Chapter 47

6.9K 414 147
                                    



Εκείνη την στιγμή, ένιωσε να χάνει την Γη κάτω από τα πόδια του. Κρύος ιδρώτας πέρασε κατακόρυφα του σώματος του, πριν βρει το θάρρος να μιλήσει ξανά.
’’ Μπορεί να είναι μία αυθόρμητη σκέψη.’’ Βρήκε μία φθηνή δικαιολογία για να εξηγήσει την απρόοπτη επιθυμία φυγής της Miranda. Περισσότερο ήθελε να πείσει τον εαυτό του ότι είναι μία ανοησία της. Αν και δεν πίστευε πως αλήθευε αυτό. 

’’ Nathan, θα σε έβριζα αλλά είναι ακόμα πρωί.’’ Απάντησε με απέχθεια αφού δεν τον άντεχε να συμπεριφέρεται με αυτόν τον τρόπο.
’’ Σε πήρα τηλέφωνο για να ανοίξεις τα μάτια σου επιτέλους. Πρόκειται να φύγει και θα την αφήσεις έτσι; Σκέψου το.’’ Τον παρακάλεσε σιγανά η Zoe προσέχοντας πάντα να μην την ακούσει η Miranda. 

’’ Δεν έχω να σκεφτώ τίποτα. Είναι η απόφαση της.’’ Ακουγόταν ανένδοτος να πειστεί από τα λόγια της Zoe. Το μυαλό του έπαιρνε γρήγορες στροφές γύρω από το θέμα. Οι απορίες έγιναν αμέτρητες και όλες αφορούσαν την ξαφνική απόφαση της Miranda. Γιατί να φύγει τώρα; Τι συνέβη και σκέφτηκε να μετακομίσει πίσω στο Μάντσεστερ; Μήπως έχει να κάνει με εμένα; Αυτές ήταν οι κυριότερες απορίες μέσα στο κεφάλι του.
’’ Με εκνευρίζεις Nathan. Αύριο η πτήση της είναι στις 21.15 στο αεροδρόμιο της Οξφόρδης. Απλώς για να ξέρεις, είσαι πολύ κάθαρμα.’’ Καταλήγει έξω φρενών η Zoe. 

’’ Ευχαριστώ πολύ, Zoe. Να είσαι καλά.’’ Την ευγνωμονεί ειρωνικά και κλείνει το τηλέφωνο στα μούτρα της. Παρά το νέο που έμαθε, η καρδιά του αναπήδησε άτσαλα από την θέση της. Ήθελε να την ξαναδεί αλλά ένα μέρος του εαυτού του, το απαγόρευε οικτρά να προβεί σε αυτή την συνάντηση. Αφού την άφησε να φύγει από τα χέρια του, θα προχωρούσε με αυτό το τίμημα. Όσο λάθος και αν είναι. 

Με λίγη βοήθεια από την κυρία Bloom, κάθισε στο αναπηρικό καροτσάκι. Κύλισε τις ρόδες προς το γραφείο και ξεκίνησε να δουλεύει για την εταιρεία. Τόσο καιρό, δεν είχε εμφανιστεί στους υπαλλήλους του αφήνοντας υπεύθυνη της εταιρείας την Lorena. Στην θύμηση της αδερφής του, μόρφασε. Και εκείνη όπως και η Zoe, υποστήριζαν πως έπρεπε να ξανασκεφτεί την απόφαση του περί του χωρισμού. Έπιασε τα μαλλιά του και σιγά – σιγά ασκούσε δύναμη στην τρίχα των μαλλιών του. 

Για πρώτη φορά μετά από τόσες μέρες, φαινόταν προβληματισμένος για την Miranda. 

Η Zoe, από την άλλη κοιτούσε μανιασμένη το κινητό ακούγοντας τον σιγανό ήχο όταν απορρίπτεται η κλήση. Της προκάλεσε μεγάλο σοκ η συμπεριφορά του Nathan. Από πότε έγινε τόσο κόπανος; Αναρωτήθηκε θυμωμένα καθώς αναπολούσε στις πρώτες μέρες από την στιγμή που ξύπνησε ο Nathan. Ίσως να προήλθε λόγω του τραγικού λάθους του γιατρού και συνεπώς στην αναπηρία του. Ξεφύσησε επιδεικτικά βγάζοντας την αγανάκτηση για την Miranda και τον Nathan. Για εκείνη, δεν έπρεπε να χωρίσουν όμως και οι δύο διέπραξαν πολλά λάθη που θα τους οδηγούσαν στο χωρισμό. Και εσύ δεν πας πίσω. Συνεχώς αναβάλλεις την μέρα που θα πεις για το παρελθόν σου με τον James στον Mason το υποσυνείδητο της έκανε την εμφάνιση του υπενθυμίζοντας στην Zoe τι πρέπει να κάνει. 

Sinful DelightsOnde histórias criam vida. Descubra agora