Bu bölümü bütün hikayelerimi bir solukta okuyan ve beni duygulandırıp onurlandıran çok değerli okuyucum elif0668'e ithaf ediyorum.
Hepinizi çok seviyorum.
Keyifli okumalar dostlarım.
Sevinç içinde masasının başına gitti ve kendine ait olan eşyaları toplamaya başladı. Kendine ait bir odası olacağına inanamıyordu. Yeni tanıştığı ve kısa sürede samimi olduğu, Derya adında ki kız yan masadan ona seslendi.
'Hayırdır Ebru ne yapıyorsun?'
Anne ve babasına ait resmi eline almıştı ki arkadaşına baktı. Yüzündeki sevinç görülmeye değerdi doğrusu.
'Az önce Tahir Beyle konuştum. Bana Aksoy inşaat projesinde yer alacağımı söyledi ve benden yanındaki odaya taşınmamı istedi.'
Derya samimi bir heyecanla yerinden kalkıp arkadaşına sarıldı. 'Ay senin adına çok sevindim Ebrucuğum. Eminim harika bir iş çıkaracaksın.'
Derya'nın samimiyetine inanıyordu. Kalbinin güzelliği yüzüne vuran iyi biriydi. Aynı karşılıkla sarıldı ona 'Teşekkür ederim. Umarım bunu başarabilirim.'
'Ben başaracağını biliyorum. Sonuçta okuldan en iyi puanla mezun olan sensin. Kendine güven yeter, gerisi gelecektir.'
Eşyalarını toplamasına yardım eden kıza teşekkür ettikten sonra yerleşmek için yeni odasına gitti. Tahir'in odasının hemen bitişiğinde yer alıyordu bu oda. Dosyaları çekmecesine yerleştirdikten sonra anne ve babasına ait olan resmi masasının üzerine koymuştu ki ince bir ses işitti.
'Senin ne işin var bu odada?'
Açık olan kapıda duran kıza baktı. Meltem adındaki kız ile tanışmamıştı fakat Derya'dan onun hakkında hiç iyi şeyler duymadığını hatırladı. Bu Sarışın kızın kendini beğenmiş ve kıskanç bir tip olduğunu söylemişti ona. Ne oluyorsa bu kıza görende şirketin patronu sanır diye düşünmeden edemedi. umursamamak en iyisiydi.
'Gördüğün gibi yerleşiyorum.'
Kız salınarak yürüdü ve odanın ortasında gelip Ebru'yu gözlerini kısarak süzdü 'Daha birkaç gün önce işe başlamış olan birinin nasıl oluyor da kendi odası olabiliyor aklım almıyor. Doğrusu işin sırrını merak etmedim değil.'
Ebru dehşetle baktı kıza 'Sen ne demek istiyorsun?'
Kız alayla gülümserken küçümseyici tavrı devreye girmişti 'Diyorum ki! Kimbilir kimin yatağından geçerek bu konumu elde ettin seni uyanık şey. Şamil Bey, Kerim Bey ya da Tahir Bey hangisi acaba?' Tek kaşını kaldırıp merakla baktı genç kıza. kendinden nasılda emin görünüyordu.
Ebru sinirle masanın etrafından dolanıp kızın tam karşısında durdu. Elleri ayakları bütün bedeni sinirden titriyordu.
'Bana bak ağzını topla. Ben kimsenin yatağından geçmedim tamam mı?' Sinirleri gerilmiş, gözleri buğulanmıştı. İtham edildiği şey çirkin ötesi iğrençti.
Meltem kahkahayı patlattı. 'Senin karşında çocuk yok. Masum rolü oynama bana. Masum olmadığın çok açık.'
Kendine hakim olmayı başaramayan Ebru kızın üzerine yürüdü ve onu saçlarından tuttu.
'Sen çok fazla oldun haddini bil.' Meltem acıyla çığlık atmaya başlamıştı ki duydukları ses üzerine ikisi de duraksamak zorunda kaldılar.
'Neler oluyor burada?'
Meltem Tahir'in sesiyle bakışlarını hızla ona çevirdi ve Ebru'nun elinden kurtulup adamın yanına gitti. Bir liman gibi sığındı ona.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Böyle Olsun İstemedim TAHİR
RomanceAŞK hiç bu kadar güzel olmamıştı... Tahir Erdem: Genç, başarılı, hırslı, yakışıklı, esprili bir mühendis. Kadınların bir erkekte isteyebileceği her şeye sahip. Ona sakın aşk demeyin çünkü bu kelimeden ödü kopuyor. O özgürlüğün adamı. Bakalım kalbini...