Chapter 20

11.7K 640 155
                                    

'' Όχι!!'' ξεσπάει φωναχτά η Amy με τα μάτια της να πετούν σπίθες. Πετάει το τεστ εγκυμοσύνης σε απροσδιόριστο σημείο και αισθάνεται το σώμα της να καίει από θυμό. Πως διάολο γίνεται να μένω έγκυος; Εγώ; Πως, θεέ μου;; ρωτάει μέσα της και κρατάει το ουρλιαχτό της. 

Δάγκωνε ασταμάτητα τα χείλη της και τα δάκρυα της έκαναν την εμφάνιση τους. Αυτή τη φορά, άφησε ελεύθερο τον εαυτό της να εκφραστεί. Τα είχε κάνει θάλασσα και έπρεπε να το διορθώσει. 

Ανοίγει το νεροχύτη και ρίχνει μπόλικο νερό στο πρόσωπο της, με αποτέλεσμα το μακιγιάζ να χαλάσει επιτόπου. Άφησε μία άναρθρη κραυγή, προσπαθώντας να θυμηθεί πότε έγινε το ...  λάθος. 

Όμως, δεν μπορούμε με τίποτα να φέρει μνήμες. Δεν ήταν η πρώτη φορά που έκανε σεξ χωρίς προφυλακτικό με τον James και το ίδιο με τον Nathan. Χριστέ μου, ποιος είναι ο πατέρας του παιδιού; αναρωτήθηκε μπερδεμένη και έπιασε τα μαλλιά της από την απόγνωση. 

'' Amy;'' ρωτάει η Sasha και χτυπάει ασταμάτητα την πόρτα. Η Amy παίρνει βαθιές ανάσες για να ηρεμήσει αλλά δεν μπορούσε. Ήταν τόσο ταραγμένη που αν την ακουμπούσε κάποιος, θα έπεφτε αμέσως. 

'' Amy; Απάντησε μου!'' συνεχίζει η Sasha και η τσιριχτή φωνή της ηχείτε στα αυτιά της Amy. 

'' Άφησεε με!! Άφησε με, που να πάρει!'' ουρλιάζει σαν τρελή και χτυπάει με την γροθιά της το ντουλάπι δίπλα στον νεροχύτη. Ήταν τόσο νευριασμένη που ούτε το κοκκίνισμα στα δάχτυλα δεν πρόσεξε. Είμαι τόσο απερίσκεπτη, γαμώτο! Πως το έπαθα αυτό; αυτή η ερώτηση τριγυρνούσε στο μυαλό της.  Καταριόταν την ώρα και την στιγμή που συνέβη. 

Πέρασαν περίπου είκοσι λεπτά και η Amy καθόταν με χαμένο βλέμμα στο πάτωμα, με τα χέρια της γύρω από τα γόνατα της. Κουνούσε το σώμα της και προσευχόταν όλα να ήταν όνειρο, με μία εξαίρεση: ήταν πραγματικότητα. Είχε μείνει έγκυος. Και δεν μπορούσε να το αλλάξει. 

Τα δάκρυα της είχαν τελειώσει, και τα μάτια της ήταν πρησμένα επίσης. Ανασηκώθηκε και με αργό βηματισμό έφτασε στην πόρτα. Άφησε την ανάσα της πάνω στο ξύλο και ξεκλείδωσε την πόρτα. 

Όταν βγήκε, αντίκρισε την Sasha να κάθεται στο μπαλκόνι με ένα ποτήρι χυμό στο χέρι της. 

Προχώρησε στο κρεβάτι της και ξάπλωσε σε εμβρυική στάση με τα χέρια της να χαϊδεύουν ανεπαίσθητα την κοιλιά της. Γιατί; Γιατί να συμβαίνει σε εμένα; Τι έφταιξα για γίνει αυτό; ρωτούσε απελπισμένη από μέσα της. 

Sinful DelightsOnde histórias criam vida. Descubra agora