30.júl 2014 (večer)
*Z POHĽADU NIALLA*
N: „Už sa nemôžem dočkať ďalšej jebačky s Ashley!!“ skríkol som natešene po tom, ako sme vošli so Zaynom do domu iným vchodom ako zvyčajne, pretože sme niesli nákup do kuchyne a nechcelo sa nám to trepať cez celú halu. Už som sa vážne nemohol dočkať toho sexu s Ashley, pretože som mal na to chuť už odkedy sme odišli z domu preč. Keď sme však vošli do kuchyne, ktorá bola spojená s obývačkou, čakalo nás oboch veľmi nepríjemné prekvapenie. V momente ako som zbadal, že sa v dome nenachádza len Liam, Ashley a Lexie, ale aj Harry a Louis, tašky, ktoré som držal, som od prekvapenia upustil na zem.
*Z POHĽADU LOUISA*
Po tom, ako sa z dverí rozšíril Niallov hlas sa všetky oči upriamili tým smerom. Do kuchyne vošli dvaja nám veľmi dobre chalani – Zayn a Niall. Nie som si istý, kto z nás bol viac šokovaný tým čo videl. Všetci sme zostali stáť na mieste a s otvorenými ústami sme pozerali jeden na druhého. Až po pár sekundách prelomil to napäté ticho Harry keď sa aspoň on konečne prebral.
H: „A vy tu čo do prdele robíte?!“ povedal viac menej takým výkrikom a uprene ich sledoval. Obaja chalani zostali očividne veľmi nervózni a nevedeli, čo majú povedať. Všimol som si, že sa uprene pozerajú na Liama akoby mal byť ich záchranca a mal by im pomôcť z tejto pekelnej situácie.
A: „To kvôli nim sme tu zavreté!“ vykríklo zrazu jedno z tých dievčat.LO: ,,Ako to myslíš?“ zvraštil som čelo a čakal som na odpoveď.
Z: ,,Niee vieš,“ zapojil sa do konverzácie aj Zayn, ktorého hlas bol patrične rozklepaný ,,my sme si ich sem zavolali aby nám tu upratali,“ povedal a prešiel si nervózne rukou po vlasoch.
LO: ,,A čo je toto vlastne za chatrč?“ spýtal som sa a rozhodil som rukami do vzduchu.
Z: ,,Noo, to bolo v minulosti také letné sídlo našej rodiny.“
LO: ,,A na čo ste tu vy dvaja? Teda aj Liam?? Prečo ste mne a Harrymu o tomto nič nepovedali?“ sypal som naňho jednu otázku za druhou.
Z: ,,Noo,“ poškriabal sa po hlave a bolo na ňom vidieť, že rozmýšľa čo povedať.
H: ,,A prečo sú tu tie baby?“ opýtal sa po chvíli nechápavo Harry.
Z: ,,Veď som ti povedal, že nám to sem prišli upratať.“
H: ,,Hmm, tak upratovačky,“ zatváril sa Harry šibalsky a olizol si pery. Za tie roky čo ho poznám som už presne vedel, čo jeho gestá znamenajú. A toto jeho gesto znamenalo len jedno = minimálne jednu z tých báb by veľmi rád dostal do postele.
L: ,,Ale piču!!“ skríkla odrazu tá blonďavá baba a postavila sa z gauča ,,my nie sme žiadne upratovačky!“ dodala.
LO: ,,A čo tu potom robíte?“ opýtal som sa a prešiel som očami po izbe.
L: ,,Dajme tomu, že títo naši dvaja chudáčikovia,“ povedala a ukázala rukou na Zayna a Nialla ,,proste nemajú na poriadne kurvy!“ dopovedala svoju vetu a v tom okamihu mi všetko docvaklo.
V izbe opäť zavládlo hrobové ticho, ktoré prelomil Harry.
H: ,,Potrebujem sa s vami porozprávať,“ povedal a pozrel sa na Zayna a Nialla.
Oni obaja prikývli na súhlas a šli smerom von. Ja som im šiel v pätách, pretože som chcel vedieť, aké majú na toto všetko vysvetlenie.
*Z POHĽADU ZAYNA*
H: ,,Potrebujem sa s vami porozprávať,“ prelomil Harry ticho, ktoré panovalo v izbe po tom, čo si Lexie pustila hubu na špacír.
Spolu s Niallom sme prikývli a šli sme von pred hlavný vchod v sprievode Harryho a Louisa.
Po tom, čo sme vošli von som zbadal Harryho auto odparkované pri jednom strome.
Z: *Do riti!! Keby sme nešli zadným ale predným vchodom, tak by sme tu to jeho auto videli!!* pomyslel som si.
H: ,,Zayn,“ oslovil ma Harry, no ja som ďalej pokračoval vo svojich myšlienkových pochodoch.
Z: *Fuck!! Keby ideme tadiaľto, tak by sme niečo vymysleli pred tým, ako by sme vošli do domu!* vyčítal som si stále.
H: ,,Zayn!!“ skríkol Harry.
Z: ,,Viete chalani to tak nebolo, .. “
H: ,,Ako to teda je?? Chcete nám nahovoriť, že ste ich neuniesli?!“ povedal a vyčítavo sa pozeral striedavo na mňa a na Nialla, ktorý sklopil zrak. ,,Už nemá šancu to ďalej zakrývať,“ dodal.
Z: ,,Fajn!! Tak fajn!!“ skríkol som ,,je to tak! Uniesli sme ich!“
LO: ,,Prečo?“ opýtal sa Louis a nechápavo nadvihol obočie.
N: ,,Bože,“ tresol si Niall nešťastne rukou po čele, bolo na ňom vidieť, že mu táto situácia nie je ani najmenej príjemná.
Z: ,,Chalani, toto sa nesmie nikto dozvedieť,“ povedal som a pozrel som sa na nich psími očami.
H: ,,Nie, to sa neboj,“ povedal a pousmial sa ,,my by sme predsa nenechali potopiť svojich kamarátov, všakže Louis?“ žmurkol na Louisa a založil sa rukou o jeho plece. ,, Ale mám jednu požiadavku.“
Z: ,,Akú?“ opýtal som sa.
H: ,,Chcem jebať s tou blonďatou kočkou,“ olízol si pery ..
**************************************
Táto časť je venovaná: NicoletaNicolPaynova za komentár na predchádzajúcej časti. :)/Snažili sme sa zlepšiť to, na čo nás upozornila, tak dúfame, že už je to lepšie ;) /
Ďalšia časť bude opäť niekomu venovaná :)
Ako ste si všimli, ide do tuhého :D .. a tak by nás zaujímalo, čo si myslíte, že čo by sa mohlo stať v ďalšej časti :)
YOU ARE READING
UNTOUCHABLES
Fanfiction⚠ WARNING⚠ - niektoré časti sú 13+ ! - príbeh obsahuje nadávky! ✔ BEST RATING ✔ #1 in FANFICTION #1 in TEENFICTION