☟𝑋𝑉-𝑆𝑡𝑟𝑒𝑠𝑠..☜

1.3K 48 20
                                    

Od natłoku myśli nie zauważyłam kiedy nawet weszłam do zamku .

Szłam tam gdzie mnie zaprowadziły nogi.

Nagle na kogoś wpadłam

Straciłam równowagę, i gdyby nie silne męskie ramiona które złapały mnie w talii i tym samym przytrzymały , runęłabym na zimną posadzkę.

Spojrzałam nieśmiałym wzrokiem w górę.

Napotkałam te słynne oczy w których można się zgubić..

◇•◇
Pov narrator

Mary spojrzała nie śmiałym wzrokiem do góry.

Jak się okazało, zderzyła się przez swoją nie uwagę ze swoim profesorem

Jej policzki oblał jasno różowy cień.

Mężczyzna odchrząknął i uwolnił ją z uścisku.

Dziewczyna od razu odsunęła się na bezpieczną odległość.

Dopiero teraz mogła zeskanować sylwetkę swojego nauczyciela .

Od idealnie wylakierowanych czarnych butów, po ciemnobrązowe włosy.

Miał na sobie białą koszulę której pierwsze dwa guziki były rozpięte.

-Dobry wieczór Panno Smith. Mary, czy ty przypadkiem nie pojechałaś do swojego domu na święta?- zapytał

Puchonka musiała podnieść głowę aby spojrzeć mu w oczy które aktualnie przyglądały się jej .

-Dobry wieczór profesorze. Tak, byłam w rodzinnym domu, jednakże wróciłam do zamku na ferie.

-Czyżby coś się stało? Wyglądasz na nie zadowoloną.

-To nic ważnego...Robi się późno, a ja nie chce dostać szlabanu od jakiegoś innego nauczyciela. Rozumie Pan. -powiedziała

Prawda była taka , że jedyne co chciała aktualnie zrobić to wziąć ciepłą kąpiel oraz wpatrywać w płomienie kominka pod kocem w Pokoju Wspólnym.

- Tak rozumiem , ale.. wiesz, że czeka Cię, no w prawdzie to nas, rozmowa ?

Mary przygryzła dolną wargę.

Pokiwała twierdząco głową.

-Wiem, że nie chodzi Ci o szlaban. Po prostu nie chcesz rozmawiać. Jednak to Cię nie ominie, im wcześniej tym lepiej, uwierz.

-Co Pan chce przez to powiedzieć?

-Zapraszam za mną panno Smith. Musimy porozmawiać.

Uczennice oblał stres.

I nie dość, że przyprawił o szybsze bicie serca to o drżenie rąk.

Na miękkich nogach ruszyła za nauczycielem, żeby zaraz znaleźć się w sali Od Obrony Przed Czarną Magią..

◇•◇

Stres, stres I stres..

Od 3 minut wpatrywali się w siebie .

✔𝓑𝓪𝓭𝔃́ 𝓜𝓞𝓳𝓪||𝓣𝓞𝓶 𝓜𝓪𝓻𝓿𝓞𝓵𝓞 𝓡𝓲𝓭𝓭𝓵𝓮✔Opowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz