Μπροστά σε αυτή την αποτρόπαιη εκτέλεση βρέθηκε αντιμέτωπη η Lorena. Η τρελή από αδιάκοπους χτύπους καρδιά, σταδιακά έχανε την αυτοκυριαρχία, ηθελημένα παραδομένη στο παντοδύναμο συναίσθημα του σοκ και της σκληρής συνειδητοποίησης για τον αδικοχαμένο άντρα. Το πρόσωπο της είχε στραγγιχτεί από κάθε πιθανή ένδειξη ροής αίματος ενώ οι κόγχες των ματιών είχαν μεγαλώσει τόσο υπερβολικά που από το άνοιγμα θα ξέφευγαν από την θέση τους. Παραπάτησε αισθανόμενη το σώμα της να παραπαίει στην κίνηση του ψυχρού αέρα που εκείνη την ώρα αποφάσισε να σηκώσει τον αόρατο μανδύα του σκεπάζοντας με μπόλικη σκόνη τον διάβα του. Η απόλυτη σκοτεινιά ήταν ένα επιπλέον σκηνικό ύστερα από τον ανατριχιαστικό ήχο της σφαίρας. Οι μοιραίοι εκτελεστές του Enrique αποχωρήσαν προσέχοντας να μην αφήσουν κανένα σημάδι ώστε οι υποψίες να κατευθυνθούν σε εκείνους. Ο μεσαίος από την μαυροφορεμένη τριάδα, εξέτασε με εξαντλητική μανία την περίμετρο του οικοπέδου. Ευτυχώς για την Lorena, το μάτι του δεν έπιασε την τραγική φιγούρα της λίγα μέτρα μακριά από τον τόπο της εκτέλεσης.
Ένας από τους συνεργάτες, του βρόντηξε να φύγουν το συντομότερο δυνατό. Εκείνος είχε άλλη γνώμη. Τα βαριά βήματα του πατούσαν τους σπασμένους μεντεσέδες δηλώνοντας την παρουσία του σε όποιον βρισκόταν εκεί. Ξερόβηξε και αμέσως διορθώθηκε η κατάσταση του λαιμού του.
Προτού, φύγει τελείως από το οικόπεδο, αντίκρισε για τελευταία φορά τον νεκρό. Το χαμόγελο του πλατάγισε κάτω από το ασημί φως του ολοφώτεινου φεγγαριού. Τα λεπτά δάχτυλα του έπιασαν ένα κόκκινο τριαντάφυλλο μέσα από το σακάκι του. Το πέταξε πάνω στον νεκρό, κοντά στο πρόσωπο του. Έμεινε για λιγοστά δευτερόλεπτα ακίνητος και ύστερα έφυγε από τον τόπο του εγκλήματος.
Με κομμένη την ανάσα, η Lorena παρακολουθούσε την ολωσδιόλου κίνηση του εκτελεστή. Μόλις άκουσε την θορυβώδης μηχανή του αυτοκινήτου, έδωσε εντολή στα πόδια της να κινηθούν προς το άψυχο σώμα του Enrique.
Τα ανακλαστικά των γονάτων «κόπηκαν» όταν πρόφτασε στο αποκρουστικό θέαμα. Αμέτρητοι κρύσταλλοι από καυτά δάκρυα έρρεαν στα ωχρά μάγουλα της. Τρέμουλο είχε κυριεύσει τον εσωτερικό και εξωτερικό κόσμο της. Η Lorena έβλεπε έντρομη την μεγάλη ποσότητα αίματος γύρω από το σημείο του κεφαλιού. Το περισσότερο μέρος του σοβά είχε ποτιστεί από το αίμα.
‘’ Χριστέ μου … όχι … δεν γίνεται …. όχι.’’ Έχανε τα λόγια της στην εικόνα του πεθαμένου Enrique. Ότι σημαδιά ζωής υπήρχαν, εξαφανίστηκαν με την χαριστική βολή στο κεφάλι.
YOU ARE READING
Sinful Delights
Romance| Completed story ✔️ | Στην Οξφόρδη της Αγγλίας, θα διαδραματιστεί η περιπετειώδης ρομαντική ιστορία της Miranda και του Nathan. Εκείνη είναι μία όμορφη μελαχρινή κοπέλα με προσδοκίες που ο καθένας θα ήθελε να το έχει κατάδικο του. Αναγκάζεται να ζη...