Tanıtım

20.7K 350 22
                                    

Tahir Erdem: Genç, başarılı, hırslı, yakışıklı, esprili bir mühendis. Kadınların bir erkekte isteyebileceği her şeye sahip. Aman ona sakın aşk demeyin çünkü bu kelimeden ödü kopuyor.

O özgürlüğün adamı.

Bakalım kalbinin sahibini bulduğunda ne yapacak?
Arkasını dönüp kaçacak mı yoksa sevdiği kızın peşinden mi koşacak?

Hikayeden bir kaç kesit paylaşıyorum lütfen yorum yapmayı ihmal etmeyin.

*

 'Alev mimarlık bölümünde okuduğunuzu söylemişti. Demek sizinle meslektaş olacağız' diyerek ortamı yumuşatmaya çalıştı.

Ebru çekinerek baktı ona 'Bence rakip desek daha doğru olur'

'Anlamadım neden?'

'Mezun olduktan sonra Şamil abinin yanında işe başlayacağım da ondan. Malum Erdem ve Vural inşaat firmaları yıllardır  rakipler. Dolayısıyla bizde rakip olacağız.'

Bu kız laf sokmayı iyi beceriyordu anlaşılan. 'Şimdilik öyle görünüyor fakat zamanın neler getireceği hiç belli olmaz Ebru Hanım. Bir bakmışsın ki birlikte çalışmaya başlamışız.'

Ebru bu sözün gerçekleşeceğini hiç mi hiç hesap etmemişti.

Ofisinin hemen yanındaki odada oturan adamı düşününce elleri terlemeye hatta kalbinin hızı dörtnala koşmuş gibi çılgınca atmaya başladı.

*

'Özür dilerim.' Dedi zoraki bir şekilde.

Ebru'nun ona bakmaması daha çok sinirlerlini gerdi. Genç kız sessizdi ve gözleri dizlerinin üzerinde birleştirdiği ellerindeydi. Bir an önce Tahir'in gitmesini istiyordu, bu her ikisi içinde en doğrusuydu. Tahir'in cevap beklediğini anlayınca, ona bakmamaya özen göstererek konuştu.

'Sanırım gitseniz iyi olacak.'

Özrüne karşılık aldığı cevap bu olmamalıydı. Duyduğuna inanamadı. Ebru onu evinden mi kovuyordu?

'Ama az önce yaşadıklarımız' diye söze girmişti ki Ebru sert bir ses tonuyla sözünü kesti.

'Az önce hiçbir şey olmadı Tahir Bey. Asla da olmayacak.'

Hissettiği öfkeye hayal kırıklığı da eklenmişti şimdi. Duyduğu sözler karşısında gözleri kocaman açıldı. 'Ne demek asla olmayacak?' Sesinin yüksek çıkmasına engel olamadı. Neler diyordu bu kız? Sakin olmaya çalışarak genç kızın yanına oturdu.

'Bak Ebru, o kadının bu gecemizi mahvetmesine izin vermeyelim. Onun benim için hiçbir anlamı yok. Onunla sadece biraz eğlendim o kadar.'

'Anladım' Diyerek başını salladı. Adamın her zamanki rahat tavrına sinir olmadan edemedi.

'Sanırım benimle de o kadınla yaptığın gibi  sadece eğlenmeyi planlıyordun.' İçindekileri dışarıya yansıtma vakti gelmişti.

*
Arkadaşlar kimler burada? Bu hikayeyi merak edip devam etmesini isteyenler lütfen buraya bir kac cümle yazmadan geçmesin.

Görüşmek üzere..........

Böyle Olsun İstemedim TAHİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin