Ο πανικός είχε κυριαρχήσει όλο το σώμα του. Η καρδιά του βροντοχτυπούσε αδιάκοπα από το σοκ που υπέστη προ λίγων δευτερολέπτων. Διοχέτευσε όλη την δύναμη του για να κινήσει έστω και στο ελάχιστο τα πόδια του αλλά η εντολή δεν γινόταν αποδεκτή στο κάτω μέρος του σώματος του. Νευριασμένος, κοπάνησε το σκληρό στρώμα του κρεβατιού.
’’ Μωρό μου, ηρέμησε … μπορεί …. μπορεί να είναι προσωρινό.’’ Έχανε τα λόγια της ενώ προσπαθούσε να τον φέρει στα λογικά του. Η Miranda δεν καταλάβαινε γιατί δεν ένιωθε τα πόδια του ο Nathan, ενώ ο γιατρός είπε πως η εγχείρηση κύλισε ομαλά. Πρέπει να δώσει εξηγήσεις αναφώνησε εκνευρισμένη από την συνειδητοποίηση πως είπε ψέματα. Ακουμπούσε τα ακροδάχτυλα της καρφώνοντας την ματιά της στο πρόσωπο του, για να καταλάβει αν ένιωθε το άγγιγμα της.
’’ Δεν αισθάνομαι τίποτα.’’ Έδειξε αόριστα από την κορυφή των μηρών μέχρι κάτω. Άφησε στεναχωρημένα τον αναστεναγμό του και συγκρότησε την έξαψη για να κλάψει. Λύγισε το κεφάλι του πίσω και ευχόταν να μην είχαν βγει καθόλου έξω από το σπίτι εκείνη την καταραμένη μέρα. Μακάρι να είχα την δυνατότητα να γυρνούσα πίσω το χρόνο μελαγχόλησε από μέσα του.
’’ Πάω να φωνάξω την νοσοκόμα. Ίσως ξέρει τι συμβαίνει.’’ Μουρμούρισε καθησυχαστικά. Φίλησε την κορυφή του κεφαλιού του και πριν βγει εντελώς από την πόρτα, έριξε την ματιά της πάνω του. Από την μία χαιρόταν που ξύπνησε όμως από την άλλη φοβόταν μήπως οι επιπτώσεις από το χειρουργείο ήταν μεγάλη.
Βγήκε έξω και έψαχνε την νοσοκόμα στον όροφο. Αφού περπάτησε μέχρι το τέλος του διαδρόμου, την εντόπισε να μιλάει με μία συγγενή ενός άλλου ασθενή.
’’ Μπορώ να σας διακόψω, σας παρακαλώ;’’ Ρώτησε ευγενικά επεμβαίνοντας στη συζήτηση μεταξύ των δύο γυναικών. Η νοσοκόμα συνέχισε να μιλάει στην άλλη γυναίκα αδιαφορώντας για την Miranda. Γνώριζε πολύ καλά ποια ήταν και έτσι είχε αποφασίσει να την αγνοήσει.’’ Σας μιλάω!’’ Την σκούντησε οξύθυμα στον ώμο. Αμέσως μετά την κίνηση της, η Miranda το μετάνιωσε οικτρά. Ποτέ δεν είχε αντιδράσει έτσι σε νοσοκομείο. Πόσο μάλλον σε υπάλληλο του νοσοκομείου. Εκείνη γούρλωσε τα μάτια της από την ξαφνική επίθεση της.
‘’ Πως τολμάτε! Δεν βλέπετε πως μιλάω με την συγγενή;’’ Η ψιλή φωνή της ήχησε στα αυτιά της Miranda. Άνοιξε το στόμα της και έχασε την μιλιά της. Κοίταξε αφηρημένα κάτω στο λευκό δάπεδο και μάζεψε όση ποσότητα θάρρους για να αντιμιλήσει στην νοσοκόμα.
YOU ARE READING
Sinful Delights
Romance| Completed story ✔️ | Στην Οξφόρδη της Αγγλίας, θα διαδραματιστεί η περιπετειώδης ρομαντική ιστορία της Miranda και του Nathan. Εκείνη είναι μία όμορφη μελαχρινή κοπέλα με προσδοκίες που ο καθένας θα ήθελε να το έχει κατάδικο του. Αναγκάζεται να ζη...