6.časť - (13.júl 2013 /ráno/ )

1K 52 13
                                    

13. júl 2013 (ráno)

Z POHĽADU ZAYNA:

V noci, keď som nechal tú "svoju" v izbe, tak som zišiel dole do obývačky a sadol som si na gauč. S Niallom sme sa jasne dohodli, že v ten deň ich necháme ešte napokoji, aby sa trocha ukľudnili, ale Niall sa akosi z tej izby nevracal. Chcel som tam už ísť za ním, ale v tom Niall zbehol dole po schodoch.

Z: ,,Tak, čo??“

N: ,,Ou brácho, už sa neviem dočkať toho, ako ju riadne ojazdím.“

Z: ,,Čosi mi hovor.“ povedal som a kusol som si do spodnej pery ..

N: ,,A tá druhá ako??“

Z: ,,V pohode, je to riadna sexbomba, taká dračica .. to sa mi na ženách páči.“

N: ,, Hej, no vieš Zayn .. viem že sme ich mali nechať ešte napokoji, ale ja ..“

Z: ,,Čo ty??“ opýtal som sa, aj keď som jeho odpoveď poznal.

N: ,,Do p*či Zayn, ja potrebujem s ňou už j*bať.“

Z: ,,Dobre, veď nemusíme tak dlho čakať.“ povedal som a všimol som si Niallov úsmev.

Z POHĽADU NIALLA:

Páčila sa mi predstava, že už dnes by bolo možné zaj*bať si s Ashley.

N: ,,Brácho, ale uvedomuješ si, že sme sa ešte „nepripravili“?“ spýtal som sa Zayna po chvíli uvažovania.

Z: ,,Ako nepripravili?“

N: ,,Bože Zayn! Ty si taký sprostý alebo sa na takého len hráš?! Veď nemáme kondómy!“ odpovedal som mu.

Z: ,,Jaj, fákt!“ pleskol sa po čele.

N: ,,Počuj, ty zatiaľ stráž a ja pôjdem do najbližšieho obchodu kúpiť zásoby na určitú dobu.. Nech to môžeme praktizovať minimálne dvakrát za deň,“ vyškerene som naňho pozrel.

 Zayn len súhlasne prikývol a ja už som sedel v aute na ceste do obchodu. Najbližší obchod som videl asi tak 30 km odtiaľto. Kým som vyšiel na hlavnú cestu, trvalo mi to dobrých 20 minút, až tak bol ten dom zašitý niekde medzi horami.

 V obchode som nakúpil dostatočne veľa (a tým myslím faaaaaakt veľa ) kondómov a nejakých potravín aby sme mali čo jesť. Keď som sa vrátil, Zayn ma privítal s veľkou radosťou a pomohol mi povykladať všetko, čo som pokúpil v obchode. Potom sme si so Zaynom opäť sadli na gauč a konštatovali, kedy *TO* spravíme prvý raz. Zhodli sme sa, že najlepšie bude, keď počkáme do večera a večer sa to stane.

......................................................................................

Uznávame, táto časť je vážne krátka :/ :) .. Ale sľubujeme vám, že vám to nabudúce vynahradíme .. bude dĺĺĺháá + 13+ :P

Ale aj tak, .. budeme radi, keď si prečítate a OKOMENTUJETE, či sa vám tento príbeh páči :)

UNTOUCHABLESWhere stories live. Discover now