Ο δείκτης του δάχτυλου της διέγραφε το περίγραμμα των χειλιών του σαν να άφηνε το μελάνι της πάνω σε μία αδειανή κόλλα χαρτί. Τον κοίταξε με την άκρη του ματιού της και συνειδητοποίησε ότι εξωτερικά, έδειχνε νεκρός. Αν και αυτό δεν υφίσταται με ιατρικές ενδείξεις. Η καρδιά του ακόμα χτυπούσε, αγωνιζόμενη για κάθε δυσκολία. Μερικά λεπτά μετά, απομακρύνθηκε βηματίζοντας στην άλλη μεριά του κρεβατιού, εκεί όπου βρισκόταν ο όρος του. Είχε μπει σε τρομερό δίλημμα για πρώτη φορά στην ζωή της. Επιτέλους το σχέδιο της θα ολοκληρωνόταν με άριστη επιτυχία αφού διέπραττε την μία και μοναδική κίνηση για το τέλος του Nathan. Όμως, το ξανασκέφτηκε πριν πιάσει τον ορό. Το εμπόδιο που ερχόταν αντιμέτωπη ήταν ανυπέρβλητο.Ένιωσε μία σουβλιά στο λαιμό της αδυνατώντας να εισπνεύσει οξυγόνο. Έβηξε δυνατά καταβάλλοντας μεγάλες προσπάθειες για να το κατανικήσει. Δεν ήξερε τι την είχε πιάσει στα ξαφνικά.
Την ίδια χρονική στιγμή, η νοσοκόμα που επιτηρούσε στον όροφο, άκουσε έναν θόρυβο να διασπά την ήρεμη σιγή. Έστρεψε το κεφάλι της και οι κόρες των ματιών της πηγαινοέρχονταν με αργό ρυθμό από την μία πλευρά στην άλλη. Περίμενε να το ακούσει ξανά και τότε θα έμπαινε στον κόπο για να ψάξει εξονυχιστικά. Σταύρωσε τα χέρια της μπροστά στο στήθος της.
Ο ήχος ακούστηκε με μεγαλύτερη ένταση. Τα πόδια της αφυπνίστηκαν και περπατούσαν μέχρι την πόρτα του ασθενή Nathan Smith. Όλοι βρίσκονταν στην τσίτα λόγω της πίεσης των Μέσων Μαζικών Ενημέρωσης. Ακόμα και τέτοια ώρα, αν έριχνες μία ματιά στο παράθυρο, θα μπορούσες εύκολα να εντοπίσεις μία μικρή μάζα δημοσιογράφων, λυσσασμένοι να μάθουν περαιτέρω εξελίξεις για την κατάσταση της υγείας του. Σε τέτοιες περιπτώσεις, φρόντιζαν τα κοντινά μέλη του ασθενή να καταφεύγουν από την έξοδο κινδύνου.
Δεν χρειάστηκε να χτυπήσει την πόρτα. Πάτησε το μικρό μοχλό και έσπρωξε την πόρτα προς τα μέσα. Αντίκρισε μία κοπέλα γύρω στα είκοσι πέντε, να στέκεται πάνω από το κοιμισμένο σώμα του ασθενή. Το πρόσωπο της νοσοκόμας ζάρωσε στο θέαμα της προχωρημένης εγκυμοσύνης της κοπέλας.
’’ Τι κάνεις εδώ;’’ Την ρώτησε καχύποπτα στενεύοντας τα βλέφαρα της. Η Amy είχε αιφνιδιαστεί από την απότομη προέλευση της νοσοκόμας. Ατάραχα και με κοφτές κινήσεις άφησε τον ορό προσέχοντας να μην την προσέξει η νοσοκόμα. Χαμογέλασε παγωμένα στην νοσοκόμα νιώθοντας σαν να την ανακρίνουν για φόνο. Στην σκέψη αυτή, γέλασε πικρά από μέσα της.
KAMU SEDANG MEMBACA
Sinful Delights
Romansa| Completed story ✔️ | Στην Οξφόρδη της Αγγλίας, θα διαδραματιστεί η περιπετειώδης ρομαντική ιστορία της Miranda και του Nathan. Εκείνη είναι μία όμορφη μελαχρινή κοπέλα με προσδοκίες που ο καθένας θα ήθελε να το έχει κατάδικο του. Αναγκάζεται να ζη...