Bölüm 1 Başlangıç

16.6K 482 25
                                    

Keyifli Okumalar...

Onu ilk kez Alev'in evinde gördü. Elbette o gün hayatını tamamıyla değiştirecek kişiyle tanışacağını bilmiyordu. Artık eskisi gibi olmayacaktı hiçbir şey ama bunu anlaması biraz zamanını alacaktı Tahir Erdem'in.

Ebru İzmir de okuyordu. O hafta sonu annesini ziyarete gelmişti. Annesi Neslihan Hanım yanında çalıştığı Alev Vural ile tanıştırdı onu. Şamil Vural'ın genç ve bir o kadar güzel eşi... İlk görüşte ısındı Alev'e. Çok naif bir kadındı. Sohbet ederlerken o sırada kapı çaldı ve annesi kapıyı açmak için yanlarından ayrıldı.

Çok geçmeden içeriye bir adamla birlikte girdi. Alev yavaşça oturduğu yerden kalkıp misafirini karşılarken Ebru gelen bu yakışıklı adama utangaç bir bakış atmıştı.

'Hoş geldin Tahir. Seni görmeyi beklemiyordum. Sürpriz oldu.'

'Hoş bulduk. Sürprizlerle dolu bir adam olduğumu söylemiştim.'

Alev gülümsedi sempatik adama 'Görüşmeyeli ne kadar ukala biri olduğunu unutmuşum' diye karşılık verdi arkadaşına.

'O zaman hatırlatmanın vakti gelmiş'

Ebru ikilinin sohbetine tanıklık ederken adamın ne kadar özgüven sahibi ve etkileyici olduğunu düşündü. Sahi kimdi bu egosu yüksek kişi?

'Seni dostlarımla tanıştırayım. Neslihan Hanım ve onun güzel kızı Ebru' Bir çift siyah gözün kendisini süzdüğünü fark edince hemen bakışlarını kaçırdı genç kız. Nasıl utanmaz bir adamdı bu böyle herkesin yanında ona nasıl da bakıyordu.

'Memnun oldum güzel hanımlar' dedi kibarca ellerini sıkarken.

'Bu beyde benim arkadaşım Tahir Erdem'

Bu ismi birçok kereler duyduğunu hatırladı genç kız. Sonra birkaç dergi ve gazetede gördüğü resimler canlandı gözünde. Her bir karede ayrı bir kadın ile birlikte görünüyordu. Ondan başarılı iş adamı diye bahsetmelerinin yanı sıra çapkın ve ukala diye de bahsediyorlardı.

Demek Tahir Erdem buymuş? Yakından çok daha yakışıklı diye iç geçirmeden edemedi.

'Ben de memnun oldum Tahir Bey'

Açık kumral saçları beline kadar uzanıyordu. Ela gözleri ışıl ışıldı kızın. Hafif esmer teni ve orta boydan biraz daha uzun boyu vardı. Tahir o kısacık zamanda kızın yüzünü ve tüm vücudunu hafızasına kazıdı.

'Söyle bakalım hangi rüzgar attı seni buraya?' Bakışlarını genç anne adayına çevirirken zihni hala Ebru ile meşguldü.

'Canım kahve çekti. Bir de baktım sizin evin önündeyim. Hadi dedim bende bir uğrayıp hal hatır sorayım'

'İyi yapmışsın.'

'Kahveniz nasıl olsun Tahir Bey?' diye sordu Neslihan Hanım.

'Sade lütfen'

İki arkadaş derin sohbete dalmadan önce Ebru ve annesi izin isteyerek yanlarından ayrıldı. Annesi kahveleri yaparken Ebru az önce davetsiz olarak gelen adamı düşünüyordu. Biraz sonra onun ağzından duyacağı şeylerin onu hayal kırıklığına uğratacağını ve ondan uzaklaşmasını sağlayacağından bir haber.

Neslihan Hanım yaptığı kahveleri fincana boşalttıktan sonra tepsiyi eline aldı. Birkaç adım atmışı ki 'Anneciğim sen bırak ben götürürüm' diyerek önüne çıktı.

'Gerek yok kızım sen misafirsin.'

Annesine aldırmadan elinden tepsiyi aldı. O ukala adamı görmek için yanıp tutuşuyordu aslında ama bunu annesine söyleyemezdi.

Böyle Olsun İstemedim TAHİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin