Τα γουρλωμένα μάτια της τον κοίταξαν με θυμό. Δεν μπορούσε να κατανοήσει ο νους της τα παράλογα λόγια του. Δολοφόνος; Δολοφόνος; Σοβαρολογεί; Ο Dean δολοφόνος; ρωτούσε δύσπιστα από μέσα της θέλοντας να επιβεβαιώσει αυτά που άκουσε.
'' Είσαι τρελός; Πες μου!! Είσαι;'' Αντεπιτέθηκε έξαλλη. Τα μάτια της πετούσαν σπίθες και το καστανό χρώμα είχε μεταλλαχτεί σε σκούρα απόχρωση του καφέ. Τα καλοσχηματισμένα χείλη της είχαν μισανοίξει και ανέπνεε μη φυσιολογικά. Οι μύες της είχαν σφίξει και έδειχνε σαν ένα εξαγριωμένο άγριο ζώο που γλίτωσε από μία φυλακή.Ο Nathan δεν είχε μιλιά. Οι φωνητικές χορδές του τον είχαν παρατήσει μόνο του. Όσο και να προσπαθούσε να βγάλει άχνα, ήταν ακατόρθωτο για εκείνον. Το μέτωπο του ζάρωσε και ένιωσε τον ιδρώτα να καταφθάνει στην αποκορύφωση. Τόση ώρα δεν είχε σκεφτεί τις πιθανές επιπτώσεις από την Miranda. Το μόνο που σκεφτόταν ο νους του ήταν η επιτέλεση του σχεδίου. Να πει στην Miranda τα πάντα για τον Dean και να τον παρατήσει. Μόνο, που είχε ένα ελάττωμα. Εκείνη.
'' Άκουσε με, Miranda. Δεν είναι αυτός που νομίζεις πως είναι.'' Κατάφερε να αρθρώσει ύστερα από μία σιωπή δύο λεπτών. Η Miranda στένεψε τα μάτια της και σούφρωσε τα χείλη της θυμωμένη. Η κόρνα που ακουγόταν από έξω, τους διέκοπτε σε τακτά χρονικά διαστήματα. Κοίταξε φευγαλέα από το παράθυρο της πόρτας αλλά ήταν τόσο σκοτεινά που δεν ξεχώριζε την φιγούρα του Dean.
Έκλεισε τα μάτια της για να ηρεμήσει. Άφησε τον εαυτό της να χαλαρώσει τελείως και φανταζόταν ότι δεν βρίσκεται εκεί. Δίπλα στον σέξι αλλά εκνευριστικό Nathan Smith. Τα δάχτυλα της ήταν σε γροθιές και ανά πάσα στιγμή αισθανόταν ότι θα τον χτυπήσει χωρίς την θέληση της.
'' Ωραία, μίλα. Θέλω πολύ να ακούσω την σκευωρία σου.'' Αποκρίθηκε σκληρά στον Nathan με αποτέλεσμα να ανοιγοκλείσει με αργό τρόπο τα βλέφαρα του. Κοίταξε τα μακριά δάχτυλα του και τα λύγισε βαριεστημένα.'' Δεν είναι σκευωρία, Miranda. Το έκανα επειδή ...'' έχασε τα λόγια του μη ξέροντας πως θα συνεχίσει την πρόταση του. Όχι, δεν θα το ξεστόμιζε τόσο απλά. Θα έβρισκε άλλη συνδετική λέξη με αυτή που ήθελε να πει.
'' Επειδή ... θέλω να σε προστατέψω.'' Συμπληρώνει δήθεν ατάραχος. Καθώς μιλούσε φρόντιζε να μην την κοιτάει απευθείας στα μάτια. Θα πρόδιδε το άγχος και ίσως περισσότερα αισθήματα που δεν ήθελε να φανούν.
'' Θέλεις να με προστατέψεις; '' χλεύασε με την απαλή φωνή της και στήριξε το βάρος στο δεξί πόδι. Ήθελε απεγνωσμένα να φύγει από εδώ και να βρεθεί στην ζεστή αγκαλιά του Dean.
YOU ARE READING
Sinful Delights
Romance| Completed story ✔️ | Στην Οξφόρδη της Αγγλίας, θα διαδραματιστεί η περιπετειώδης ρομαντική ιστορία της Miranda και του Nathan. Εκείνη είναι μία όμορφη μελαχρινή κοπέλα με προσδοκίες που ο καθένας θα ήθελε να το έχει κατάδικο του. Αναγκάζεται να ζη...