O James ξαφνιάστηκε από την πρόταση της εγκυμονούσας Amy. Από την ημέρα που έμαθε για την εγκυμοσύνη, πάντα βρίσκεται δίπλα της εξυπηρετώντας κάθε επιθυμία που εξέφραζε με την πρώτη ευκαιρία. Ήταν χαρούμενος για τον ερχομό των γιων του.
Από την άλλη, η Amy σκεφτόταν τις επόμενες κινήσεις εφόσον θα παραμείνει στην Οξφόρδη για λίγες μέρες. Αυτό που θα κρατούσε κρυφό ήταν η πραγματική εγκυμοσύνη των διδύμων. Δεν είχε εκμυστηρευτεί στον James ούτε στον Dean πως τα δίδυμα είναι από διαφορετικούς πατέρες. Έπρεπε να προσέχει πολύ για να μην διαρρεύσει αυτό το νέο αλλιώς … τα σχέδια της καταστράφηκαν.
Πρώτος προορισμός του James και της Amy, ήταν το σπίτι της στην Οξφόρδη. Θα έμεναν προσωρινά εκεί προτού φύγουν για το εξωτερικό. Ο James είχε αγοράσει προχθές ηλεκτρονικά, εισιτήρια για διακοπές στις Μαλδίβες. Θα πήγαινε αργότερα να αγοράσει νέα πράγματα για την αναψυχή τους εκεί.
Πάρκαρε έξω από το σπίτι της Amy και πριν βγει από το αυτοκίνητο, άρπαξε τον καρπό της. Η Amy ξαφνιάστηκε από το γερό γράπωμα του. Προσπάθησε να το τραβήξει αλλά δεν την άφηνε.
’’ Τι κάνεις;’’ Τον ρώτησε ξερά διατηρώντας σταθερά την χροιά της φωνής της. Η ματιά της πηγαινοερχόταν παράλληλα στην φιγούρα και στα κοκκινισμένα δάχτυλα που πίεζαν τον καρπό της.’’ Θα κάτσεις σπίτι.’’ Την προειδοποίησε ψυχρά με δολοφονικό βλέμμα που καθήλωνε τον καθένα. Η Amy στραβοκατάπιε και ανύψωσε το κεφάλι της πάνω, αδιαφορώντας για την επιβλητικότητα του James. Δεν θα την διέταζε τι θα κάνει.
’’ Ποιος είσαι εσύ που θα μου πεις τι θα κάνω;’’ Ακούστηκε νευριασμένη από τα λεγόμενα του James.’’ Είμαι ο σύντροφος σου και ο πατέρας των παιδιών σου που να πάρει ο διάολος!’’ Είπε οξύθυμα και άφησε ελεύθερο τον καρπό της. Η Amy αμέσως χάιδεψε μαλακά τον καρπό της ενώ έντρομη έβλεπε την άσκηση δύναμης του στην επιδερμίδα της. Συγκρότησε τον εκνευρισμό της μετρώντας ανάποδα προς το ένα. Οι ορμόνες της ήταν στο απροχώρητο και ο James το προωθούσε ακόμα πιο πολύ. Ήταν έτοιμη να γελάσει όταν συνειδητοποίησε το «βρώμικο» παιχνίδι που έστησε στον James. Καημένε μου, που να ήξερες την αλήθεια! Αναφώνησε αθώα σέρνοντας την λέξη από μέσα της.
’’ Εμένα δεν θα μου υψώνεις την φωνή κύριε Barkley!’’ ανασήκωσε το λεπτό δάχτυλο της προς το μέρος του ακουμπώντας ταυτοχρόνως την φουσκωμένη κοιλιά της. Ο James ξεφύσησε φορτωμένος από τις ανησυχίες του.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Sinful Delights
Любовные романы| Completed story ✔️ | Στην Οξφόρδη της Αγγλίας, θα διαδραματιστεί η περιπετειώδης ρομαντική ιστορία της Miranda και του Nathan. Εκείνη είναι μία όμορφη μελαχρινή κοπέλα με προσδοκίες που ο καθένας θα ήθελε να το έχει κατάδικο του. Αναγκάζεται να ζη...