Αυτό που ήθελε θα το συζητούσε ιδιαιτέρως με τον Nathan. Τίναξε τα ξανθά μαλλιά της και τα έφερε μπροστά στο στήθος της. Κοίταξε εξονυχιστικά το φόντο πίσω από την Miranda. Η επιλογή του ξύλινου στοιχείου στο σπίτι την ξετρέλανε. Τα πανάκριβα χαλιά που διακοσμούσαν το μαρμάρινο δάπεδο της δημιούργησε ένα αίσθημα δέους. Ήταν η πρώτη φορά που ερχόταν στην οικία του Nathan. Από την ημέρα που την προσέλαβε η Lorena ως γραμματέας, γνώριζε την διεύθυνση όμως ποτέ δεν μπήκε στο πειρασμό να περάσει έξω από την οικία. Όμως, σήμερα είχε άλλη γνώμη. Το σχέδιο που είχε καταστρώσει πριν λίγες ώρες θα γινόταν πραγματικότητα. Και κανείς δεν θα έμπαινε εμπόδιο. Ούτε εκείνη η αδύναμη και φτωχή οικιακή βοηθός που στεκόταν μπροστά της. Από μουρμουρητά στην εταιρεία είχε μάθει για μία κοπέλα που κατάφερε να κλέψει την καρδιά του μεγαλοβιομήχανου Nathan. Το έψαξε καλύτερα και όταν μία μέρα άκουσε τυχαία την Lorena να μιλάει με τον Nathan για την Miranda, έβαλε τα δυνατά της για να μάθει την ζωή της.
’’ Ποια είσαι;’’ Επανέλαβε αδιάκριτα η Miranda η οποία αξιολογούσε λεπτομερώς το ντύσιμο της. Φορούσε μία στράπλες μπλούζα αναδεικνύοντας το πλούσιο μπούστο σε συνδυασμό με μία κοντή φούστα και ψηλές μαύρες γόβες. Η μυστηριώδης κίνηση της άγνωστης κοπέλας προξενούσε πολλά ερωτήματα στο μυαλό της Miranda. Γιατί να έρθει εδώ; Απόρησε με ύποπτο τόνο από μέσα της.
’’ Θα σου πω αν με αφήσεις να περάσω.’’ Απάντησε λακωνικά δίχως να αποκαλύπτει περισσότερα για την ταυτότητα της. Η Miranda αναλογίστηκε την απόφαση της πριν την εκφράσει με λόγια. Μπορεί να ήταν συγγενής της Zoe ή του Mason … συμπέρανε σιγανά αν και δεν πειθόταν από τα ενδεχόμενα της παράξενης επίσκεψης.
’’ Καλώς.’’ Έδωσε το προνόμιο στην Nikki να περάσει στο εσωτερικό του σπιτιού. Έκλεισε την εξώπορτα ενώ παράλληλα δεν άφηνε τα μάτια της από την αινιγματική γυναίκα. Φευγαλέα διασταυρώθηκε η όραση της με το ρολόι. Έπρεπε να μάθει επειγόντως για τον ερχομό αυτής της γυναίκας και να ετοιμάσει το στολισμό του πάρτι. H Nikki προχώρησε ανενόχλητη στο σαλόνι ακουμπώντας ελάχιστα τα δάχτυλα της στο ριχτάρι του καναπέ.
’’ Ο κύριος Smith που βρίσκεται;’’ Αποκάλεσε με το επίθετο τον Nathan. Δεν ήθελε να ενοχοποιήσει τον εαυτό της πως τον γνώριζε προσωπικά. Μμμ, αυτά τα χέρια του …. Μονολογεί μέσα της αδιαφορώντας για την ύπαρξη της Miranda στον ίδιο χώρο.
’’ Είναι πάνω. Μήπως θέλεις να μιλήσεις μαζί του;’’ Πετάρισε εκνευρισμένη η Miranda τις βλεφαρίδες της. Δεν ήταν σίγουρα καμία γνωστή της Zoe ή του Mason. Ίσως είναι εργαζόμενη στην εταιρεία υπέθεσε μη ξέροντας την πραγματική αλήθεια. Η Nikki απολάμβανε την ερμηνεία που έδινε με τόση επιτυχία εδώ και μερικά λεπτά. Τελικά, δεν χρειάστηκε να καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια για να πείσει την Miranda να την προσκαλέσει μέσα στο σπίτι. Το μόνο που έμενε ήταν να πει την αλήθεια για την «περιπέτεια» της με τον Nathan.
KAMU SEDANG MEMBACA
Sinful Delights
Romansa| Completed story ✔️ | Στην Οξφόρδη της Αγγλίας, θα διαδραματιστεί η περιπετειώδης ρομαντική ιστορία της Miranda και του Nathan. Εκείνη είναι μία όμορφη μελαχρινή κοπέλα με προσδοκίες που ο καθένας θα ήθελε να το έχει κατάδικο του. Αναγκάζεται να ζη...