Bölüm 5

6.8K 440 19
                                    

Selam arkadaşlar.

Size güzel bir bölüm yazdım. İnşallah beğenirsiniz.

Bu bölümü canım ablam Kevser'e ithaf ediyorum. Benim için yaptıklarını asla unutmayacağım. Sen herkesin sahip olmak isteyeceği harika bir ablasın. Her şey gönlünce olsun.

Keyifli okumalar...

Yemek boyunca inşaat hakkında konuşup durdular. Tahir kızın fikirlerini beğenmiş ve birkaç ufak değişiklik ile projeye dahil edeceğini söylemişti. Ebru'nun mutluluğuna diyecek yoktu. Bu masum görünümlü kız, o an fazlasıyla ışıldıyordu genç adamın karşısında. Tahir'in bakışlarından ve düşüncelerinden bir haber proje ile alakalı fikirler üretip duruyordu. Kendisini öylesine kaptırmıştı ki onun bu heyecanı ve ışıltısı karşısında genç adam savunmasız kaldığını hissetmişti.

Saat epeyce ilerlemişti. Yemeğin ardından kızı evine bırakmayı teklif ettiğinde Ebru kibarca geri çevirdi.

'Alev davet etmişti. Bu akşam onlara gideceğim.'

'O zaman onlara bırakayım seni. Ne zamandır Ömer'i göremiyorum. Sayende ufaklığı görmüş olurum. Unutturmada giderken oyuncakçıdan ona bir şeyler alayım.'

Bu adam hiçbir fırsatı kaçıracak gibi durmuyordu. Dediği gibi Ömer için oyuncak almayı ihmal etmedi.

Şamil'in evine geldiklerinde Ebru annesini göreceği için heyecanlıydı. Çok özlemişti onu. Kapıyı orta yaşlarda bir kadın açtı. Onları salona aldıktan sonra Alev'e haber vermek için yanlarından ayrıldı.

'Şuraya bak yine salonun mobilyalarını değiştirmiş. Bu kadın benim dostumu batıracak.' Dedi Tahir Ebru'ya bakarak. Genç kız sevimlice kıkırdadı.

'Ne o? Yine neler söylenip duruyorsun bay çokbilmiş?' Diye seslendi Alev.

Salona giren kadına çevrildi bakışlar. Bir çocuk annesi olan bu kadına hayran olmamak elde değildi. Hala çok güzel ve alımlı bir vücuda sahipti. Sarı saçlarını toplamış mor renkte bir elbise giymiş ve omuzlarına krem rengi bir şal atmıştı.

'Benim en iyi iki dostum gelmiş.' Dedi neşeyle.

'Hoş geldiniz' İkisine de sarılıp kucakladı.

'Hoş bulduk Alev'

'Harika görünüyorsun Ebrucuğum. İş hayatı sana yaramış.'

Tahir'e bakıp süzdü 'Sende her zaman ki Tahir'sin işte. Umarım arkadaşımı çok çalıştırmıyorsundur.'

'Onun canına okuyorum' diye söylendi şakayla.

Alev yeşil gözlerini kısarak baktı ona sonra doğruluğundan emin olmak için Ebru'ya döndü.

'Yok Alevciğim. Tahir Bey bana karşı çok nazik merak etme.'

'Öyle olsa iyi olur. Yoksa karşısında beni ve Şamil'i bulur.' Genç adama gözdağı vermeyi ihmal etmedi.

'Ebru hanımı bu kadar düşündüğünüzü bilmiyordum.' Alev'i ve Şamil'i karşısına almak istemezdi.

'O bizim ailemizden biri elbette düşüneceğiz.' Bunu aklının bir köşesine not etti.

'Ömer nerede uyuyor mu yoksa?' Bir an önce o sevimli yaratığı kucağına alıp sevmek için can atıyordu genç adam. Ayrıca konuyu değiştirmek iyi olacaktı.

'Neslihan abla üzerini değiştiriyordu şimdi gelirler.'

Çok geçmeden Neslihan Hanım kucağında minik Ömer ile gelince, bütün ilgi ve alaka ufaklığa yönelmiş oldu. Şamil de işten gelmiş ve onlara katılmıştı. Bir ara Alev Ebru'nun elini tuttuğu gibi onu odalardan birine soktu.

Böyle Olsun İstemedim TAHİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin