'' Μάρτυρας; Τι εννοείται;'' η φωνή του ακούστηκε σιγανά ενώ έπιανε νευρικά τα μαλλιά του. Δεν περίμενε τέτοιου είδους πληροφορίες από τον κύριο Landgon.
Κοιτούσε με κενό βλέμμα το γραφεί προσπαθώντας να ανασυντάξει τα λόγια του ντετέκτιβ. Πρώτον, ο Dean ήταν σε σχέση και με την Amy. Άνοιξε τα μάτια του από την τρέλα. Αυτή η γυναίκα μπόρεσε και μπλέχτηκε στην ζωή του και κατέστρεψε την μοναδική φιλία που μετρούσε έκτοτε από τον θάνατο της Tanya.
Δεύτερον, οι δολοφονίες. Του φαινόταν περίεργο η ανάμειξη της Amy σε αυτή τη περίπτωση. Αλλά ο Dean; Πως διάολο κόλλησε στην Miranda; Μήπως τα κανόνισε όλα η παλιοτσούλα η Amy; ανακαλούσε το όνομα της και το μόνο που του έφερνε ήταν αναγούλα. Δεν μπορούσε να ξεκολλήσει στην αρρωστημένη ιδέα που πηγαινοερχόταν στο μυαλό του. Η Amy με τον Dean συμμετοχή σε δολοφονία.
Κούνησε αβέβαιος το κεφάλι του αμφισβητώντας την υποψία του. Όμως, έδειχνε αλλόκοτο.
'' Στις δολοφονίες των Lily Brown και Hannah Palmer. Δείτε εδώ.'' ανοίγει τους φακέλους των δύο άτυχων κοριτσιών. Δείχνει με τα δάχτυλα του τις φωτογραφίες τους αλλά ο Nathan δεν μπορεί να συλλάβει τι εννοεί ο κύριος Landgon.
'' Δεν σας προξενεί την περιέργεια ο τόπος δολοφονίας των γυναικών; Και οι δύο βρέθηκαν σε πάρκα με διαφορά δύο ημερών.'' συνεχίζει ακάθεκτος ο ντετέκτιβ με σταθερή βραχνή φωνή. Η όραση του Nathan θολώνει για δύο δευτερόλεπτα και αμέσως μετά αισθάνεται το κεφάλι του να γυρίζει με απότομες στροφές. Ήταν πολύ ξαφνικό το νέο, για να το χωνέψει. Οι δύο νεαρές κοπέλες ήταν στην ηλικία των 21 ετών. Σπούδαζαν Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης. Η ματιά του σταμάτησε στις φωτογραφίες τους.
Ξανθές με γαλάζια μάτια.
'' Ήταν κολλητές, κύριε Smith.'' μιλάει μετά από βασανιστικά δύο λεπτά.
'' Πότε βρήκαν τα πτώματα τους;'' ρωτάει ψυχρά ο Nathan και κλείνει τους φακέλους. Άνοιξε τα μάτια του και επικεντρώθηκε στον ντετέκτιβ.
'' Περίπου πριν 10 μήνες. Ποτέ δεν σας το είπε η σύντροφο σας;'' αναρωτήθηκε αμήχανος ο ντετέκτιβ και αναδεύτηκε στην αναπαυτική δερμάτινη καρέκλα.
'' Όχι ... ποτέ δεν είχαμε τις καλύτερες σχέσεις.'' στηρίζει την παλάμη στο μάγουλο του και ξεφυσάει επιδεικτικά θέλοντας να ξεγράψει τα πάντα από την μνήμη του. Αν γινόταν, σίγουρα θα το έκανε. Θα είχε διαγράψει την Tanya, την Amy, τον James αλλά και την ... Miranda.
YOU ARE READING
Sinful Delights
Romance| Completed story ✔️ | Στην Οξφόρδη της Αγγλίας, θα διαδραματιστεί η περιπετειώδης ρομαντική ιστορία της Miranda και του Nathan. Εκείνη είναι μία όμορφη μελαχρινή κοπέλα με προσδοκίες που ο καθένας θα ήθελε να το έχει κατάδικο του. Αναγκάζεται να ζη...