☟𝑋-𝑀𝑟. 𝑎𝑛𝑑 𝑀𝑟𝑠. 𝑆𝑚𝑖𝑡𝒉'𝑠 𝑑𝑎𝑢𝑔𝒉𝑡𝑒𝑟..☜

1.4K 52 26
                                    

Może to dziwne , ale naprawdę szkoda mi było gryfona .

-O-ojejku naprawdę? Dziękuję, to do zobaczenia- odpowiedział wesoły i wyszedł z Wielkiej Salii.

-Zamorduje Cię, rozumiesz ?

-No ja też Cię uwielbiam Eveline .

◇•◇
Pov narrator

Miesiące mijały Mary w bardzo szybkim tempie.

Dosłownie niczym za pstryknięciem palca, z września powstał grudzień i dzień w którym uczniowie mieli udać się do swoich domów na święta oraz ferie zimowe .

Mary siedziała w swoim dormitorium i pakowała swoje rzeczy do dość dużej wielkości kufra.

Jej współlokatorki już dawno były spakowane i siedziały aktualnie w Pokoju Wspólnym.

I pomyśleć, że nie dawno Mary była na pierwszym roku..

Od sytuacji na Wieży Astronomicznej, dziewczyna zaczęła czytać wiele ksiąg o tematyce bratnich dusz .

Na lekcjach Obrony Przed Czarną Magią , profesor Riddle często patrzył na nią.

Jego wzrok może i tak był dla innych zimny , jednak dziewczyna mogła zauważyć w nich jakiekolwiek emocje .

Nauczyciel wiedział, że tego dnia Mary była na wieży, jednak po upływie kilku miesięcy nadal nie mógł porozmawiać na ten temat ze swoją uczennicą.

Oboje jednak wiedzieli i zdawali sobie z tego sprawę, że będą musieli o tym porozmawiać.

Szczególnie Tom wiedział, że musi zdobyć serce puchonki, dopóki ona nie opuści murów Hogwartu .

Tak jak Dumbledore powiedział.

To borsuk jest pisany wężowi.

Jednak to są dwa inne światy.

Puchonka oraz ślizgon..

Szansa na lepsze jutro ?

Lecz , kiedy te lepsze jutro nastanie?

Tego nie wie nikt .

Wie tylko Mary oraz Tom .

Nikt inny..

◇•◇

Smith siedziała już w pociągu i patrzyła na rozciągających się krajobraz za oknem .

Naprawdę nie chciała wracać do rodzinnego domu .

Czysto-krwisty ród rodziny Smith był na swój sposób wyjątkowy.

Mary od małego była wychowywana i wielce przekonywana przez rodzicieli, że nie istnieje takie coś jak przyjaźń, miłość, bądź wsparcie .

Wpajano jej, że jeżeli ktoś będzie pokazywał wobec drugiej osoby wsparcie, przyjaźń, troskę oraz miłość, będzie chciał ją wykorzystać.

✔𝓑𝓪𝓭𝔃́ 𝓜𝓞𝓳𝓪||𝓣𝓞𝓶 𝓜𝓪𝓻𝓿𝓞𝓵𝓞 𝓡𝓲𝓭𝓭𝓵𝓮✔Opowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz