☟𝐌-𝑃𝑟𝑜𝑙𝑜𝑔..☜

4.3K 84 46
                                    

Dedykacja:

~,,Dla tych, którym wystarczyło sił na walkę o własne życie i swój komfort.~

~PoprostuHistoryjki♡~

◇•◇
Pov : narrator

-Mary , wstawaj!-krzyknęła matka piętnasto-latki , (już nie długo szesnasto-latki), z kuchni .

- Dobrze, już wstaje..-odpowiedziała jej nie chętnie córka.

Leniwym krokiem zwlekła się z łóżka i podeszła do szafy.

1 września godzina 8:30 .

Tego dnia miała udać się do Hogwartu, aby rozpocząć swój szósty rok nauki.

Dziewczyna uważała to magiczne miejsce za swój prawdziwy dom.

W Smith Manor nigdy nie panowała rodzinna atmosfera, o której jedynie mogła pomarzyć.

Wszystko wydawało się sztuczne i sztywne, i tak właśnie było.

Jeżeli ktoś nie znał rodziny naszej drogiej Mary, pomyślałby,  że cały czysto-krwisty ród, który od zawsze trafiał do Gryffindoru był idealną , godną naśladowania rodziną.

Dwójka rodziców, dziadkowie oraz dwójka dzieci, spore grono krewnych.

Najstarszy syn James oraz młodsza o 4 lata córka Mary.

Czemuż każdy jak patrzył na nich miał przyczepione różowe okulary do oczu ?

Życie nie jest tak idealne jak się wydaje.

Poznajcie więc historię Mary, która jest dobrym przykładem tego, że nie wszystko jest prawdą.

◇•◇
Pov Mary

Przed godziną jedenastą już stałam na peronie 9¾ wraz z kufrem i moimi rodzicami.

Tak naprawdę nie smuciło mnie to, że się z nimi rozstaje.

Byłam szczęśliwa, mimo iż wiedziałam że znowu ich zobaczę na Święta Bożego Narodzenia.

Nie chciałam wysłuchiwać co chwilę poniżających komentarzy moich rodzicieli ,a w szczególności mojej matki, dla której liczyła się władza i siła.

- Do zobaczenia już niedługo. - rzekł ojciec

- Do zobaczenia ojcze , matko- zamknęłam głową na pożegnanie

- Nie przynieś wstydu rodzinie, pamiętaj Mary. Głowa wysoko. Aż dziwne, że nie jesteś gryfonką.. - powiedziała Menopola

-Jasne matko. Do widzenia.

Nie czekając na odpowiedź odeszłam od nich .

W moich oczach szalały już łzy, które prosiły o wypłynięcie jak najszybciej.

To nie moja wina że trafiłam do Hufflepuffu .

✔𝓑𝓪𝓭𝔃́ 𝓜𝓞𝓳𝓪||𝓣𝓞𝓶 𝓜𝓪𝓻𝓿𝓞𝓵𝓞 𝓡𝓲𝓭𝓭𝓵𝓮✔Opowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz