Keyifli okumalar.............
Şamil kısa bir an düşündü ve içinden geçenleri olduğu gibi söyledi. 'Bunu neden istediğini anlayamıyorum açıkçası ben sizin iyi bir takım olduğunuzu düşünüyorum. Birlikte oldukça iyi işler çıkardınız. Ayrıca ondan çok şey öğrendin. Bu da gelecek kariyerin için mükemmel bir fırsat.' Onları birlikte çalışmasını özellikle istemişti. Genç kızdaki yeteneğin farkındaydı ve Tahir gibi başarılı bir mimarın yanında işi öğrenmesi onun yararına olacaktı.
'Bu doğru o gerçekten çok başarılı ve ben ondan çok şey öğreniyorum.' Bu inkar edilemez bir gerçekti.
'O halde sorun ne?' Genç kız çekinerek konuştu. Nasıl söyleyeceğini bilemiyordu.
'Ben anlaşamadığımızı düşünüyorum ve mümkünse ondan uzakta çalışmanın bana daha iyi geleceğini hissediyorum. Onu göremeyeceğim bir bölümde olabilir.' Bunun bir kaçış olduğunun farkındaydı ama en doğru kararı verdiğini düşünüyordu. O adam kesinlikle akıl sağlığına zararlıydı. O çapkına daha fazla bağlanmak istemiyordu. Tahir'i görmediği sürece duygularının da yavaş yavaş durulacağını ümit ediyordu.
'Anlamıyorum Ebru. Bir sorun mu yaşadınız? Ya da sana sarkıntılık mı yaptı yoksa?'
Başını hızla iki yana salladı. Gözleri kucağında birleştirdiği ellerindeydi. 'Hayır Şamil abi. O son derece nazik biri. Sorun Tahir Bey de değil. Bana karşı hiçbir yanlışı olmadığını garanti ederim.'
"Bence şu an mantıklı düşünemiyorsun. Bu iş senin için büyük bir fırsat Ebru bunu elinin tersiyle itmen kariyerinde büyük bir gerileme yaşatabilir." Ebru her şeyin farkındaydı ve tüm bunları göze almıştı.
"Evet farkındayım Şamil abi ama bu söylediklerimde oldukça kararlı olduğumu bilmeni istiyorum."
Kısa bir an sessiz kalan Şamil'e çevirdi bakışlarını. Belli ki kafasında bir şeyleri ölçüp tartıyordu. 'Buna tek başıma karar veremem Ebru. Biliyorsun Kerim ve Tahir de şirkete hissedarlar. O nedenle bu konuyu onlarla da konuşmalıyım. Yani bu kararı onlarda birlikte almam gerek.'
Başını eğen kıza baktı. Çok üzgün görünüyordu. 'Bak ne diyeceğim. Seni çok iyi anlıyorum ama senden bir abi olarak bunu bir kez daha düşünmeni istiyorum. O nedenle bugün izinlisin. Evine git ve bir güzel dinlen. Son günlerde çok şey yaşadın. Buna ihtiyacın var.'
"Hayır buna gerek yok."
"İtiraz istemiyorum. Sanırım seni fazla yorduk küçük bir molayı hak ediyorsun." İlk dönemeçten döndü ve Ebru'yu evine bıraktı. Genç kız minnetle teşekkür etti, gerçek bir abi gibi sevdiği adama.
Akşamdan kalma Tahir bugün kendini iyi hissediyordu. Sabah kalkmış duşunu almış ve kendine gelmek için sert bir kahve içmişti. Şirkete gittiğinde Ebru'nun henüz gelmediğini görünce şaşırdı. Normalde bu saate kadar çoktan işinin başında olması gerekiyordu. Ayşegül'e sorduğunda genç kızın izinli olduğunu öğrendi. Bunun üzerine ilk işi Şamil'in odasına gitmek oldu.
'Günaydın Şamil.'
'Günaydın.'
'Ebru'ya izin vermişsin. Hasta mı acaba merak ettim.'
Şamil masasından kalkıp arkadaşının yanına geldi. 'Bunu bana değil de patronlarından biri olarak ona sorsan daha iyi edersin.'
Sıkıntıyla nefes alıp verdi. 'Biliyorum ama ondan uzak durmam daha mantıklı." Bunu pek başaramadığının farkındaydı. O kızı düşünmeyeceğim dediği her fırsatta kendini onu düşünürken bulduğundan bahsetmedi ona.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Böyle Olsun İstemedim TAHİR
Roman d'amourAŞK hiç bu kadar güzel olmamıştı... Tahir Erdem: Genç, başarılı, hırslı, yakışıklı, esprili bir mühendis. Kadınların bir erkekte isteyebileceği her şeye sahip. Ona sakın aşk demeyin çünkü bu kelimeden ödü kopuyor. O özgürlüğün adamı. Bakalım kalbini...