V posledních dvou dnech někam Tia zmizela. S Ann jsme si řekly, že to možná už opravdu vzdala a přestěhovala se zpátky. Jenže pak se zase zjevila s příšernou náladou. Kromě příšerné nálady měla taky monokl, což přitáhlo víc pozornosti, než by sama chtěla. S Ann jsme nebyly určitě jediné, které to komentovaly. Třešničkou na tomhle zkaženém dortu, který se skládal ze všech špatných zpráv, bylo to, že s námi musela dělat na projektu.
„Bože můj, to mi chcete říct, že budu s těma ohavně oblečenejma příšerama?" Zareagovala, když tu 'úžasnou' novinu zjistila. Já z toho taky neměla bůhví, jakou radost, ale nemusela jsem to dávat tak najevo.
„Ty ohavně oblečený příšery mají taky uši," houkla na ní Ann.
„A narozdíl od někoho i mozek," dodala jsem šeptem a Ann se uchechtla. Naše komentáře jsme musely utnout, protože se k nám zmíněná začala přibližovat. Tia si k nám přisunula židli a sdělila nám co má na srdci.
„Jen abyste věděly, tohle nedělám dobrovolně, ale jen protože musim. Až to skončíme, můžeme se dál tiše nenávidět a ignorovat," vlastně mi mluvila z duše, ale ten tón, kterým to říkala byl nadřazený, což bylo nepříjemné poslouchat.
„Dobře, a kecy si necháme pro sebe doufám," falešně se na ní usmála Ann a ona jen protočila. Kromě řečí, které k zpracování projektu byly nezbytné, jsme vlastně mezi sebou neprohodily ani slovo. Měli jsme jednu hodinu, abychom si něco připravili a na za týden byl termín odevzdání. Takže většinu práce budeme dělat doma.
„Dneska jsme udělaly hodně práce, mohly bychom pokračovat zítra. Ke komu půjdeme?" zeptala jsem se. Ta spolupráce s Tiou nebyla nijak extra hrozná, takže jsem zůstala v klidu.
„K Tie ne? Ona by do těch našich chalup ani nevkročila." poznamenala Ann a čekala, že se zasměju. Já jsem se ale neozvala. Podle mě už to Ann trochu přeháněla. Když jsme teď pracovaly tak jsme všechny byly víceméně potichu a Tia byla snesitelná. Nechtěla jsem z toho dělat zbytečné drama a jen to znepříjemňovat, což Ann jaksi nepochytila.
Tia vypadala, že na to něco odsekne, ale nakonec jen pokrčila rameny a řekla: „Klidně, já s tím problém nemám," trochu nás tím obě překvapila. Ann se jen usmála s tím, že je to skvělé a že se můžeme sejít ve tři.
Po dalších hodinách, kdy se Tia opět chovala jako osina v zadku – což jsem se snažila maximálně ignorovat – byl oběd. Přišel k nám Fred, Eddy, Jake a Brad.
„Čau holky, nechcete se s námi jít odpoledne koupat k jezeru?" Navrhnul Brad. Mě se moc nechtělo, ale mohla bych strávit nějaké zábavné odpoledne. Navíc jsem viděla, jak je z toho Ann nadšená a věděla, že mě bude určitě chtít se sebou.
„Klidně," pokrčila jsem rameny.
„Fajn, tak až se naobědváte přijďte za námi," odpověděl Fred a celá jejich skupina odešla.
„Já teda přijdu v tolik hodin, abych se z plavání nepozvracela," řekla jsem Ann a ona jen přikývla. Přemýšlela jsem proč nás kluci pozvali. Možná žádný motiv neměli, ale mysleli to jen jako přátelskou nabídku. Ann se přece kamarádí se všemi a když jsem s ní, tak jsem obvykle taky zvaná. Asi o tom moc přemýšlím. Prostě tam půjdu a uvidím.
•••
Doma jsem odhodila batoh, vzala si tašku a dala si do ní jen ručník a spodní prádlo. Už jsem si rovnou na sebe vzala plavky pod normální oblečení, abych tam pak nemusela složitě vymýšlet kde se převléct. Nikde poblíž se nevyskytovaly žádné převlékárny nebo záchody.
ČTEŠ
Moje vina
Teen FictionAť se Bonnie může zdát jako bezstarostný introvert - není tomu tak. Má za sebou trauma, ze kterého se sama viní a teď se do města přistěhovala holka, která jí ze života dělá peklo. Nechá si to Bonnie líbit? Jak se postaví ostatním překážkám? Viní se...