18.časť - (16.júl /okolo obeda/)

759 53 12
                                    

16.júl (okolo obeda)

*Z POHĽADU ZAYNA*

Po tom, ako som dofajčil svoju cigaretu, som si šiel ešte ľahnúť, pretože som bol veľmi vyčerpaný. Zobudil som sa, zišiel som dole do kuchyne a vzal som si z poličky balíček chipsov, pretože to bolo jediné jedlo, ktoré tu ostalo po Niallovej „nočnej expedícii“.

Keď som dojedol svoj „výdatný obed“, tak som sa rozhodol, že pôjdem pozrieť, aké škody narobili tie baby s mojím autom. Keďže sa mi ho vtedy večer už nechcelo šoférovať naspäť ku domu, tak som ho len zamkol a nechal tam. Veď aj tak by mi ho tam nemal kto ukradnúť, keďže tam nikto v okolí nebol.

Z: ,,No do riti!“ skríkol som nasrato, keď som došiel ku autu, ktoré bolo „zaparkované“ v jednom strome.

Sadol som si dnu, vytiahol som kľúče od auta a vopchal som ich do zapaľovania. Potočil som nimi a hodil som prekvapený výraz, keď to auto dokázalo ešte naštartovať. Vycúval som teda z toho stromu a s totálne rozbitým, teraz už len kusom kovu na kolesách som šiel do najbližšieho mesta hľadať prvý autoservis.

*Z POHĽADU NIALLA*

Po tom, čo mi Zayn porozprával o tom, čo urobil Lexie si šiel von zapáliť. Ja som bol unavený, tak som si šiel ľahnúť.

Keď som sa opäť zobudil, bolo už neskoré ráno.  Zošiel som teda dole do kuchyne a zjedol som posledný jogurt, ktorý bol v chladničke. Nič iné tam nebolo, tak mi muselo stačiť aj to.

Onedlho prišiel dole aj Zayn. On si vytiahol nejaké chipsy z poličky a zjedol tie.

Počas našich neskorých raňajok mi Zayn oznámil, že pôjde pozrieť, aké škody napáchali Ashley a Lexie na jeho aute.

Z: ,,Zrejme ho pôjdem zaviesť hneď do servisu, teda ak vlastne ešte bude pojazdné,“ povedal a dal si do úst ďalší chips.

N: ,,Okej, mám ísť s tebou?“

Z: ,,Netreba, len mi daj tvoje kľúče od auta.“

N: ,,A na čo sú ti?“ nadvihol som jedno obočie.

Z: ,,Tak keď dám svoje auto do servisu, tak sa sem asi ako vrátim? Pešo? Vlakom? Alebo nebodaj lietadlom?“

N: ,,Aha, to je fakt,“ zasmial som.

Z: ,,Je ti niečo smiešne?“ zhúkol po mne Zayn.

N: ,,Nie!“ odvrkol som mu a postavil som sa z gauča, na ktorom sme obaja sedeli.

 Odišiel som do izby a zobral som odtiaľ svoje kľúče.

N: ,,Na,“ povedal som, keď som sa vrátil späť do obývačky a hodil Zaynovi kľúč od môjho auta na stolík.

Z: ,,Ok, dík,“ povedal a postavil sa z gauča.

N: ,,Inak Zayn, .. bolo by dobré, keby si skočil aj do obchodu, už nie je čo jesť.“

Z: ,,Samozrejme!! Ty myslíš stále len na žranie!“ skríkol po mne.

*Čo to s ním k*rva je?* pomyslel som si.

N: ,,Nie!! Nejde tu len o mňa ale aj o tie baby, ktoré sa logicky nenajedia zo vzduchu,“ povedal som celkom pokojne.

Z: ,,Fajn, tak ja niečo kúpim,“ povedal už o niečo pokojnejšie a odišiel.

Rozhodol som sa, že pôjdem pozrieť za babami. Zobral som dva balíčky chipsov, ktoré ešte ostali v poličke a fľašu vody.

Najskôr som šiel za Ashley. Odomkol som dvere a vošiel som dnu. Ona ešte spala, a tak som potichu zavrel dvere a pre istotu som ich aj zamkol.

UNTOUCHABLESWo Geschichten leben. Entdecke jetzt