☟𝑉𝐌𝐌𝐌- 𝐻𝑒 𝑘𝑛𝑜𝑀𝑠...☜

1.5K 48 22
                                    

Szansa na lepsze jutro ?

Uśpione uczucie?

Chyba faktycznie ten rok będzie pełen przygód oraz szaleństwa

Czy jednak mam się co obawiać..?

◇•◇
Pov Mary

Siedziałam w bibliotece razem z Eveline .

Stałyśmy przy regale w którym znajdowały się między innymi książki powiązane z wróżbiarstwem .

-Mary mogłabyś mi w końcu powiedzieć czemu od 10 minut stoimy przy tym samym regale z książkami , a ty nie wybrałaś sobie jeszcze ani jednej księgi?

- Eveline , to ważne...

-Co jest tak bardzo ważne, żeby tracić przerwę śniadaniową właśnie na siedzenie w bibliotece ?-zapytała krukonka

Wspominałam już , że jak na dom Roweny jest odmiennym charakterem?

- Za chwilę Ci powiem, daj mi się skupić..

-..Mówisz Tak już 3 raz z rzędu.

-mhm..- odpowiedziałam jej .

Wzięłam do ręki książkę.

"Nie typowe zjawiska czarodziejskie pomiędzy dwójką osób "

-Bingo..- wyszeptałam i ruszyłam do stolika.

-Znalazłaś? Super . Ale zaraz po co ci ta książka? Nie interesujesz się wróżbiarstwem.

-Jesteś nieprzytomna czy jak ? No cóż. Powiem ci . Tej nocy, śnił mi się bardzo realistyczny sen. Był on o tym , że.. całowałam się z kimś.

-Ten ktoś ma imię ?- zapytała

Przez chwilę milczałam.

Postanowiłam że nie będę jej mówić o kogo mi konkretnie chodzi.

- Tak, ale na razie Ci nie powiem kto to. Wybacz. Wracając. Sen był realistyczny. I wszystko byłoby okej , gdyby nie to, że.. Ja czułam każdą emocje , dotyk.. chciałam poszukać czegoś w książce.

- Z tego co dobrze pamiętam, niektóre sny mają pewne znaczenia.. poczekaj chwilę - powiedziała i odeszła w stronę regału

Po chwilę wróciła z grubą , lekko zakurzoną książką .

,,Sennik''

-Sen o pocałunku? Tak ?

- Tak..

Krukonka zaczęła przerzucać strony .

- Jest! Zobacz!- rzekła

- pokaż..-wzięłam jej książkę z z rąk

Sen o pocałunku-Całusy mogą oznaczać
tęsknotę za miłością i byciem kochanym , A także oznaczać sympatię . Kiedy śnisz , że kogoś pocałowałeś , sennik sugeruje , że ktoś Cię kocha , szanuje i troszczy się o Ciebie . Całowanie oznacza najwyższe szczęście i odzyskanie strat poniesionych w wyniku zła. W innym przypadku może być to więź bratnich dusz. Sen chce Ci przez to przekazać że posiadasz bratnią duszę .

✔𝓑𝓪𝓭𝔃́ 𝓜𝓞𝓳𝓪||𝓣𝓞𝓶 𝓜𝓪𝓻𝓿𝓞𝓵𝓞 𝓡𝓲𝓭𝓭𝓵𝓮✔Opowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz