Chapter 12

13.6K 686 71
                                    

Τι μου ζητάει να κάνω; Να παντρευτώ την Amy; Σοβαρολογεί; ρωτάει τον εαυτό του και μένει αμίλητος δίπλα του. Έχει παγώσει από τα λόγια του πατέρα του. Η Lorena έχει σαστίσει, δεν περίμενε να ακούσει ποτέ τον πατέρα της να επιθυμεί γάμο..με την οχιά! Σε παρακαλώ, Nate, αρνήσου! Αλλιώς θα σε εμποδίσω. Δεν θα σε αφήσω να χαραμίσεις την ζωή σου με την σκρόφα! ούρλιζε από μέσα της αλλά προσπαθούσε να φανεί ήρεμη και σοβαρή εξωτερικά. Μόνο αυτό δεν ήταν.

'' Πατέρα...είναι παράλογο...'' ψελλίζει ο Nathan και πιάνει τα μαλλιά του και ύστερα το μέτωπο του. Η χάρη που του ζήτησε, τον είχε εκτροχιάσει παντελώς από την πραγματικότητα. 

'' Γιε μου, είσαι τόσο καιρό μαζί της....καιρός να την παντρευτείς.' λέει με δυσκολία και σφίγγει το σεντόνι. 

Τι;; Αποκλείεται! βρύχισε και συγκρότησε τα νεύρα του. Έπρεπε να μην παρεκτραπεί μπροστά στον πατέρα του. 

'' Όχι!'' απαντάει με σταθερή φωνή έχοντας το κεφάλι του σκυμμένο. Σκεφτόταν την χάρη του πατέρα του. Αρνιόταν πεισματικά να την παντρευτεί. Μία γυναίκα ήταν έτοιμος να προχωρήσει αλλά η μοίρα αποφάσισε αλλιώς. Δεν αγαπούσε καθόλου την Amy και δεν καταλάβαινε γιατί ήταν μαζί της. Ήταν αδιάφορη η σχέση τους σε όλα τα επίπεδα.

Τι να κάνω; Θεέ μου, δώσε μου δύναμη. Είναι υπερβολικό αυτό που μου ζητούσε.σχολιάζει συνεχώς και πλήρη σιγή επικρατούσε μέσα στην αίθουσα. Το μόνο που ακουγόταν ήταν οι καρδιακοί παλμοί του πατέρα του που καταγράφονταν. 

'' Άσε με τουλάχιστον να το σκεφτώ.'' πρόσθεσε καθησυχαστικά και το πρόσωπο του πατέρα του έλαμψε. Πίστευε πως τόσο πόνο που κατείχε η καρδιά του, αν επιτέλους παντρευόταν με την Amy, θα γινόταν καλύτερα. Ήθελε ευτυχισμένο τον γιο του, πριν πεθάνει. Γνώριζε πως το προσδόκιμο ζωής του είναι ελάχιστο και το έκρυβε για πολλούς μήνες την αρρώστια του, μέχρι που άρχισε να φαίνεται ξεκάθαρα. 

'' Εντάξει, γιε μου. Θα περιμένω.'' απάντησε με κατανόηση παρόλο που ήξερε πως η καρδιά του δεν θα αντέξει για πολύ ακόμα. Η Lorena δεν μίλησε καθόλου. Κοιτούσε  πρώτα τον πατέρα της και μετά τον αδερφό της. Δεν πίστευε σε αυτά που εξελισσόταν μπροστά της. 

Αφού, βγήκαν από το δωμάτιο, η Lorena τον άρπαξε από το μπράτσο δυνατά και έμπηξε τα μακριά νύχια της μέσα στη σάρκα του με αποτέλεσμα να μορφάσει το πρόσωπο του από τον πόνο. 

'' Για να σου πω, Nate. Ως εδώ και μη παρέκει. Δεν θα καταστρέψει την ζωή σου για να ακούσεις τον πατέρα μας!'' τσιρίζει η Lorena. Το χρώμα των ματιών της σκουραίνει και τον κοιτάει εξαγριωμένα. 

Sinful DelightsWhere stories live. Discover now