tam niekto objavil.
N: ,,Nemali by sme im aspoň zaviazať oči, aby nevedeli, kam ideme??"
Z: ,,Fajn, máš tu na to niečo??"
N: ,,V kufri by mal byť kúsok látky."
Z: ,,Dobre, keď výdeme z diaľnice, tak zastavím a vyberieš to."
N: ,,Fajn.“
Keď som odbočil z diaľnice na lesnú cestičku, ktorá viedla k domu, tak som zastavil a Niall šiel zobrať tú látku z kufra auta. Kým ju vyberal, tak som sa obzrel na zadné sedadlá na tie dve baby. Poviem vám .. jedna bola viac sexy ako tá druhá.. fakt sme si dobre vybrali. Už vtedy som sa nevedel dočkať toho, čo s nimi budeme robiť.
O pár sekúnd už Niall došiel aj s látkou. Roztrhal ju a obom babám ju omotal okolo očí.
Samozrejme, ani jednej sa to nepáčilo a mykali sa ako divé, teda hlavne tá, ktorú som si ja uniesol ..
,,To som zvedavý, či sa tak budeš mykať aj v posteli.“ pomyslel som si.
N: ,,Fajn poďme.“ povedal Niall, keď si opäť sadol na miesto spolujazdca.
Ja som len prikývol a šliapol som na plyn. Asi o hodinku sme už boli pri už spomínanom dome. Pôvodne som si myslel, že je v lepšom stave, ale v skutočnosti ten dom vyzeral hrozne, bolo na ňom vidno, že tam už roky nikto nebol.
Z: ,,Fajn sme tu.“ povedal som, keď som zaparkoval pred domom.
N: ,,Super .. vystupujeme milé dámy!!“ povedal Niall s radosťou v hlase.
Z: ,,Ale nech vás ani nenapadne ujsť !!“ skríkol som po nich.
Z POHĽADU NIALLA:
Keď sme vyšli z auta, ja som schytil "tú moju" a Zayn zase "tú jeho". Aj tak si myslím, že je jedno, kto si ktorú uniesol, pretože ich budeme využívať obe spoločne.
Zayn zamkol auto (aj keď neviem načo, keďže tu nik v okolí nebýval ani nebol ) a šli sme dnu. Myslel som si, že vnútri to bude vyzerať rovnako ako vonku (ako chatrč ) ale nebola to celkom pravda.
Vo vnútri to bolo celkom prijateľné, čiže v mojej reči sa tam dalo jesť aj spať.
Zayn mi povedal, že na hornom poschodí je pár izieb, takže stačilo, aby som vybral jednu, ktorú som chcel a doslova som do nej hodil "tú moju". Zabuchol som dvere a rozviazal som jej oči.
A: ,,Kde to som?! A kto si?! A prečo si ma sem dovliekol???!!" chrlila na mňa jednu otázku za druhou.
N: ,,Spomaľ dievča! Lebo inak sa nemusíš dožiť rána!" skríkol som po nej a hneď bol kľud. Že nemusíš dožiť rána? Niall ty si debil. Šak kto by potom s tebou j*bal, okrem tej druhej?
-----------------------------------------------------------------
Tak je tu ďalšia časť :) .. Boli by sme radi, keby ste to okomentovali, aby sme vedeli, či sa vám tento príbeh páči :)
VOCÊ ESTÁ LENDO
UNTOUCHABLES
Fanfic⚠ WARNING⚠ - niektoré časti sú 13+ ! - príbeh obsahuje nadávky! ✔ BEST RATING ✔ #1 in FANFICTION #1 in TEENFICTION