38.časť - (1.september /večer/)

362 43 7
                                    

1.september (večer)

 *Z POHĽADU LEXIE*

Z: ,,Jeden. Povedz mi jeden reálny a normálny dôvod, prečo by sme sa spolu nemohli vyspať?“ povedal kľudne a celú si ma premeral pohľadom.

L: *Teraz alebo nikdy Lexie, teraz alebo nikdy!* povedala som si v duchu a zhlboka som sa nadýchla.

L: „Zayn, prosím sľúb mi, že keď ti to poviem, tak ma nezbiješ, nenadáš mi ani ma nevyhodíš von z okna,“ povedala som a cítila som, ako by mi šlo srdce vyskočiť z hrude.

Z: ,,Prečo by som to mal spraviť?“ zasmial sa nad tým.

L: ,,Sľúb mi to!“ povedala som.

Z: ,,Fajn, sľubujem, tak už hovor,“ pousmial sa.

L: ,,Ja .. vieš,“ poškriabala som sa nervózne po hlave .. ,,som tehotná,“ dopovedala som a čakala som, čo Zayn na to povie.

Z: „Čo...čože?!“ pozrel na mňa prekvapene a myslela som, že mu vyskočia oči z jamôk.

L: „No.. som tehotná, čakám dieťa,“ zopakovala som mu to už trochu istejšie ako predtým, keďže už som to nehovorila prvýkrát.

Z: „Ježiši, ja budem otcom!“ zvýskol po chvíli a natešene ma objal.

V živote by som nepovedala, že by takto zareagoval. Nechápala som túto jeho reakciu, ale v podstate som bola rada, že bol šťastný a nadšený, aj keď som samozrejme hneď myslela na to, že nie je isté, či to malé bude vážne jeho. Pousmiala som sa nad tým keď ma tak objímal a bola som skutočne rada, že prejavil všetky emócie (alebo skôr nával emócií) , ktoré v sebe cítil.

*Z POHĽADU NIALLA*

Ešte dlho som tam ležal len tak s Ashley v náručí a pozoroval som ako spí. Bola tak strašne krásna. Zrejme by som sa tam tak na ňu díval ešte veľmi dlho, keby sa z vedľajšej izby neozval Zaynov hlas.

Z: ,,Niall!!“

Najradšej by som zakričal, že čo chce, ale nechcel som zobudiť Ashley. A tak som vyliezol z tej príjemne vyhriatej postele, obliekol som si nohavice a šiel som za ním.

N: ,,Tak čo chceš?“ spýtal som sa otrávene a oprel som sa o zárubňu v izbe, do ktorej ma zavolal.

Z: ,,Ja!! Niall!! Ja budem otec!!“ povedal nadšene pri tom, ako objímal zozadu Lexie.

N: ,,Čože?“ snažil som sa vyzerať čo možno najviac prekvapene.

Z: ,,Áno!!“ natešene sa usmieval. ,,Musím to ihneď oznámiť aj ostatným chalanom!!“ povedal a vytiahol mobil z vrecka ,,idem k sebe do izby, tam mám signál,“ povedal, dal Lexie pusu na líce a odbehol preč.

N: ,,Fúha, tak až takúto pozitívnu reakciu som nečakal,“ zasmial som sa, keď sme zostali v izbe iba s Lexie.

L: ,,To ani ja,“ zasmiala sa aj ona a sadla si na posteľ ,,len neviem ako dlho mu táto dobrá nálada vydrží,“ povedala skleslo.

N: ,,Ako to myslíš?“ nadvihol som obočie.

L: „No.. vieš Niall.. keď .. ono to nie je také jednoduché..“ povedala a ja som na ňu pozrel dosť nechápavým pohľadom.

N: „Čo prosím ťa nie je také jednoduché?!“ zamračil som sa.

L: „Ja neviem, koho to dieťa je Niall..“ priznala sa mi a ja som ostal v takom šoku, že som sa normálne štipol do ruky, či sa mi to nesníva.

N: „Čo to kurva...?!“ pokrútil som hlavou a stále na ňu pozeral s údivom.

L: „Vieš, ja som.. spala som aj s Liamom a Harrym..“ povedala a mne došlo, že myslí tú vec, kedy spala s Harrym a Ashley s Louisom, aby to nikomu neprezradili ale..počkať.. s Liamom?!

N: „Počkaj, počkaj, počkaj.. Asi som tak dementný, alebo som zle počul, ale ty si práve povedala, že si spala aj s Liamom?!“

L: ,,Nie, dobre si počul, spala som s ním.“

N: ,,Čo to ako, kedy .. a .. a prečo?“

L: ,,Lebo ..“ začala hovoriť, no v tom sa objavil Zayn.

Z: ,,Táák, už to vedia aj chalani,“ povedal, sadol si ku Lexie na posteľ a znova ju objal zozadu.

L: ,,Super,“ pousmiala sa.

Z: ,,Harry a Louis boli z toho celkom nadšení, len Liamova reakcia ma celkom prekvapila.“

L: ,,Ehm, prečo?“ pozrela sa naňho.

Z: ,,Neviem, neznel práve radostne po tom, čo som mu to povedal,“ mykol plecom.

N: ,,No, tak to sa mu ani nedivím!“ precedil som po medzi zuby a šiel som späť do izby Ashley.

A: ,,Ahoj,“ usmiala sa po tom, ako zbadala, že som vošiel do izby.

N: ,,Vedela si to??“ skríkol som po nej.

A: ,,O čom to hovoríš,“ unavene si pretrela oči.

N: ,,Kurva tak vedela si to??“ skríkol som ešte hlasnejšie.

A: ,,Niall,“ povedala zľakane ,,ja stále nechápem o čom hovoríš.“

N: ,,Vedela si, že Lexie spala aj s Harrym a Liamom a že nevie koho z nich to decko bude?“ povedal som tichšie, aby ma náhodou nezapočul Zayn z vedľajšej izby.

A: ,,Vedela som, že spala s Harrym ..“

N: ,,A o Liamovi si vedela??“

A: ,,No .. áno.“

N: ,,A vedela si aj o tom, že Lexie nevie, s kým to decko má?“ nasrane som sa na ňu pozrel.

A: ,,No ja .. ja ..“ začala habkať.
N: ,,Kurva tak už mi odpovedz!!“

A: ,,Vedela som to.“

N: ,,Piče!!“ buchol som päsťou do stolíka ,,a prečo ste mi to nepovedali?? Ha??“

A: ,,Niall .. ja ..“

N: ,,No jasnéé,“ skočil som jej do reči ,, ja som vám bol dobrý len na to, aby ste to pred Zaynom skrývali a neboli ste ani schopné mi povedať celú pravdu!“

A: ,,A čo sme ti mali povedať?!? Vieš Niallko náš, tuto Lexie jebala s tromi z tvojich kamarátov a ona sama vlastne ani nevie s kým to decko má!“

N: ,,No tak trebárs to, ja by som to pochopil!“

A: ,,Niall, prosím ťa,“ pregúľala oči ,,za ten čas ťa už veľmi dobre poznám! Keby sme ti to povedali, tak by si nebol ochotný nám pomôcť.“

N: ,,Tak toto si o mne myslíš?“

A: ,,Niall .. ja ..“

N: ,,Bol som kokot, že som ti veril,“ povedal som nasrato a odišiel som z izby.

**************************************

Ďalšiu časť pridáme, keď tu bude minimálne 6 komentárov.

 

UNTOUCHABLESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin