25.časť - (30.júl /noc/)

626 39 8
                                    

30.júl (noc)

 

*Z POHĽADU LIAMA*

Potom, čo všetci chalani došli späť do obývačky, zobral si Niall a Zayn baby hore do izby, takže som zostal dole len s Harrym a Louisom.

LI: „Ako to teraz vlastne všetko bude pokračovať?“ spýtal som sa ich lebo ma to vážne zaujímalo.
H: „No, povedali sme určité požiadavky a ak sa nám splnia, všetko bude fajn,“ pokrčil ramenami Harry a uškrnul sa.
LI: „Aké požiadavky?“ zvraštil som obočie a pozoroval som striedavo raz Louisa a raz Harryho.
H: „Ja sa vyspím s Lexie a Louis s Ashley a všetko bude fajn,“ odpovedal mi úplne s kľudom akoby to bola samozrejmá vec.

Strašne ma to vytočilo, pretože som vedel, že Ashley a Lexie nijako nemôžem pomôcť. Chodil som teda nervózne po izbe, ruky som mal zaborené do vlasov a premýšľal som o tom, čo sa im môže stať, ak sa s nimi vyspia...

 *Z POHĽADU LEXIE*

Po tom, čo Zayn odišiel z izby, som bola strašne nešťastná z toho, že budem musieť robiť kurvu nie len jemu, ale aj Harrymu. Bolo mi z toho do plaču a chýbalo už len máličko, aby som sa naozaj aj rozplakala. Povedala som si ale, že tí blbci mi za to vážne nestoja, tak som okamžite zahnala všetky svoje slzy preč. Bola som tiež aj riadne naštvaná na Liama, že také niečo vôbec dovolil. A to mi hovoril ako veľmi ma miluje! Klamár! Z tých chalanov sa vážne nedá veriť ani jednému! Všetci sú obyčajné falošné perverzné svine! Premýšľala som nad tými vecami ešte pár minút keď sa otvorili dvere a v nich sa objavil ten kučeravý zelenooký chalan Harry...

 *Z POHĽADU ASHLEY*

Keď Niall odišiel a zavrel za sebou dvere, tak som to už dlhšie nevydržala a z mojich očí sa začali slzy liať vodopádom. Odjakživa som nebola typ osoby, ktorý sa vyznačuje tým, že zvládne bez problémov všetko, čo ho v živote postrehne , no snažila som, ja som sa vážne snažila byť čo najsilnejšia, ale čo je veľa, to je veľa!

Najprv ma rodičia vyhodia z domu, potom ma unesie chalan, ktorý je snáď závislý na tom, aby vkuse niekoho prášil a nakoniec ma „podhodí“ jeho kamarátovi, len preto, aby on nemal problémy? A jeho reči o tom, ako mu je to ľúto ho v žiadnom prípade neospravedlňujú ..

LO: ,,Ahoj,“ započula som zrazu hlas, ktorý prichádzal od dverí.

Keď som sa obzrela, stál tam ON. Ten chalan, ktorý mi mal ublížiť (pre mňa osobne) tým najhorším spôsobom – vyspať sa so mnou napriek mojej nevôli .. 

 

*Z POHĽADU LOUISA*

LO: „Ahoj,“ povedal som, keď som vošiel do tej izby.

Ashley ležala na posteli otočená chrbtom ku mne. Po tom mojom pozdrave sa obzrela a videl som na jej tvári, že jej to nie je po vôli.

*Budeš to musieť jedenkrát zvládnuť, kočka* pomyslel som si sám pre seba a pomalým krokom som sa k nej približoval.
LO: „Neboj sa, zlatko, budem k tebe milý,“ mrkol som na ňu a už som bol úplne pri posteli, tak som si na ňu sadol. Začal som teda Ashley hladiť po stehne.
A: „Prosím, nerob to,“ vyšlo z nej potichu a pozrela na mňa psími očami.
LO: „Zlatko, ani sa nepokúšaj ma obmäkčiť, pretože toto má byť moja odmena za to, že Zayna s Niallom neprezradím,“ uškrnul som sa, naklonil som sa k nej a dal som jej bozk na líce.
LO: „Čo keby si sa mi vyzliekla, hmm?“ spýtal som sa jej po chvíli ticha, kedy som ju hladil po stehne smerom k rozkroku a späť ku kolenu.
A: „Na to zabudni!“ skríkla po mne a odsunula ma od seba.
LO: „Fajn, tak to spravím sám keď nechceš,“ zamračil som sa, prudšie som sa k nej nahol a začal som jej vyzliekať tričko a potom aj rifle. Prezeral som si jej telo a obdarúval som jej ho bozkami na krku, kľúčnej kosti a tesne nad prsiami.
LO: „Máš nádhernú postavu,“ zašepkal som jej do ucha a skusol som jej ušný lalôčik popri tom ako moja ruka smerovala cez jej prsia, brucho až na rozkrok.

UNTOUCHABLESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin