Bölüm 15

5.9K 388 16
                                    

Keyifli okumalar dostlarım.......

Safiye Hanım yaşadığı şoku üzerinden atmakta çok zorlandı. Yıllar sonra bu adamın karşısına çıkmasında ne gibi bir hayır olabilirdi ki?

Fakat cesaret edipte, Ali Beyin odasına gidip yüzleşemedi. Eski defterlerin tekrar açılması işine gelmemişti. Zaten ne konuşacaklardı ki. Yaşanmış ve bitmiş bir ilişkiden geriye hiç bir şey kalmamıştı. Konuşmak da anlamsızlaşmıştı bu nedenle.

'Ebru nerede Sevgi?'

Bu akşam bu kızın adını ne kadar da çok duymuştu. Yeğeninin ağzından daha önce aynı kadının adını birden fazla duymadığı için dikkatini çekmişti bu durum.

'Ali Beyin odasındaydı abiciğim.'

Komodinin üzerinde duran telefonuna uzandı ve genç kızı aradı. 'Efendim Tahir Bey.'

'Saatin kaç olduğundan haberin var mı? Bu saatten sonra otele nasıl dönmeyi düşünüyorsun acaba?'

Bu ani çıkış Ebru'yu şaşırttı. 'Başımın çaresine bakabilirim merak etmeyin. Hem burası dağ başı değil ki, bir taksiye atlar giderim.'

Enes'in sesini duydu. 'Olmaz öyle şey Ebru Hanım sizi ben bırakırım. Babamda uyuyor zaten. Sizi bırakır geri dönerim.'

'Buna gerek yok Enes Bey zahmet etmeyin.'

'Olmaz Ebru seni tek başına bırakmam.'

İkisinin konuşmalarına kulak misafiri olmak hiç hoşuna gitmese de sesini çıkarmadı bunun yerine dişlerini sıktı. 'Enes bey beni bırakacak. Merak etmenize gerek yok Tahir Bey.'

'İyi bakalım. Odana girdiğinde bana haber vermeyi unutma sakın.'

'Buna gerek olduğunu sanmı...' sözünü kesti.

'Lütfen Ebru güvende olduğunu bilmem gerek. Hatırlatırım bana emanetsin.'

'Peki.' Adamın bu ilgisinden ümitlenmek istiyordu ama biliyordu ki o sadece iyi patronu oynuyordu. Daha fazlası asla mümkün değildi.

Telefonu kapadığında Sevgi ve Safiye Hanımın meraklı bakışlarını üzerinde hissetti.

'Ebru Hanıma karşı pek ilgilisin.'

'Sadece odasına vardığından emin olmak istedim o kadar. Sonuçta bize emanet.'

'Bizim bilmediğimiz bir şeyler mi var yoksa abiciğim.'

Sevgiye öldürücü bir bakış attı. 'Yok kardeşim. Boşuna heveslenme.'

'Bence Ebru çok harika bir kız. Onu kaçırdığın için sen de kocaman bir budalasın.'

'Kim bu kız? Neyin nesi?' Merakı iyice artan Safiye sonunda dayanamadı ve sorularını sıraladı.

'Şamil abi var ya, Ebru'nun annesi onun yanında çalışıyor. Ayrıca bildiğin gibi abimin şirketinde asistan. Yeni mezun olmuş. Çok tatlı ve akıllı bir kız.'

Safiye hanım yüzünü buruşturdu. 'Aşk olsun Sevgi abine yakıştırdığın kız bu mu yani. Bir hizmetçinin kızı hem de.'

Sevgi de Tahir de duyduklarına inanamayarak baktılar birbirlerine. Sonunda Tahir dayanamadı

'Benim için hizmetçinin kızı olması hiç bir şey değiştirmez teyzeciğim. Gerçek şu ki onunla aramızda bir ilişki yok. Evlenmeyi düşünmediğimi size defalarca söyledim. Ama eğer evlenmek isteseydim, buna Ebru'dan daha layık biri olamazdı.'

Ağzından çıkan sözler, kendisini bile şok ederken, teyzesinin söyledikleri ise fazlasıyla gücüne gitmişti. Onun sınıf farkını gözeten biri olduğunu asla tahmin etmezdi doğrusu.

Böyle Olsun İstemedim TAHİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin