8. august (ráno)
*Z POHĽADU LIAMA*
Hneď ráno mi volal Niall, že či by som nemohol ísť do domu za babami, lebo museli ísť do mesta vyriešiť jeho dôležitý problém. Niall sa pomedzi tie prechádzky s Ashley tak trochu zamiloval a chcel jej niečo darovať, lebo vedel, že už sa blíži deň jej sedemnástych narodenín. A keďže Zayn mal zo všetkých chalanov najlepší vkus na takéto darčeky, poprosil ho, aby šiel s ním. Ja som sa teda hneď ráno dal dokopy, aby som nevyzeral ako morská príšerka, a šiel som za nimi.
*Z POHĽADU LEXIE*
Hneď zarána došiel Zayn do izby a doniesol mi celkom chutné raňajky. Popri tom ako som jedla, mi povedal, že musia s Niallom odísť takže k nám príde Liam. Ignorovala som to, pretože ma už ten človek úplne prestal zaujímať od doby, čo dovolil, aby sa so mnou vyspal Harry a absolútne sa nám nesnažil pomôcť odísť odtiaľto.
Z: „Ty nie si rada, že uvidíš svojho milovaného Liamka?“ povedal mi a nadvihol prekvapene obočie keď som nedávala najavo žiadne emócie po tom ako mi povedal, že sem príde.
L: „Je mi to jedno,“ odpovedala som ľahostajne s plnými ústami a mykla som plecom.
Z: ,,Vážne?“ opýtal sa prekvapene.
L: ,,Hej,“ odvrkla som mu.
Z: ,,A to už prečo?“ opýtal sa a založil ruky v bok.
L: ,,Čo ťa do toho?“
Z: ,,Lebo sa mi zdalo, že vy dvaja ste sa celkom dosť zblížili.“
L: ,,Hej, zblížili, ale teraz to už tak nie je.“
Z: ,,A do akej miery ste sa až zblížili?“ opýtal sa a mňa to strašne rozhnevalo. Nemala som ani najmenšiu chuť baviť sa o Liamovi.
L: ,,Do toho ťa nič,“ povedala som, postavila som sa z postele, tácku so zvyškami jedla som položila na stôl a chcela som si ľahnúť späť na posteľ, no Zayn ma schmatol za rameno.
Z: ,,Pobozkal ťa??“ opýtal sa v jeho očiach som videla hnev.
L: ,,Noo,“ natiahla som a chvíľu som rozmýšľala, či mu to mám povedať ,,hej, pobozkal ma,“ dodala som nakoniec.
Z: ,,A bolo aj niečo viac?“ opýtal sa znova a pocítila som, ako trocha silnejšie stlačil moje rameno, ktoré ešte stále pevne držal vo svojej ruke.
L: ,,Ni-nie,“ zakoktala som sa.
Z: ,,Naozaj?“ nadvihol obočie.
L: ,,Áno, naozaj,“ zaklamala som mu opäť.
Z: ,,Fajn,“ povedal a povolil svoje zovretie ,,tak ak si sa už najedla, tak pôjdeme dole,“ povedal a usmial sa na mňa.
Ja som len kývla hlavou, on ma chytil za ruku a zaviedol ma dole do obývačky, kde už sedel Liam.
*Z POHĽADU ASHLEY*
Niall došiel do mojej izby dosť skoro. A keď hovorím dosť skoro, tak to bolo vážne dosť skoro, keďže som sa zobudila na jeho príchod.
N: „Dobré ráno,“ usmial sa na mňa.
A: „Dobré,“ pousmiala som sa a pretrela som si oči.
N: „Nezobudil som ťa?“ spýtal sa milo a prisadol si ku mne na posteľ.
A: „No, popravde zobudil,“ povedala som a netvárila som sa priveľmi nadšene.
YOU ARE READING
UNTOUCHABLES
Fanfiction⚠ WARNING⚠ - niektoré časti sú 13+ ! - príbeh obsahuje nadávky! ✔ BEST RATING ✔ #1 in FANFICTION #1 in TEENFICTION