Bölüm 16

5.9K 397 16
                                    

Keyifli okumalar......

Sevgi evden çıktıktan sonra, ne yapacağını bilmeden arabasıyla öylece turladı. Birkaç arkadaşını aramayı düşündü ama sonra vaz geçti. Onu anlayacak tek kişi Ebru'ydu. Onun olgun kişiliği, sıcaklığı ve samimiyeti ihtiyacı olan şeylerdi. O nedenle kenara çekip Ebru'yu aradı.

'Selam Ebru evde misin?'

'Evet canım, gece yarıları genelde evimde oluyorum.' Diye takıldı arkadaşına.

'Hazırlan seni almaya geliyorum. Moralim çok bozuk, şöyle kız kıza takılalım diyorum. Ne dersin?'

Ebru kısa bir an düşündü. Bu teklif pekte işine gelmemiş gibiydi. 'Bak ne diyorum. Neden bana gelmiyorsun? Benim evimde daha rahat ederiz. Bu saatte dışarıya çıkmaya alışkın değilim.' Tam da Ebru'dan alınacak cevaptı o yüzden şaşırmadı.

'Ama benim kafamı dağıtmaya ihtiyacım var Ebru. Sen gelmezsen ben tek başıma çıkarım o halde.'

Karşı taraftan anında cevap geldi. 'Tamam tamam, hemen hazırlanıyorum.' Elbette onun tek başına olmasına izin veremezdi. Bu kızı seviyordu ve başına kötü bir şey gelsin istemezdi.

Zafer edasıyla gülümseyen kız, yeşil ışık yanınca, gaza basıp ilerledi. 'On dakikaya oradayım caniko. Seni aşağıda bekliyor olacağım.'

Telefonu kapadığında bu yapacağına inanamıyordu. Ama Sevgi'nin de gecenin bu saatinde bir başına çıkmasına gönlü el vermezdi. Neyse biraz dolaşıp geliriz, diye düşündü. Hemen üzerine kot pantolon ve bir tişört geçirdi.

Fakat hiçbir şey düşündüğü gibi olmadı. Tam bir saati aşkın süredir, geldikleri barda deliler gibi içen ve dans eden kıza nasihat etmekten dilinde tüy bitmişti.

'Sevgiciğim lütfen artık neden böyle davrandığını anlatır mısın?'

Genç kız duraksadı ve arkadaşına baktı. 'Kimse beni sevmiyor.' Sesi titrek çıkmıştı.

Kızın yüzüne düşen bir tutam saçı, kulağının arkasına sıkıştıran Ebru, ona merhametle baktı. Sevgi'nin sarhoş olmaya başladığı aşikardı.

'Bence yanlış düşünüyorsun. Gördüğüm kadarıyla çevrende sevilen bir kızsın. En çokta Tahir seni seviyor. Bunu davranışlarından görmek mümkün. Sana fazlasıyla düşkün.'

Karşısında oturan kızın başını iki yana sallamasını izledi. Sonrada işaret parmağını sallamaya başladı. 'Abim seviyor olabilir ama teyzem beni sevmiyor. Tek düşündüğü Tahir. Ona olan sevgisini ve düşkünlüğünü görmelisin. Bana gelince hiç de öyle sevgi dolu değil. Aramızda her zaman, anlayamadığım bir mesafe var.'

Elini kızın sırtına koyup sıvazladı. 'Hey bence abartıyorsun. Teyzen en az Tahir kadar seni seviyor.'

Sevgi sendeleyerek ayağa kalktı ve dans etmeye başladı. 'Sevgi canım benim otur da konuşalım.'

'Canım konuşmak istemiyor. Dans edeceğim.' Arkadaşının ellerini tuttu ve kaldırmaya çalıştı. 'Hadi sen de kalkıp, benimle birlikte dans et.'

'Allah'ım sen bana yardım et. Sağ salim bu geceyi atlatabilelim.' Aklına gelen fikirle hemen cep telefonuna çıkardı. Sevgi'ye telefonu göstererek 'Önce bir telefon görüşmesi yapmam gerekiyor. Daha sonra dans ederiz.' Dedi ve konuşmak için dışarıya çıktı.

Tahir'i aradığında, genç adamın uykulu sesini duyunca, derin bir nefes verdi. Çok şükür telefonuna cevap vermişti.

*

Tahir hızla yataktan kalktı ve üzerini değiştirmeden eşortmanıyla evden çıkıp gece kulübüne gitti. Etraf o kadar kalabalıktı ki, kızları bulmakta zorlandı. Bir süre etrafta gezindi.

Böyle Olsun İstemedim TAHİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin