15.júl (ráno)
*Z POHĽADU ASHLEY*
Keď som sa ráno prebudila, bola mi zima a strašne ma bolela hlava. Všimla som si, že som bola v izbe, v ktorej som zatiaľ ešte nebola a taktiež som si všimla, že som bola nahá a prikrytá len nejakou hebkou prikrývkou.
*Bože, čo sa to tu včera dialo?* pomyslela som si, keď som zbadala rozhádzané kúsky môjho oblečenia po izbe.
Ale nech som sa snažila ako som chcela, nemohla som si to vysvetliť. V hlave mi strašne dunelo a tak som nemala žiadnu možnosť si spomenúť na niečo, čo sa dialo minulú noc.
Odrazu som započula, ako niekto odomyká dvere a následne cvakla kľučka. V dverách sa objavil Niall.
N: ,,Dobré ránko,“ povedal.
Ja som však nemala ani najmenšiu chuť mu odpovedať a tak som zostala ležať.
N: ,,Ako sa máš?“ opýtal sa a sadol si vedľa mňa.
A: ,,Je mi strašne zle,“ povedala som, zavrela som oči a dúfala som, že mi dá pokoj.
N: ,,No, to sa ani nečudujem,“ povedal a zasmial sa.
A: ,,Čo tým myslíš?“ opýtala som sa a pomaly som si sadla.
N: ,,Veď včera ..“ povedal a pohladkal ma po mojom nahom chrbte.
A: „Čo včera?“
N: ,,Ty si naozaj nič nepamätáš?“
A: ,,Vôbec nie,“ povedala som a pokrútila som hlavou.
N: ,,No, .. veď sme mali párty a ty si sa opila a potom ..“
A: ,,Zase si ma znásilnil??“ skríkla som po ňom.
N: ,,Nie,“ povedal a pousmial sa .. „Ty si sa mi oddala sama,“ povedal a kusom si do spodnej pery.
A: ,,Nie!!!“ skríkla som tak, že sa aj sám Niall zľakol a trocha to ním trhlo.
N: ,,Ale áno princezná, .. oddala si sa mi. Úplne si po mne túžila, túžila si ma v sebe cítiť a ..“
A: ,,Prestaň!“ prerušila som ho a do očí sa mi začali hrnúť slzy pri predstave toho, čo mi opisoval. To akože ja som po ňom túžila? Ja som ho chcela? ..
A: ,,Ja ťa nenávidím!“ povedala som a už som dlhšie neudržala slzy.
Hlavu som oprela o kolená a začala som nariekať.
A: ,,Prečo mi toto všetko robíš Niall? Prečo? Prečo si musel uniesť práve mňa?? Veď na svete je tak veľa dievčat a ty unesieš a ničíš život práve mne?“
Niall ma len počúval a keď som skončila hovoriť, chytil ma za bradu a hlavu mi nastavil tak, aby sa mi díval priamo do očí.
N: ,,Lebo žiadna z tých dievčat nemá v sebe to čo ty. Lebo po žiadnej inej babe som nikdy tak netúžil! Už vtedy v tom stánku .. už keď som ťa zbadal tak som ťa chcel!“
A: ,,A čo si o sebe myslíš? Že ma môžeš len tak uniesť a využívať?“
N: ,,No .. veď to vlastne robím,“ povedal, mykol plecom a zasmial sa.
A: ,,Neznášam ťa!! Neznášam!!“ kričala som po ňom.
N: ,,To by už stačilo!“ skríkol aj on po mne. ,,Neprišiel som sem za tebou aby si tu znova po mne ziapala.“
YOU ARE READING
UNTOUCHABLES
Fanfiction⚠ WARNING⚠ - niektoré časti sú 13+ ! - príbeh obsahuje nadávky! ✔ BEST RATING ✔ #1 in FANFICTION #1 in TEENFICTION