☟𝑉𝐌𝐌-𝑊𝒉𝑎𝑡 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑖𝑡 𝑏𝑒..?☜

1.6K 57 46
                                    

Proszę żeby ten sen nie okazał się proroczny..

Nie Mary , nawet tak nie myśl.

Nie interesują Cię tanie romanse

Nie możesz pójść w ślady swojej prababki .

Nie możesz...

◇•◇
Pov narrator

Przyjaciele są po to aby nam pomagać, wspierać nas i po prostu- iść wspólną drogą przez życie.

Z nami.

Jak najdłużej.

Jednak są pewne rzeczy, które chcemy im powiedzieć, ale się boimy ich reakcji .

Tak było w przypadku Mary oraz Eveline .

Smith bardzo chciała się podzielić z krukonką swoim snem, jednak bała się, że Eveline jej do końca nie zrozumie .

W prawdzie, to tylko sen.

Tylko głupia wyobraźnia puchonki.

Ale to nie było zbytnio normalnym nierealistycznym przeżyciem.

Wszystko wydawało się bardzo realistyczne.

Dziewczyna mimo wszystko uważała, że mężczyzna jest bardzo przystojny, jednak jest nauczycielem.

A to uniemożliwia wiele rzeczy.

W końcu, relacja profesor- uczennica jest zakazana .

Robiło się naprawdę bardzo późno, a Mary miała w głowie nadal tę scenę gdzie ich usta się zetknęły w pocałunku.

Mówił też coś o oklumentacji oraz ligilimentacji .

Czy więc wiedział co to jest, czy to znowu wybryk jej szalonej wyobraźni?

Te miękkie, różowe usta..

Stop, dziewczyno ogarnij się!

-Twoja prababcia ożeniła się z profesorem od Transmutacji. Może historia się powtórzy?- przypomniały jej się słowa krukonki.

Czy historia ma prawo się powtórzyć?

Mary spokojnie, nie myśl o tym , nie możesz być zbytnio do przodu jeśli chodzi o ludzi bądź sytuację z nimi związane, bo zwariujesz !

To tylko głupi sen, nie warto się przejmować.

Jutro nie masz z nim lekcji..

Dochodziła 5:00 więc została jej więcej niż godzina snu .

Czy opłacało się usnąć?

✔𝓑𝓪𝓭𝔃́ 𝓜𝓞𝓳𝓪||𝓣𝓞𝓶 𝓜𝓪𝓻𝓿𝓞𝓵𝓞 𝓡𝓲𝓭𝓭𝓵𝓮✔Opowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz