11.časť - (14. júl /noc/)

917 47 11
                                    

14. júl (noc)

 

*Z POHĽADU ZAYNA*

Presne tak ako som si myslel, .. stačilo im trocha alkoholu a už sa zvŕtajú v rytme hudby. S Niallom sme sa na seba len nadšene usmievali a pozorovali sme, ako sú oni dve každým pohárikom stále poddajnejšie.

 Keď už som videl, že Lexie má dosť, chytil som ju za pás a odvliekol som ju hore do jej izby. Prekvapivo sa vôbec mojim dotykom nebránila. Keď sme došli až na určené miesto - do jej izby, zavrel som a zamkol dvere, keby si náhodou zmyslela, že zdrhne.

Z: *dievča, teraz si len moje..znovu..* pomyslel som si a kľúčik od dverí som odložil tak, aby k nemu nemala žiadny prístup. Dnes si s ňou nebudem skúšať nič, čo ešte nezažila. Také "veci" si nechám na neskôr, aby si to pamätala aj ja aj ona.

Z: ,,Tak čo, .. pôjde to dnes po dobrom či po zlom?“ povedal som, chytil som ju rukami za zadok a pritiahol som si ju bližšie.

Ona si len kusla do spodnej pery a začala ma bozkávať.

Z: ,*Fúú, tak až takúto náklonnosť som teda nečakal, .. ale takto to nechcem! Nechcem aby sa mi oddala takto ľahko,* pomyslel som si a odtiahol som ju od seba.

Z: ,,Takže po dobrom..? " spýtal som sa jej keď som jej prstami zdvihol tvár tak, aby sa mi pozerala priamo do očí.

L: ,,Nie.. lean som male chať ťa pobozkaťč..ale nikto nepovedial, že ti dám" motal sa jej jazyk keď hovorila a keď skončila so svojim monológom, hrýzla si spodnú peru.. vo mne sa zas rozpálila tá túžba prej*bať ju tak, aby si na to pamätala aj keď v tejto situácii práve nemala šancu racionálne uvažovať.

Okamžite som schmatol ju za vlasy a prisal som sa jej na pery. Ona samozrejme nenamietala a začala spolupracovať. Hodil som ju na posteľ a vyzliekol som si mikinu. Ona sa zatiaľ na mňa len pozerala ..

Z: ,,Nečum sa tak!“ okríkol som ju ,,vyzleč si tie hlúpe obtiahle rifle,“ povedal som, lebo vyzliekať hentie rifle .. to dá vážne človeku zabrať  .. ,, alebo vieš čo? .. Predsa ti ich len vyzlečiem sám,“ povedal som a ona sa pousmiala.

Naklonil som sa nad ňu a rozopol som jej gombík na rifliach, potom som jej rozopol aj zips.

Ona ma celý čas pozorovala a tvárila sa strašne nadržane.

Lexie sa potom troška nadvihla a ja som jej tie prekliate rifle stiahol a odhodil som ich preč.

Potom som sa nad ňu opäť naklonil, zaprel som sa lakťom o posteľ a začal som ju bozkávať.

Ona ma rukami oblapila okolo chrbta a začala ma jemne škrabkať.

Vlastne, ani neviem prečo .. ale hrozne ma to vzrušovalo.

Po chvíľke ma prevalila a ja som ležal pod ňou. Okamžite si vyzliekla tričko a odhodila ho na zem. To isté urobila aj s mojim tričkom a hneď ma začala bozkávať po hrudi.

L: ,,Bože, máš tak sexy telo,“ povedala docela zrozumiteľne.

Ja som sa len pousmial, no hlboko v srdci ma to strašne potešilo.

Od môjho krku a brucha sa pomaly dostala ku spodnej časti môjho tela. Rozopla mi gombík, .. zips a olízla si pery. Schmatla moje rifle za pás a stiahla ich dole.

Potom prešla svojou jemnou rukou po mojom rozkroku. Dala mi naň cez trenky jemnú pusu a v momente mi ich stiahla dole.

L: ,,Dnes preberám velenie ja,“ povedala víťazne.

UNTOUCHABLESWhere stories live. Discover now