Bölüm 4

6.7K 433 13
                                    

Selam canlarım...

Bu bölümü sevgili okurum nurayozgecacar'a ithaf ediyorum.

Keyifli okumalar.....

Ebru bu durumdan hoşlanmasa da mecburen binmek zorunda kaldı. Koltuğa oturduğunda fazlasıyla gergindi.

'Doğrusunu söylemek gerekirse bugün beni şaşırttınız'

Bakışlarını genç adamın kusursuz yüz hatlarında, sık ve kıvrık gür kirpiklerin altındaki siyah gözlere çevirdi. 'Öylemi?' Diye sordu masumca.

'Sizin bu kadar azimli ve dayanıklı olacağınızı tahmin etmemiştim. Bu hoşuma gitti.'

Duyduğu iltifatı gülümseyerek geçiştirdi.

'İşim söz konusu olduğunda zor bir adam olduğumu kabul ediyorum ama normal zamanlarda daha farklı bir adamım. Umarım zamanla tanır ve anlarsın beni.' Gerginlikten ne diyeceğini bilemedi ama Tahir pes edecek gibi durmuyordu.

'Sevgi gördüğüm kadarıyla sizden çok hoşlandı.'

'Evet bende onu çok sevdim harika bir kardeşiniz var.' Tahir onu konuşturmayı başardığı için memnundu.

'Öyledir. Bazen patavatsız olabiliyor ama insan alışıyor zamanla.'

Ebru'nun suskunluğu üzerine konuşmaya devam etti 'Evi beğenmişsinizdir umarım.'

Genç kız acıyla gülümsedi. 'Eviniz gerçekten çok güzel Tahir Bey. Daha önce kaldığım yerlerin yanında saray kalıyor.' Çekinerek aklını kurcalayan soruyu sordu

'O eşyalar benden önceki kiracıya mı aitti acaba?'

Dudakları düz bir çizgi halini alan adama baktı. 'Aslına bakarsanız arada sırada kafamı dinlemek için kullanıyordum orayı. Kendi zevkime göre dayayıp döşedim. İtiraf etmeliyim ki hiç kiraya vermedim. Sizin ev aradığınızı duyunca aklıma orası geldi.'

'Desenize sizi evinizden etmişim.'

'Tam tersi. Çok sık kullanmıyordum zaten. Sizin işinize yaramasına sevindim. Böylesi daha iyi oldu'

'Tekrar teşekkür ederim Tahir Bey. Beni çok büyük bir yükten kurtardınız.'

'Ne demek her zaman yardıma hazırım.'

Araba binanın önünde durduğunda Tahir davet edilme ümidiyle yanıp tutuşuyordu.

Ebru'nun dönüp 'Çok sağ olun. İyi akşamlar.' Demesiyle yaşadığı hayal kırıklığını yüzüne yansıtmamaya çalıştı.

'Her zaman emrinizdeyim. Size de iyi akşamlar.'

Evine girdiğinde ilk işi üzerini değiştirmek ve makyajından kurtulmak oldu. Evin içinde rahat olmayı seviyordu. Hemen eşofmanlarını giydi ve saçını atkuyruğu yaptı. Mutfağa girdi dünden kalan mantarlı tavuk sote ve pilavı buzdolabından çıkarıp ısıttı. Karnını doyurduktan sonra biraz kestirmek için kanepeye uzandı.

Birkaç saat uyuduktan sonra kalktı ve evrak çantasından çıkardığı dosyalara göz attı. Mutfaktaki masanın üzerini boşaltarak çizim kağıtlarını yerleştirdi. Yorgunluğunu üzerinden atmış kendini dinç ve enerjik hissediyordu. Bunu da çizdiği taslaklara çok güzel yansıtmayı başardı.

Artık iş hayatına alışmıştı ve severek gidip geliyordu işine. Günün ilk ışıklarıyla gözlerini açtı ve hemen duşa girdi. Saçları uzun olduğu için kurutması biraz zamanını aldı. Bugün saçlarını örecekti. Siyah eteğin üzerine giydiği gülkurusu gömlek ile çok hoş görünüyordu. Aynadaki görüntüsüne beğeniyle baktı. Nedense bugün daha güzel görünmek için ayrı bir çaba içindeydi.

Böyle Olsun İstemedim TAHİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin