Bal Dudaklar

7.1K 268 29
                                    

Keyifli Okumalar

*

Safiye salonun ortasında panik içinde ileri geri yürüyor, bir yandan da bu işten nasıl sıyrılacağını düşünüyordu. Bu adamı çok iyi tanıyordu ve asla blöf yapmayacağını da biliyordu. O kafasına koyduğunu mutlaka yapardı. Zaten Tahir'in babasından aldığı en büyük özelliklerden birisi de tam olarak buydu.

Nasıl bir çözüm bulmalı, onu vazgeçirmek için ne yapmalıydı. Sıkıntısının hat safhaya ulaştığı bir anda kapı açıldı ve içeriye Sevgi girdi.

'Selam teyze.'

Gözleri saate kayarken, bu kızın bu kadar rahat olmasına hayret etmedi değil. 'Bu saate kadar, nerelerdeydin bakalım küçük hanım?'

'Arkadaşlarla takıldım.'

'Umarım dün akşama dair de mantıklı bir açıklaman vardır?'

'Elbette zaten sana Ebru da kalacağımı söylemiştim.' Dedi omuz silkerek. Aklına gelen şeyle gözleri parladı. Birazcık ortalığı karıştırsa fena olmayacaktı hani.

'Merak etmene gerek yok teyzeciğim. Abimde tüm gece bizimle beraberdi.'

Safiye'nin yüzüne yansıyan şaşkınlığı görünce, keyiflenmeden edemedi. Onun Ebru için söyledikleri aklına geldikçe, genç kız için yaptığı haksız ithamlar yüzünden ona olan kızgınlığını ve kırgınlığını hatırladı. Teyzesinin bu kadar ileri gideceğini asla tahmin edememişti.

'Senin son gelişmelerden haberin yoktu değimli? Gerçi bu olay akşam yaşandı henüz taptaze yani." Kadın duyacağı şeylerin pek de hayra alamet olmadığını anlarken yavaşça koltuğa çökme ihtiyacı hissetti. Şimdiden elleri titremeye kalbi gümdürmeye başlamıştı bile. Sevgi büyük bir keyifle devam etti.

"Ebru ve ağabeyim sevgili oldular. İnanabiliyor musun Tahir Erdem sonun da kalbinin sahibini buldu.'

Çocuksu bir eda ve gerçek bir mutlulukla ellerini çırpıp ne kadar sevindiğini belli ederken, teyzesinin onun aksine bu habere hiç de memnun olmadığını çok iyi biliyordu.

Düşündüğü gibi de oldu. Safiye'nin yüzü hoşnutsuz bir ifadeye bürünürken, elini kalbinin üzerine koydu.

'Bu nasıl olur? Hangi akla hizmet o kızla sevgili olur?' dediğini duydu.

'Bence birbirlerine çok yakışıyorlar. Yakında evlilik teklif ederse buna hiç şaşırmam. Çünkü sevgili ağabeyim tam bir aşık gibi davranıyor.'

Bu nasıl mümkün olabilir. Biricik oğlu, ciğer paresi nasıl olurda bir hizmetçinin kızıyla arkadaş olabilir. Aklı, kalbi ve bütün mantığı, bütün hücreleri bu gerçeği kabullenmek istemiyordu. Ebru denen kız kesinlikle oğluna denk ve layık birisi değildi. Bu haber Ali'nin eve gelip ondan hesap sormasından bile çok daha beterdi.

Bir an önce bu işe el koyması gerekiyordu anlaşılan. Bu para avcısı kızı oğlundan uzak tutacak ve ona haddini bildirecekti.

*

İş yerinden çıktıktan sonra, önce Ebru'yu evine bırakmak için yönünü değiştirdi.

"Gerçekten buna gerek yoktu Tahir. Sana zahmet vermek istemiyorum." Duyduklarına inanamayarak genç kıza çevirdi bakışlarını. Başka kadınlar olsa sanki bir mecburiyeti varmışçasına onu evine bırakması için ısrar eder. Onu özel şoför olarak kullanmaktan çekinmezdi.

"Rahat ol güzelim. Ben şikayetçi değilim. Seninle olmak hoşuma gidiyor."

"Zaten bütün gün birlikteyiz." Ebru ise genç adamı bıktırmak bunaltmak asla istemiyordu. İlişkileri çok tazeydi ve bu büyünün bozulmasından oldukça korkuyordu. Yavaş yavaş yol almaları gerektiğini düşünüyordu.

Böyle Olsun İstemedim TAHİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin