Chapter 56

6.6K 366 98
                                    

Έρχονται στιγμές που αυτό που αισθάνεσαι πρέπει να το κρατάς μέσα σου.

- Τζον Στάινμπεκ

Επέστρεψαν ξημερώματα στην Οξφόρδη μετά από εβδομάδες. Ο Nathan εξακολουθεί να περπατάει κανονικά και με την συμβουλή του γιατρού, κινείται με το μπαστούνι τις περισσότερες φορές ώστε να μην επιβαρύνει το σημείο που χτύπησε.

Πατώντας στα γνώριμα εδάφη, η Miranda αισθάνθηκε μία νοσταλγία να κατακλύζει τα αισθήματα της. Ποτέ δεν είχε μείνει εκτός της πατρίδας της για πολύ καιρό όμως φάνταζε λες και έλειπε για χρόνια. Δίπλα της, ο Nathan έσερνε νυσταγμένα την βαλίτσα του. Το πρωί έπρεπε να παραστεί σε ένα συμβούλιο της εταιρείας του και φυσικά δεν γινόταν να λείπει το βασικό στέλεχος. Ο Nathan φρόντισε να επικοινωνήσει με την Lorena και η ίδια τον διαβεβαίωσε ότι θα λείψει για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, χωρίς να εμβαθύνει στον λόγο. Έτσι και αλλιώς, ο Nathan δεν χρειαζόταν την Lorena όμως η παρουσία της θα του έδινε το κουράγιο που χρειαζόταν απεγνωσμένα.

Και οι δύο εντόπισαν μερικούς φωτογράφους έξω από το αεροδρόμιο και τότε ο Nathan κατέφθασε την Miranda η οποία αύξανε την ταχύτητα των ποδιών της ώστε να αποφύγει την συνάντηση μαζί τους. Την κοίταξε κλεφτά μέσα από τα γυαλιά ηλίου του, αντικείμενο για να περνιέται απαρατήρητος σε δημόσιους χώρους. Φαινόταν σοβαρή, χωρίς να διακρίνεται κανένα συναίσθημα στο πρόσωπο της.

Τα φλας άστραψαν όσο πλησίαζαν στην έξοδο του αεροδρομίου. Ήδη περίμενε το αυτοκίνητο την άφιξη τους, λίγα μέτρα μακριά. Οι περισσότεροι φωτογράφοι απαθανάτιζαν την εμφάνιση του δαχτυλιδιού στο χέρι της Miranda. Εκείνη αμέσως το κατάλαβε και το έβαλε μέσα στην τσέπη του δερμάτινου σακακιού της.

Οι ερωτήσεις και οι φωνές των φωτογράφων για μία ακόμη φωτογραφία είχαν αρχίσει να εξωθούν στα άκρα τα νεύρα του Nathan. Ούτε που έσυρε το βλέμμα του πάνω στις αμέτρητες φωτογραφικές μηχανές. Το μόνο που τον ένοιαζε ήταν να ξεφύγει από την ασφυκτική πίεση τους.

Πήρε από τα χέρια της Miranda την βαλίτσα και προθυμοποιήθηκε να ανοίξει την πόρτα του αυτοκινήτου. Οι φωτογράφοι κατέφθασαν γύρω τους και με γρήγορες κινήσεις ο φύλακας του τους εμπόδισε να κινηθούν πιο κοντά. Αφού κάθισε δίπλα στην Miranda, άφησε την ανάσα του με έμφαση.

Η Miranda ακούμπησε την άκρη του κεφαλιού της στον ώμο του και παίρνοντας το χέρι του στην χούφτα της, το έφερε στα θερμά χείλη της. Το φίλησε απαλά και ύστερα το έτριψε στο μάγουλο.

Sinful DelightsOnde histórias criam vida. Descubra agora