10.časť - (14.júl 2013 /večer/)

934 48 11
                                    

14.júl 2014 ( večer)

*Z POHĽADU ASHLEY*

Poobedie ušlo relatívne "rýchlo" a "dobre" .. Síce si viem predstaviť aj lepšie strávené poobedie ako sedenie v zamknutej izbe s babou, ktorá mi je pri najmenšom nesympatická, ale našťastie aspoň neboli doma hentí dvaja sviniari. Mohlo byť asi tak niečo okolo piatej večer, keď pred domom zastavilo auto a vyšli z neho naši únoscovia.

A: *Hmm, .. veľa tašiek nemajú. Zrejme toho moc nekúpili .. Fuck!! Zase budem hladovať,* pomyslela som si, keď som ich sledovala spoza zamrežovaného okna.

Jeden z nich, ten tmavý, vošiel po pár minútach do miestnosti.

Z: ,,Okamžite dole. Ihneď," povedal nekompromisne a skôr, než sme stihli protestovať zmizol v tmavej chodbe.

A: ,,No super.. Zas po nás čosi budú chcieť," pretočila som očami a snažila som sa nemyslieť na to, čo by mohli od nás chcieť.

L: Drž hubu a poď dole, nech už to máme z krku.."

A: *Nech už to máme z krku?? To nás budú chcieť znova, ..* pomyslela som si, ale potom som radšej pokrútila hlavou a snažila som sa na to nemyslieť a ostať v kľude. Keď sme zišli dole po schodoch do obývačky, tak môj prvý pohľad smeroval na Nialla, ktorý bol rozvalený na gauči a na druhý pohľad som zbadala neskutočne moc fľašiek alkoholu na stole ...

L: ,,Hmm bude party hard?" povedala Lexie a pousmiala sa.

A: ,,Radšej ich nedráždi," precedila som pomedzi zuby.

Z: ,,Sadnite si!" skríkol ten tmavší chalan a obe sme si bez slova sadli na gauč.

N: ,,Tak čo zlatko, chýbal som ti?" pritiahol sa ku mne Niall a začal mi šepkať do ucha ..

A: ,,Uhm, samozrejme," povedala som ironicky a pregúľala som oči .

*Z POHĽADU LEXIE*

Keď som si sadla na gauč vedľa Ashley, Zayn sa na mňa pozrel vražedným pohľadom a prehovoril.

Z: ,,Čo si odo mňa tak ďaleko?! Okamžite si sadni ku mne," zavrčal na mňa a ja som nechcela robiť zbytočné problémy, pretože som nepochybovala o tom, že by ma mohol udrieť, takže som urobila to, čo mi kázal..

Z: ,,Takže .. keďže sme gentlemani, .. " povedal Zayn.

A: ,,Ha-ha-ha," poznamenala Ashley ironicky.

Z: ,,Nejaký problém, slečinka?" opýtal sa Zayn tvrdým hlasom, to Ashley očividne vystrašilo a ďalej už len potichu počúvala.

Z: ,,Takže, ako som už spomínal, .. keďže sme gentlemani," povedal a pozrel sa na Ashley, či znova nebude protestovať, no ona len sklopila hlavu a počúvala, tak Zayn pokračoval: ,,rozhodli sme si vám tento váš pobyt u nás trocha spríjemniť, .. takže si urobíme párty."

L: ,,Tak to potom good luck.." poznamenala som tentoraz ja a videla som, ako Zaynovi naplo sánku aj päste ale vôbec po mne nezhúkol. Len sa na mňa vražedne pozrel a ja som to ignorovala presne ako vždy.

Potom Niall zapol hudbu z prehrávača, ktorý musel stáť snáď stovky libier a Zayn nalial do poldecových pohárikov nejaký alkohol.. netušila som, čo to bolo, no nejako som sa tomu nebránila .. predsa len, ak by sa s nami znovu vyspali, aspoň si to nebudem pamätať.

Ashley sa zo začiatku tým pohárikom bránila, ale Niall ju nakoniec k tomu donútil a začala piť aj ona. Síce sa to všetko čo sa tam dialo nedalo nazývať zrovna „párty" ale tak dajme tomu, že lepšie ako sedieť zavretá v izbe so zamrežovanými oknami.

Neviem či to bolo tým alkoholom v mojej krvi alebo tým, že to bolo zatiaľ to najlepšie za posledné dva dni, .. ale vážne som si to celkom užívala.

Ako som tak do seba liala jeden pohárik za druhým, začala som sa viac uvoľňovať a dokonca som sa postavila z gauča a šla som tancovať. Zayn samozrejme nezaháľal a schytil si ma pevne za zadok a tak so mnou tancoval. Úprimne, v tej chvíli mi to bolo totálne jedno pretože každým nasledujúcim glgom toho alkoholu som si pamätala menej a menej až som o sebe už nič nevedela.

.....................................................................................

Táák ďalšia časť je tu :) .. zase taká kratšia, ale nabudúce vám to vynahradíme .. SĽUBUJEME! :)

(Bude dlháá + 13+) ;) ..

Budeme vďačné za vaše VOTES/KOMENTÁRE .. a chceme sa znova poďakovať za vaše komentáre na predošlej časti, naozaj nás to moc teší a dúfame, že vás náš príbeh bude aj naďalej baviť :)

UNTOUCHABLESWhere stories live. Discover now